|

استایل با مانتو سبز

معجزه رنگ سبز در استایل؛ مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز

ست کردن مانتو سبز کار آسانی نیست، البته نه تنها مانتو سبز بلکه ست کردن هر مانتوی دیگری به جز سیاه و سفید در استایل نیاز به دانش خاصی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید باورتان نشود ولی رنگ ها در استایل و زندگی روزمره معجزه می کنند و جالب است که بدانید این عناصر زیبا شدیدا تحت تاثیر فصل و موقعیت جغرافیایی و یا مکانی هستند. سبز یکی از  زیباترین رنگ های طبیعت محسوب می شود که نگاه کردن به آن به آرام بخش است و اضطراب را دور می کند. هرطیف این رنگ ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و شما را به گونه ای متفاوت نشان می دهد. مانتو سبز در هر فصل و با هر سبک پوشش جذابیت چشمگیری به شما می بخشد، مخصوصا تن های روشن آن، در بهار و تابستان و برای استایل های کژوال مناسب تر است.

همچنین خوب است که بدانید تونالیته سبز تیره مثل مانتو سبز زیتونی و یشمی در زمستان و پاییز شما را گرم تر نگه می دارند! البته علاوه بر ویژگی ذکر شده این رنگ ها برای استایل کاری و مینیمال انتخابی عالی هستند.پس اگر می خواهید استایلی رسمی و اداری داشته باشید و یا اگر در فصل های سرد سال به سر می برید انتخاب مانتو سبز تیره می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد ولی اگر در فصل های گرمی مانند تابستان هستید و می خواهید استایل مهیج تری را تجربه نمایید بهتر است به سراغ یک مانتو سبز زارا بروید تا استایلی شاد داشته باشید.

فراموش نکنید که سبز زارا یکی از سبز های شاد و جذاب تابستان امسال است که می تواند به استایل شما روح ببخشد، پس اگر می خواهید استایلی جذاب را تجربه کنید بهتر است در ابتدا با طیف های ترند رنگ انتخابی و قالب استایل خود آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های تابستانی 1402 با مانتو سبز آشنا شوید.

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز و معجزه رنگ کرم یا سفید؛ تابستانی مینیمال و جذاب

شاید به عنوان اولین نکته خوب باشد که بدانید چه در زمستان چه در تابستان استفاده از رنگ های خنثی به شما استایلی متعادل و مینیمال می بخشد و باعث می شود تا سبک جدیدی را تجربه کنید. پس اگر اهل استایل های شلوغ و جسورانه نیستید بهتر است برای ست کردن مانتو سبز خود از رنگ کرم کمک بگیرید. برای مثال شلوار و شال کرم با مانتو سبز حتی سبز زارا می تواند استایل شما را از حالت تابستانی و خیلی شارپ در بیاورد و به حالتی متعادل تر و نیمه رسمی برساند. البته این به این معنا نیست که رنگ کرم مکمل خوبی برای سبز فقط در استایل های نیم رسمی است، بلکه شما می توانید در استایل های اسپرت و کاملا کژوال هم از این ترکیب رنگی استفاده کنید.

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز و سرخابی؛ با طبیعت ست کنید

یکی از استایل های پیشنهادی برای تابستان 1402 را می توان استایل سبز و سرخابی دانست. پس شما برای داشتن استایلی جذاب در تابستان تنها به یک مانتو سبز به همراه شال یا اکسسوری های سرخابی دارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند اغلب دارای روحیه طلح جو و آرام هستند. آن ها اغلب به محیط زیست و طبیعت اهمیت بسیاری می دهند و به گل و گیاه علاقه زیادی دارند. به همین خاطر استفاه از مانتو سبز به همراه آیتم های سرخابی را می توان استایلی الهام گرفته از طبیعت فصل تابستان دانست.

سبزپوشان مسئولیت پذیر و مهربان هستند و به خانواده و دوستان خود عشق می ورزند. سبز از گذشته نمادی از نیروی معنوی بوده و در بسیاری از ادیان مقدس شمرده می شود. این رنگ باعث دورشدن تنش و اضطرب می شود به همین علت در بیمارستان ها بسیار استفاده می شود. رنگ سبز پس از آبی پرطرفدارترین رنگ جهان محسوب می شود.

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

مانتو سبز و رنگ نارنجی؛ تابستان را جسورانه بگذرانید

اگر جسارت و شجاعت بسیار زیادی در لباس پوشیدن دارید حتما این ترکیب رنگی را حتی شده برای یک بار امتحان کنید، البته مواظب باشید چون ممکن است به این ترکیب رنگی در استایل اعتیاد پیدا کنید. رنگ سبز یک رنگ سرد و مکمل قرمز محسوب می شود. این رنگ با زرد ونارنجی نیز تضاد بسیارجالبی ایجاد می کند و احساسی از شور و انگیزه را در ما بر می انگیزد. مانتو سبز با روسری یا شال نارنجی می تواند شادی و خوش بینی را نشان دهد. این ست برای تیپ های هنری ایده آل است و انرژی جوانی را انتقال می دهد.

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی