|

عطرهای شیک زنانه را بشناسید

معرفی جدیدترین عطرهای شیک زنانه؛ با این رایحه ها همیشه در خاطر ها می مانید!

عطر و ادکلن زنانه

عطر محصولی با رایحه های مختلف است، رایحه ها و برندهای متنوع گاه انتخاب را برایمان دشوار می کند. سعی کنید همیشه با یک رایحه به یاد بمانید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- عطر و ادکلن محصولاتی هستند که روزمره همه ما با آن ها سرو کار داریم ولی آیا همیشه از شیک ترین و جدیدترین رایحه ها و برندها استفاده کنیم؟ ادکلن متشکل از روغن های اساسی یا همان اسانس های روغنی، ترکیبات ادکلن، ثابت کننده و نگهدارنده و الکل می باشد. جالب است که بدانید معمولا روغن ها و اسانس ها از طریق تقطیر گلها، گیاهان و سبزیجات و علف ها بدست می آید. پس فراموش نکنید که میزان الکل موجود در عطرها عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت و قیمت عطرها به شمار می‌ رود. همچنین غلظت و طول عمر اسانس و ترکیبات معطر استفاده شده در تولید انواع عطر متغیر است و افزایش غلظت و درصد ترکیبات معطر است که در ماندگاری آن تأثیر دارد. در ادامه این مقاله ما می خواهیم چن رایحه جدید و شیک را معرفی کنیم که باعث می شوند شما شیک به نظر برسید و در خاطره ها بمانید. عطرها به چند دسته با نام های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش ها تقسیم بندی می شوند.

نوع های ذکر شده همگی در کیفیت و ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند، برای مثال پرفیوم در میان تمام انواع عطر دوام بیشتری دارد و معمولا بیش از 8 ساعت روی لباس یا بدن، رایحه خوش متصاعد می‌ کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چهارتا از رایحه های بی نظیر زنانه آشنا شوید.

عطر شیک

عطر شیک

باکارات رژ؛ گرم و شیرین

عطر باکارات رژ 540 در سال 2015 میلادی توسط میسیون فرانسیس کورکجان طراحی شد. یکی از خصوصیات های قابل توجه این عطر خاصیت یونیسکس بودن آن است، به این معنی که هم آقایان و هم بانوان و بدون هیچ محدودیتی می توانید از آن استفاده نمایید. گروه بویایی در نظر گرفته شده برای اکسترایت ادوپرفیوم باکارات رژ، شرقی و گلی می باشد، که به هنگام استفاده از آن یک حس خاص و جذاب را در وجود آدمی به وجود می آورد.

عطر شیک

عطر شیک

لیبره؛ گرم و وانیلی

ادوپرفیوم لیبره زنانه اصل از آن دسته عطر‌هایی است که رایحه ای ملایم دارد و می توان گفت در کل با هر نوع سلیقه ای سازگار است. این ادکلن رایحه ای شرقی ملایم و شیرین دارد و به وسیله دو عطرساز مشهور با نام های Carlos Benaim  و Anne Flipo در سال 2019 خلق شد و با برند Yves Saint Laurent به بازار عرضه شد. نت های برتر این عطر را می توان نارنج نارنگی، اسطوخودوس، توت سیاه و ریز مغز نام برد و نت های میانی و پایانی را گل یاس، اسطوخودوس و پرتقال، وانیل ماداگاسکار، سرو ، عنبر و مشک دانست.

عطر شیک

عطر شیک

کوکو مادمازل شانل؛ ملایم و شیرین

عطر کوکو مادمازل شانل از قدیمی ترین و البته محبوب ترین محصولات برند فرانسوی شنل می باشد. این عطر در سال 2001 به بازار ارائه شد و در همان زمان آنچنان طرفدار پیدا کرد که این عطر را به یکی از دلنشین ترین و معروف ترین عطرهای زنانه تاریخ تبدیل کرد. دلیل محبوبیت عطر کوکو شانل را می‌توان کیفیت بالای آن دانست، جالب است که بدانید گابریل شنل فرانسوی خالق برند کوکو شنل بوده است. نت های این عطر را می توان ترنج، پرتقال، گریپ فروت، سرخالو، رز ، یاس، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس نام برد.

chanel_perfume_coco_m_1679516185_136ae648_progressive

عطر شیک

ویکتوریا سکرت بامب شل؛ شیرین و خنک

عطر ادکلن ویکتوریا سکرت Victoria Secret که توسط Adriana Medina و همکارانش در سال 2010 خلق شد، رایحه ای خنک و شیرین دارد که از میوه پشن ، گل صد تومانی و گریپ فوروت موجود در ترکیباتش حاصل می شود، این عطر برای مصرف در روزهای گرم و بلند تابستانی انتخاب بسیار مناسبی می باشد. سال ها از عرضه عطر ویکتوریا سکرت بامب شل می گذرد ولی جالب است که بدانید او همچنان مانند بمبی از روایح مرکباتی و میوه ای دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و همگان را به وجد می آورد. عطری که در ذاتش ملکه ای قدرتمند فرمانروایی می کند.

عطر شیک

عطر شیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی