|

معرفی محصولات مورد نیاز میکاپ تابستونی

میکاپ تابستونی چی نیاز داره؟ یک میکاپ حرفه ای یه پالت سایه یا صورت حرفه ای میطلبه

پالت سایه

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی ترند تابستون 1402 مانند پالت سایه لیمیتد ادیشن نارس و یا پالت صورت اورگلس و رژ لب مک به همراه عکس و قیمت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز در مورد ترندهای آرایشی بهار  و تابستون سال 1402 و 2023 صحبت خواهیم کرد. هر فصلی از سال آرایش خاصی دارد و همانطور که می دانید هرساله هم ترندهای جدیدی معرفی می شوند. البته دنیای مد و فشن یک روی عجیب ‌و غریب هم دارد کـه اگر آن را نادیده بگیریم، می‌ توانیم با استفاده از ترندهای خاص هر فصل بهترین آرایش صورت را داشته باشیم. یکی از نیازهای میکاپ ترند 1402 پالت سایه حرفه ای با رنگ های سال است. حال اگر برایتان سوال شده است که پالت سایه تابستونی باید دارای چه رنگ ها و یا ویژگی هایی باشد باید بگوییم که شما برای یک میکاپ حرفه ای و مدرن در تابستان امسال نیاز به یک پالت سایه جذاب و نود دارید.

پس فراموش نکنید که سایه نود می تواند یک سایه مناسب برای میکاپ تابستانی و ترندی محسوب شود. البته فراموش نکنید که در ابتدا یک میکاپ ترندی نیاز به پوستی طبیعی و کرم پودر دارد. در سال 2023 دیگر نیازی به پوشاندن کک و مک و لک های صورتتان ندارید، زیرا آن ها خود یکی از ترندهای جذاب سال محسوب می شوند. پس پیشنهاد ما برای آرایش پوست استفاده از ضد آفتاب های بی رنگ به همراه زیر ساز یعنی پرایمر و یک سی سی  کرم سبک است. پس استفاده ار پنکک و یا کرم پودر را در میکاپ تابستانی 1402 فراموش نمایید.

نکته جالبی که در ترندهای آرایشی امسال به چشم می ‌خورد، ترکیب سبک ‌های کلاسیک و پرطرفدار قدیمی با تکنیک ‌های امروزی است. فراموش نکنید که میکاپ تابستانی می تواند در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با پالت سایه و یا رژ لب ترند سال آشنا شوید.

پالت سایه 1402

به جای پالت سایه، پالت صورت اورگلس را داشته باشید

در این بین، استفاده از انواع رژگونه مخصوصا نوع مایع، هایلایتر و پالت سایه نود را می ‌توان غنی ‌ترین بخش ترندهای امسال به شمار آورد. پس اگی می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب آرایش کنید به جای یک پالت سایه که تنها یک کارایی دارد می توانید از پالت صورت اورگلس استفاده نمایید. پالت لیمیتد ادیشن اورگلس در ستایش طبیعت شامل 6 رنگ به عنوان برنزر، هایلایتر و پودر فینیش می باشد که برای شما امکان یک میکاپ حرفه ای و تابستانی را محیا خواهد کرد.

در این بین شما می توانید از هرکدام از این رنگ ها برای سایه و یا حتی کانتور صورت خود استفاده کنید، پس فراموش نکنید که پالت صورت اورگلس حتی به تنهایی می تواند در کیف لوازم آرایش شما برای یک سفر تابستانی خیالتان را راحت نگه دارد. البته کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید که در تابستان یکی از کرم های مهم روزانه محسوب می شود.

پالت سایه 1402

پالت سایه 1402

پالت سایه لیمیتد ادیشن نارس

حال اگر برای میکاپ تابستانی خود به دنبال یک پالت سایه حرفه ای و جذاب هستید بهتر است تا پالت سایه لیمیتد ادیشن نارس را حتما در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. این پالت سایه دارای 12 رنگ با رنگدانه های قوی است که شامل رنگ های خنثی و همچنین چشمگیر با جلوه مات و براق است. شما حتی با این پالت سایه می توانید یک آرایش اسموکی و جذاب داشته باشید و تابستان را گیرا بگذرانید. البته فراموش نکنید که امسال سایه های طبیعی و نود بیشتر از سایه های تیره و اسموکی ترند شده اند، ولی از آنجایی که انتخاب رنگ در آرایش صورت کمی سلیقه ای است می توان گفت سایه اسموکی هم می تواند گزینه جذابی برای تابستان باشدو جالب است که این پالت سایه امکان هر دو مدل سایه را برای شما فراهم می کند.

پالت سایه 1402

پالت سایه 1402

رژ لب مایع مک؛ میکاپ تابستونی به جز پالت سایه رژ لب جذاب میطلبه

فراموش نکنید که بعد از انتخاب پالت سایه مناسب شما باید به سراغ انتخاب یک رژ لب جذاب برای میکاپ تابستانی خود باشید زیرا تا این مرحله را انجام ندهید میکاپ حرفه ای و تکمیلی نخواهید داشت. پیشنهاد ما برای تابستان امسال انتخاب یکی از رنگ های رژلب مایع مک است. این رنگ دارای رنگدانه های قوی با جلوه ای مخملی و مات است و به جرات می توان گفت تا 24 ساعت روی لب دوام می آورد. این رژلب مایع سرشار از عصاره های گیاهی از جمله روغن نارگیل، روغن میوه گل ساعتی و کره شی است که لب ها را تغذیه کند.

پالت سایه 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی