|

تابستون امسال چه رنگ هایی بپوشیم؟

استایل تابستون با مانتو سفید و سرمه ای یه چیز دیگه است؛ معرفی چند ترکیب رنگی جذاب

معرفی چند ترکیب رنگی جذاب برای تابستان

رنگ سرمه‌ای و سفید از رنگ‌ های بسیار پرطرفدار در میان خانم‌ ها می باشند. از این رنگ برای لباس‌ های رسمی، اسپرت، مجلسی و … استفاده می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون فصل استایل های رنگی رنگی و جذاب است ولی آیا می دانید امسال چه ترکیب رنگ هایی ترند شده اند؟! بله برا داشتن استایلی جذاب و ترندی در مرحله اولی باید بدانید که چه رنگ ها و یا ترکیب هایی رنگی ای ترندهای سال را تشکیل می دهند. برای تابستان 1402 پیشنهاد ما به شما انتخاب ترکیب های مختلف رنگی با سرمه ای، نارنجی و یا سفید است، فراموش نکنید که مانتو سفید پای ثابت استایل تابستانی است، پس از انتخاب آن و ترکیبش با آیتم های نود و یا رنگی نترسید. مانتو سرمه ای هم یکی از مانتوهای محبوب در تمام فصل ها و موقعیت ها است، برای مثال شما می توانید از نوع اداری آن گرفته تا نوع ترند و تابستانی آن را برای استایل خود انتخاب نمایید. پس بهتر است ست کردن این رنگ را بلد باشید تا در موقعیت های مختلف بتوانید استایلی بی نظیر و جذاب داشت باشید. فراموش نکنید که رنگ سرمه‌ای، یک رنگ خنثی است که با انواع رنگ پوست روشن تا تیره هماهنگ می‌ شود. این رنگ به همان اندازه که می‌ تواند در ست های لاکچری و رسمی به کار برده شود، در استایل ساحلی و کژوال فصل تابستان نیز کاربرد دارد.

مانتو نارنجی هم که معلوم است شما را گرم و پر شور و سرشار از انرژی نشان می دهد. نارنجی از  ترکیب زرد و قرمز تشکیل شده و رنگی مناسب برای پاییز و هم تابستان مناسب محسوب می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با رنگ های جذاب آشنا شوید.

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

سرمه ای یا آبی کاربنی های جذاب را اینجوری ست کنید

برخی از افراد با تصور مانتو سرمه‌ ای به یاد لباس‌ های فرم مدارس می‌ افتند، اما باید بدانید که در صورت انتخاب درست، می‌تواند از شیک‌ترین و جذاب‌ ترین‌ ها برای مانتو باشد. پس اگر می خواهید تابسان امسال را جذاب و شیک بگذرانید بهتر است از ترکیب رنگ سرمه ای با سفید، سرخابی و یا آبی های دیگر استفاده کنید تا معجزه این رنگ جذاب را در استایل خود تجربه نمایید. برای مثال یک مانتو سرمه ای یا آبی کاربنی می تواند به راحتی با شال و یا حتی شلوار سفید و سرخابی ست شود. انتخاب رنگ سفید یا سرخابی بسته به سلیقه و سبک شخصی استایل شما ممکن است متغیر باشد ولی فراموش نکنید که هر کدام را که انتخاب کردید بهتر است در نسبت استفاده از رنگ ها در استایل دقت نمایید.

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

معجزه رنگ سفید با رنگ های نود در استایل تابستانی

همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم یکی از پایه های اصلی استایل تابستانی را می توان مانتو سفید دانست، این مانتو می تواند با رنگ های بسیاری ست شود و در عین حال که استایل شما را جذاب می کند استایلی ترندی را به شما هدیه دهد. پیشنهاد شایانیوز برای تابستان امسال این است که مانتو سفید خود را با رنگ های نود و یا رنگ صورتی یا بنفش ست کنید تا معجزه این رنگ جذاب را در استایل خود ببینید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید برای تابستان امسال از استایل مونوکروم سفید هم استفاده کنید؛ البته این استایل به جذابی استایل های بالا نیست ولی اگر مینیمال پوش هستید می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

ترکیب نارنجی با سرخابی و سبز را فراموش نکنید

رنگ نارنجی یکی از رنگ های بسیار جذاب در چرخه رنگ است که معمولا برای استفاده در استایل از آن باید کمی جسور بود. یک مانتو نارنجی شما را گرم و پر شور و سرشار از انرژی نشان می دهد. نارنجی از  ترکیب زرد و قرمز تشکیل شده و رنگی مناسب برای پاییز و هم تابستان مناسب محسوب می شود. پس اگر جسارت انتخاب مانتو نارنجی را دارید می توانید آن را با رنگ های سبز و یا حتی سرخابی ست نمایید. برای مثال یک مانتو شومیزی نارنجی به هماره شلوار جین و شال سرخابی می تواند استایل جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد. البته برای ست کردن مانتو نارنجی از رنگ سبز مخصوصا سبز های ترند و جذاب زارا غافل نشوید، زیرا این سبزها با نارنجی های جیغ ترکیب های زیبایی می سازند.

ترکیب های رنگی جذاب برای استایل تابستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی