|

شلوغ پلوغی اتاق خواب رفته رو مُخت؟ برو تو کار این نظم دهنده ها و اتاقتو لاکچری کن

نامرتب بودن اتاق تمرکز بسیاری از افرادی که مشغول به کارکردن در این محیط هستند را از بین میبرد. اما چگونه اتاق‌خواب مرتبی داشته باشیم ؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- باید نسبت به سازماندهی کردن وسایل و مرتب کردن اتاق خواب بی توجهی نکرد. زیرا مرتب بودن آن باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. اتاق خواب نامرتب باعث آشفتگی و اضطراب می‌شود. اتاق‌خواب مکانی مخصوص برای آرامش و تمرکز کردن است. نامرتب بودن اتاق می‌تواند تمرکز بسیاری از افرادی که مشغول به کارکردن در این محیط هستند را از بین ببرد. اما چگونه اتاق‌خواب مرتبی داشته باشیم تا همیشه در این فضا به آرامش برسیم؟

استفاده صحیح از وسایل می‌تواند باعث ایجاد یک اتاق‌خواب مرتب و تمیز شود. این‌که بدانید چگونه لباس‌ها و وسایل ضروری خود را نگهداری کنید، خودش می‌تواند بسیاری از چالش‌های شما را در مرتب کردن این فضا برطرف کند. فرقی نمی کند زمان خانه تکانی عید باشد یا در روزهای معمولی سال باشید. زیرا شما همیشه باید اتاق خواب خود را تمیز و مرتب نگه دارید. خصوصی ترین فضایی که در منزل در اختیار داریم، اتاق خواب است.

به همین دلیل باید تمرکز ویژه ای بر روی مرتب کردن اتاق خواب داشته باشیم. قدم اول طراحی و مدل کمد های دیواری نقش بسیار مهمی در نظم دهی و سروسامان دادن به انبوهی از خورده ریزهایی دارند که غالباً در یک خانه ایرانی پیدا می‌شود. کیف و کفش‌ها و لباس‌های خانم و آقای خانه از یک‌سو و لباس ها و وسایل و اسباب‌بازی‌ها یا دفتر و کتاب‌های تمام‌نشدنی بچه‌ها از سوی دیگر به کمدهایی بزرگ‌تر از یک اتاق نیاز دارند که ما به شما چند ایده مهم ارائه میدهیم که با آن می توانید به اتاق خواب خود سروسامان دهید!

کمد های نظم دهنده رویایی

کمد دیواری

سبدهای نظم دهی کمد

2

نرم کوب های باز و نظم دهنده به اتاق خواب 

3

ایده کمددیواری برای نظم دهی به کفش ها

4

نظم دهندگی اکسسوری

نظم دهندگی اکسسوری

نظم دهندگی شال و روسری

5

نظم دهندگی کیف

6

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اذرگون ارسالی در

    این نظم دهندها بیشتر بدرد فروشگاهای لباس وکفش وکیف می خوره ، ایرانیها حوصله ۲ساعت مرتب کردن رو نداره کمد با در بهتره هرچند که فضا رو یکم شلوغ تر نشون میده حداقل کمد در دار با نظم دهنده قاطی کنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی