|

معرفی چند رایحه زمستانی

معرفی سه رایحه عطر زنانه برای زمستان 2023؛ روزهای برفی را با گرمای وجودتون گرم کنید!

عطر و ادکلن زنانه

بدون شک در دنیای مد امروز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار روی جذابیت ادکلن است که جایگاه آن برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بدون شک در دنیای مد امروز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار روی جذابیت افراد عطر و ادکلن می باشد که جایگاه آن برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. همه خانم ها علاقه دارند تا در خاطره ها با بو و ظاهر خوش بمانند ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید که زدن عطر و ادکلن مناسب و خوش بو تاثیرش در شناخت و قضاوت دیگران از شما دقیقا به اندازه لباس هایی است می پوشید پس به نظرم به این راحتی ها از این موضوع نگذرید. چیزی که می تواند به خانم های نکته سنج و خوش ذوق در انتخاب نوع و رایحه عطر کمک نماید، توجه به زمان استفاده از آن می باشد. به عنوان مثال رایحه عطر مناسب فصول سرد با فصول گرم سال کاملا متفاوت است. اکنون که در یکی از فصل های سرد و زیبای سال قرار داریم ، شاید برای شما خانم های عزیز هم این سوال پیش بیاید که برای فصل های پاییز و زمستان چه عطرهایی باید بزنیم؟ در ادامه برای گرفتن جواب این سوال با این مقاله همراه ما باشید.

در ادامه با معرفی چند نمونه از خوشبوترین رایحه های عطر و ادکلن زنانه برای فصل زمستان می پردازیم تا با انتخاب آن ها از رایحه دلچسب و گرم این عطرها در روز و شب های سرد پاییزی و زمستانی لذت ببرید.

رایحه عطر زمستانی

رایحه عطر زمستانی

رایحه های شرقی، وانیلی و شیرین را انتخاب کنید

برخلاف اینکه بیشتر افراد تصور می‌ کنند که تمایل آنها به استفاده از عطرها در فصل‌ های گرم سال بیشتر است،‌ آمارها نشان می‌ دهند که خیلی از ما ترجیح می‌ دهیم زمستان خود را بدون استفاده از یک عطر گرم و شیرین،‌ سپری نکنیم. حال دلیل این ترجیح هم کاملا روشن است زیرا ما با استفاده از عطرهای شیرین حس گرما می گیریم. معمولا عطرهای زمستانی، عناصر گرما بخش و با نت‌ های شاد و شیرین را در خود جای داده‌اند تا بتوانند سرمای فضا را خنثی کنند. همچنین رایحه شرقی گرم با نت های پایه وانیل که ترکیب پیچیده و شیرینی محسوب می شوند نیز بسیار مناسب این فصول هستند.

رایحه عطر زمستانی

رایحه عطر زمستانی

برای زمستانی گرم و شیک رایحه های میوه ای را امتحان کنید

بعد از رایحه پیشنهادی بالا نوبت می رسد به دومین رایحه شیک و زنانه شیرین که به خاطر گرم بودنش برای استفاده در زمستان بسیار گزینه مناسبی محسوب می شود. برخی از میوه ها مانند انواع توت‌ ها نیز جزو نت های پیشنهادی در بهترین ادکلن زنانه برای زمستان به حساب می آیند. به طور کلی نت های ادویه ای و پیچیده با سنگینی ای که دارند، گرمای خوبی را به شما عزیزان انتقال خواهند داد. البته باید به این نکته دقت کنید که عطر های میوه ای از میوه های مختلفی به جز مرکبات تهیه می شوند، مثل انواع انگور ها، انجیر، سیب و … که می توان برای نمونه عطر نینا از کمپانی نینا ریچی را نام برد که یکی از محبوب ترین های زمستان در بین خانم های خوش سلیقه است.

رایحه عطر زمستانی

رایحه عطر زمستانی

دل زمستان را با رایحه های خوراکی و ادویه ای آب کنید

رایحه خوراکی یکی از ترندهای فصل زمستان است که هرساله همه برندهای مطرح دنیا یک یا دو مدل از این رایحه را با نامی جدید روانه بازار می کنند. برای تولید این عطرها معمولا از رایحه هایی مثل رایحه قهوه، کارامل، دسر، کاکائو، شیرینی و غیره کمک می گیرند. برای مثال می توان به یکی از محبوب ترین های این رایحه یعنی عطر گود گرل اشاره کرد که رایحه آغازی آن با قهوه و بادام شروع می شود و رایحه میانی آن از گل های خوشبو تشکیل شده و برای رایحه پایانی آن از کاکائو، وانیل، دانه تونکا و چوب کمک گرفته شده است.

رایحه عطر زمستانی

رایحه عطر زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها