|

نگاهی به استایل های بازیگران زخم کاری در پردیس چارسو

استایل هیپ هاپ جواد عزتی در کنار رعنا آزادی ور؛ مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو

سریال زخم کاری

استایل هیپ هاپ جواد عزتی در کنار رعنا آزادی در مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو و جدیدترین استایل ها و حواشی بازیگران سینما در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما تا حدودی با سریال زخم کاری آشنا هستیم و می دانیم که این روزها با شروع فصل دوم خود بسیار سر و صدا به پا کرده است، البته می توان گفت این هم به دلیل محبوبت فصل اول در بین تمام تماشاچیان این سریال است. سریال زخم کاری یک مکبث ایرانی است، یک سریال پرکشش و جذاب به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان که از هنگام پخش تا قسمت‌ های آخر، مخاطب را همراه خود می‌ کشد و تصاویر و بازی‌ های چشمگیری پیش چشم‌ ها قرار می‌ دهد. این سریال را می توان اولین سریال محمد حسین مهدویان دانست که اقتباسی از کتاب بیست زخم کاری است و با رده‌بندی سنی 15+ سال پخش می‌ شود. به امید آنکه فصل دوم سریال زخم کاری قسمت اول بتواند مانند فصل اول موفق و بسیار پر طرفدار ظاهر شود می رویم سر اصل مطلب، یعنی مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو و استایل جواد عزتی و رعنا آزادی ور در این مراسم.

شاید به نظرتان جالب باشد که بدانید جواد عزتی در این مراسم برخلاف استایل شخصی ای که تا به امروز از خود نشان داده بود استایل هیپ هاپ را انتخاب نموده بود و می توان گفت استایلی جسورانه را به نمایش گذاشته بود ان هم در یان آن همه استایل کلاسیک و رسمی ای که در این مراسم حضور داشتند. البته اگر بی انصاف نکنیم باید بگوییم رعنا آزادی ور هم برای حضور در این مراسم یک استایل اسمارت کژوال و هوشمندانه را انتخاب کرده بود که می توان گفت به کلاسیک دیده شدنش در عین کژوال پوشی کمک کرده بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جنجالی در مراسم اکران سریال زخم کاری در پردیس چارسو آشنا شوید.

دانلود سریال زخم کاری

جواد عزتی با استایل هیپ هاپ در مراسم اکران زخم کاری

در ابتدا خوب است که بدانید منظور از استایل هیپ هاپ چه نوع استایلی است تا بعد از آن برویم سرغ استایل جواد عزتی در مراسم اکران سریال زخم کاری. هیپ هاپ یکی از انواع استایل هایی است که باید حواستان باشد آن را با گوتیک و خانواده‌اش اشتباه نگیرید. این نوع استایل که با موسیقی هیپ هاپ گره خورده است در حقیقت تقلید طرفداران از رفتار و طرز لباس‌ پوشیدن خواننده‌ آن است که از ژاکت‌ های گشاد، پیراهن‌ های بسکتبال، شلوار های جین، انواع زنجیر ها و کلاه کپ و اکسسوری‌ های خاص هیپ‌ هاپ استفاده می‌ کنند. پس به صورت ساده تر می توان گفت هیپ هاپ چیزی نیست جز پوشیدن شلوار های بگ، تیشرت های اورسایز، اکسسوری های بزرگ و براق، دقیقا مانند استایل جواد عزتی در مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو.

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور با استایل هوشمندانه و اسمارت کژوال در اکران زخم کاری

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران نقش اصلی در سریال زخم کاری است که می توان گفت با نقش آفرینی حرفه ای و خاص خود در قالب کارکتر همسر جواد عزتی سریال را جذاب تر نموده بود. او برای شرکت در مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو یک استایل اسمارت کژوال اسمارت کژوال و هوشمندانه را انتخاب نموده بود که می توان مانند دیگر استایل های این سبک ترکیبی از استایل کژوال و کلاسیک را به نمایش می گذاشت. استایل اسمارت کژوال را اینگونه می توان توصیف کرد که باید در این سبک به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی به نظر برسد. این استایل یک استایل شیک ولی در عین حال راحت است که می تواند شما را جذاب نشان دهد.

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز با استایل کژوال در مراسم اکران زخم کاری

یکی از بازیگران خوش پوشی که در مراسم اکران زخم کاری در پردیس چارسو حضور داشت و تا حد زیادی حضورش باعث جذابیت بیشتر این مراسم اکران شد را می توان کامبیز دیرباز نام برد. زخم کاری نه تنها یک سریال جذاب و متفاوت است بلکه مراسم اکران متفاوتی را هم به نمایش گذاشت زیرا الهه حصاری و کامبیز دیرباز هم مانند جواد عزتی و رعنا آزادی ور جسورانه لباس پوشیده بودند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 12 شهریور 1354 در تنکابن است و از سال 1376 فعالیت هنری خود را آغاز نموده. او فارغ ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانلود سریال زخم کاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بازیگران زخم کاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی