|

چگونه زیرسازی آرایش را انجام دهیم؟

آموزش گام به گام زیرسازی آرایش، معرفی بهترین مارک پرایمر و کانسیلر دنیای آرایشی

بهترین مارک پرایمر

با معرفی بهترین مارک پرایمر و کانسیلر دنیای آرایش همراه ما باشید تا گام به گام زیرسازی آرایش را یاد بگیرید. معرفی جدیدترین محصولات آرایشی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به مهمانی دعوت شده باشید و با وجود اینکه یک آرایش تمیز و خوب انجام داده‌ اید اما در آخر شب ببینید زحماتتان به هدر رفته و پوستتان اصلا جلوه ساعات اولیه را ندارد؟ بله قطعا همه خانم ها برای یک بار هم که شده است این را تجربه نموده اند. اگر به دنبال جواب برای این اتفاق هستید باید بگوییم که نداشتن یک زیرسازی مناسب برای میکاپ و انتخاب نکردن بهترین مارک پرایمر و کانسیلر باعث این اتفاق خواهد شد. پس اگر می خواهید میکاپی بی نقص و جذاب داشته باشید مخصوصا در تابستان خوب است که در ابتدا آموزش گام به گام زیرسازی آرایش را ببینید و در ادامه بهترین مارک پرایمر و کانسیلر را بشناسید.

معنای زیرسازی آرایش در اسم آن نهفته است، زیرسازی یعنی تمام کارهایی که در زیر آرایش باید انجام داد تا زمینه را برای یک میکاپ فوق العاده آماده کرد. در حقیقت هر کاری که پوست را برای آرایش آماده و مهیا می کند را زیرسازی می گویند. البته حال که با معنای زیرسازی میکاپ آشنا شدید بهتر است تا با بهترین مارک پرایمر و کانسیلر و یا دیگر محصولاتی که برای زیرسازی نیاز دارید مانند کرم پودر هم آشنا شوید.

البته دانستن نکاتی مانند نکات زیر هم می تواند در نتیجه مطلوب آرایش شما بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر برای مراسمی آماده‌ می‌ شوید، سعی‌ کنید از 24 ساعت قبل آرایشی روی صورت خود انجام ندهید یا هیچ گاه روی آرایش قبلیتان دوباره آرایش انجام ندهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مارک پرایمر و کانسیلر دنیای آرایشی آشنا شوید.

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

معرفی بهترین مارک پرایمر را با پرایمر طلای گرلن آغاز می کنیم

فراموش نکنید که زیرسازی پوست باعث می‌ شود پوستی شاداب، با طراوت و صاف داشته‌ باشید و از نتیجه آرایشتان راضی باشید. بهترین مارک پرایمر را می توان گرلن دانست زیرا پرایمر طلای گرلن بافتی ژلی دارد و حاوی طلای 24 عیار است، این پرایمر بلافاصله پس از استفاده پوست را صاف و یکدست می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید 98 درصد از مشتقات آن از عناصر طبیعی تشکیل شده اند و تا 24 ساعت رطوبت و درخشش پوست را تامین می کند. پس استفاده از بهترین مارک پرایمر پوست شما را آماده آرایش خواهد کرد و باعث می شود کرم پودر به سادگی روی پوست بخوابد و جلوه بهتری پیدا کند. این پرایمر همچنین دارای خاصیت جوانسازی است به گونه ای که روز به روز پوست را یکدست تر، پرتر و زیباتر خواهد کرد.

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

انتخاب بهترین مارک پرایمر، بدون کرم پودر دیور فوراور فایده نداره

فراموش نکنید که بعد از استفاده از بهترین مارک پرایمر نوبت انتخاب یک فونداسیون مناسب است. یک کرم پودر خوب می‌ تواند به پوشاندن لکه‌ها و شفافیت بخشیدن به پوست صورت شما کمک شایانی کند. کرم پودر دیور فوراور جلوه ای بی نقص به آرایش شما می دهد و تا 24 ساعت روی پوست دوام دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید 86 درصد این کرم پود را عناصر مراقبت از پوست تشکیل داده اند که پوست را آبرسانی می کنند، به آن اجازه تنفس می دهند و ظاهر پوست را روز به روز بهبود می بخشند.

همچنین این کرم پودر در گرما، رطوبت و زمان ورزش تست شده است تا تمام روز جلوه ای مات و طبیعی داشته باشد و مانع براق شدن پوست شود. رنگ پوست را یکدست می کند و جلوه منافذ را به حداقل می رساند. با اس پی اف 35 از پوست در مقابل اشعه یو وی ای و یو وی بی محافظت می کند.

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

بعد از استفاده از بهترین مارک پرایمر نوبت کانسیلر استی لودر می شود

نوبتی هم باشد بعد از استفاده از بهترین مارک پرایمر و کرم پودر نوبت استفاده از کانسیلر برای رفع عیوب صورت و پوست است. کانسیلر استی لودر دارای بافتی سبک و کرمی است که باعث می شود ظاهری بی نقص و جلوه ای طبیعی و مات داشته باشید. این جلوه مات به دلیل استفاده از فرمولاسیون ضد آب و فاقد چربی است که 15 ساعت روی پوست دوام دارد. البته به خاطر داشته باشید بعد از کانسیلر حتما از پودر فیکس استفاده کنید تا کانسیلر در چروک‌ ها و خطوط پوستتان جمع نشود.

بهترین مارک پرایمر و کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها