|

معرفی استایل با مانتو نارنجی

معجزه ای به نام مانتو نارنجی در همه فصل ها، البته به شکلی متفاوت!

مانتو نارنجی

ست کردن مانتو نارنجی تو هر فصل با فصل دیگه فرق داره، برای هر فصل باید از یک سری رنگ مکمل استفاده کنید. جدیدترین مدل های استایل با مانتو رنگی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید نارنجی راحت ترین رنگ برای پوشیدن نیست زیرا رنگ نارنجی می تواند کاملا روشن و جیغ باشد. البته با این حال، اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، در واقع روش های شگفت انگیز زیادی برای پوشیدن نارنجی در انواع ترکیب رنگ وجود دارد که به مسائل مختلفی مانند فصل و زمان استفاده برای مثال از مانتو نارنجی بستگی دارد. شما برای ست کردن هر نوع مانتو مخصوصا اگر رنگی باشد باید به فصل مورد استفاده دقت کنید، مخصوصا مانتو نارنجی که یکی از مانتوهایی است که به دلیل رنگ گرم و پر انرژی ای که دارد باید در انتخاب رنگ مکمل برایش دقت زیادی شود. البته در کل این را فراموش نکنید که انتخاب آیتم اصلی استایل آن هم با همچین رنگ جیغی می تواند کاری جسورانه باشد که تنها از یک فرد برون گرا و ویبرانت پوش سر می زند.

نارنجی را هم مانند رنگ های دیگر می توانید در انواع سایه ها از رنگ تیره تا کم رنگ و حتی جیغ و زننده ببینید. بنابراین شما فقط می توانید رنگ نارنجی ای را انتخاب کنید که مناسب رنگ و روحیات شما بوده و با همه این رنگ ها به خوبی ترکیب می شود و مطابقت دارد. البته انتخاب رنگ نارنجی هم باز مانند مکمل هایش به فصلی که در آن حضور دارید بستگی دارد، برای مثال مانتو نارنجی فسفری برای تابستا گزینه مناسبی است ولی نارنجی های تیره و یا آجری رنگ برای پاییز و زمستان مور استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید و تابستانی با مانتو نارنجی آشنا شوید.

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی و معجزه رنگ سبز در استایل تابستانی

یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی تابستان امسال را می توان ترکیب رنگ نارنجی و سبز دانست. پس اگر تابستان امسال به دنبال استایلی تابستانی و جذاب هستید می توانید از این دو رنگ برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. برای مثال مانتو نارنجی به همراه شال سبز و یا کیف و کفش سبز می تواند استایل جذابی را برایتان به ارمغان بیاورد و باعث شود شما پر جنب و جوش و شاداب دیده شوید.

فراموش نکنید که سبز و نارنجی دو رنگ از رنگ های ثانویه در چرخه رنگ هستند و کنار هم به خوبی می‌ درخشند. سبز نماد آرامش و صلح در کنار نشاط و هیجان نارنجی فوق العاده است.البته باید بدانید که استفاده از این دو ترکیب رنگ در یک استایل کمی جسارت می خواهد. اما اگر شما علاقه زیادی به استایل های جسورانه دارید، انتخاب دو رنگ نارنجی و سبز در کنار یکدیگر بهترین گزینه برای شما است.

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی و رنگ کرم، ترکیبی برای همه فصل

همیشه به یاد داشته باشید که ست کردن مانتو نارنجی با یک رنگ خنثی می تواند برای همه فصل و همه شرایط راه حل معقول و مناسبی باشد. رنگ کرم جزو رنگ های خنثی به حساب می آید، به همین علت شما به راحتی می توانید این رنگ را با بسیاری از رنگ های جیغ ست کنید. در نتیجه رنگ کرم یکی از بهترین طیف ها برای ست کردن با رنگ نارنجی است. همانطور که می دانید رنگ کرم هم مانند نارنجی دارای طیف های مختلفی است و شما می توانید از انواع مختلفی از این طیف ها برای ست کردن با مانتو نارنجی استفاده کنید. البته نوع انتخاب طیف رنگ کرم جدا از سلیقه می تواند با توجه به رنگ پوست هم انجام شود.

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

مانتو نارنجی و معجزه رنگ آبی کاربنی در دل زمستان

یکی از ترکیب های رنگی مناسب برای استایل را می توان ترکییب رنگی نارنجی به همراه آبی کاربنی دانست، ولی فراموش نکنید که این ترکیب رنگی جان می دهد برای زمستان. پس اگر قصد استفاده از مانتو نارنجی را در فصل پاییز یا زمستان دارید انتخاب آیتم های مکمل و اکسسوری های آبی کاربنی می تواند برای استایل شما معجزه کند. یکی از دلایل محبوبیت رنگ آبی کاربنی در استایل این است که این رنگ هم مانند رنگ مشکی به خوبی با دیگر رنگ ها ست می شود. شما می توانید رنگ آبی را با خیال راحت در کنار رنگ نارنجی ست کنید. قطعا ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت.

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها