|

فکر میکنی مبل قهوه ای ست یکنواختی داره سخت در اشتباهی؛ بیا با مدل مراکشی کُن فیکون کن

مبلمان

اگر به دنبال فرشی هستید که با مبل قهوه ای خود ست کنید، بدانید گزینه های بسیار زیبایی در دسترس شماست.این ایده ها ممکن است شما را شگفت زده کن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یک خانه زیبا و دوست داشتنی مهم است که سعی کنیم تا محیطی را ایجاد کنیم که استرس آور نباشد و ایجاد حس آرامش و امنیت کند. راه های ساده زیادی وجود دارند که می توانند خانه شما را به محیطی آرام و دوست داشتنی تبدیل کنند که مناسب برای استراحت کردن می باشد و ساده ترین و البته تاثیر گذار ترین مورد نیز انتخاب رنگ مناسب می باشد. نه تنها رنگ لوازم و اسباب و اثاثیه بلکه رنگ دیوار ها، کفپوش ها و یا حتی لوازم دکوری خانه نیز می توانند تاثیر شگرفی در ایجاد حس آرامش خانه داشته باشند. یکی از مهم‌ترین وسایل در دکوراسیون خانه مبلمان منزل است. از اولین ویژگی‌های مبلمان که در خرید آن در نظر گرفته ‌می‌شود رنگ آن است.

ست مبلمان قهوه‌ای رنگ یکی از رنگ‌های پرکاربرد برای مبلمان است. خاصیت مبلمان قهوه‌ای این است که با اغلب رنگ‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود و دومین قدم انتخاب فرش مناسب این قدرت را دارد که به خانه شماروح بدهد.اگر به دنبال فرشی هستید که با کاناپه قهوه ای خود ست کنید، بدانید که گزینه های بسیار زیبایی در دسترس شماست. برخی از این ایده ها حتی ممکن است شما را شگفت زده کند! ما فهرستی از فرش‌های مدرن که با کاناپه‌های قهوه‌ای ست می‌شوند را جع آوری کرده‌ایم تا به شما در انتخاب فرش مناسب برای خانه‌تان کمک کنیم.

یک فرش کلاسیک گلدار سرمه ای و سفید

سرمه ای و قهوه ای به زیبایی کنار هم قرار می گیرند. دلیل آن این است که آنها رنگ های مکمل (رنگ های متضاد در چرخه رنگ) هستند که کنتراست بالایی ایجاد کرده و آنها را بسیار چشم نواز می کند. این فرش گلدار آبی سرمه ای و سفید ظاهری مدرن و در عین حال شیک ایجاد می کند که کاملا با مبل قهوه ای شکلاتی هماهنگ می شود. سایر سایه‌های قهوه‌ای نیز با این طرح رنگ به خوبی ست می شوند، بنابراین وقتی نوبت به انتخاب لوازم جانبی برای بقیه اتاق‌تان می‌رسد، به دنبال قطعات چوبی جالب و اکسسوری‌های حصیری باشید.

classic-blue-and-white-floral-rug

 قالیچه با طرح پلنگی طوری

تا به حال این جمله را شنیده اید که پلنگ حیوانی بی طرف است؟ خب درسته! این فرش زیبا با طرح پلنگی به طرز شگفت‌انگیزی با یک کاناپه قهوه‌ای در این فضای داخلی خنثی به خوبی هماهنگ می‌شود، و در عین حال که مکمل بقیه دکورها است طرح این فرش گواه این است که فرش های با رنگ خنثی نباید خسته کننده باشند. انتخاب فرشی با طرح‌های جالب یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای زنده‌کردن فضای خود و در عین حال حفظ یک طرح رنگ خنثی و پیچیده است.

leopard-print-area-rug

یک فرش آبی به سبک آنتیک

شما عاشق دکوراسیون سنتی هستید، پس سعی کنید مبل قهوه ای تیره را با فرشی به سبک آنتیک آبی روشن و قهوه ای ست کنید. یک طرح رنگ آبی و قهوه ای برای خانه شما عالی است. اگر از طرفداران دکورهای سنتی هستید، فرش‌های سبک آنتیک مانند این را می‌توان با مبلمان مدرن‌تر ست کرد.

Blue-Antique-Style-Area-Rug

یک فرش به سبک مراکشی سبز را امتحان کنید

رنگ سبز به عنوان یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها شناخته شده است. ما را به یاد طبیعت می اندازد و به ما احساس آرامش و امنیت می دهد. ترکیب یک فرش سبز با یک کاناپه قهوه ای راهی عالی برای آوردن حس آرامش طبیعت به خانه شما است. رنگ‌های عاج، سفید و سایر رنگ‌های خنثی به خوبی با طرح رنگ قهوه‌ای و سبز ترکیب می شوند.

distressed-green-area-rug-1536x1536

فرش پرزدار راه راه خاکستری و سفید

یک فرش خاکستری همراه با یک مبل قهوه ای راهی عالی برای ایجاد ظاهری هوشمندانه و پیچیده در اتاق نشیمن شما است. این ظاهر برای آپارتمان های مدرن عالی است و با فضای داخلی مینیمالیستی به خوبی کار می کند. همانطور که این فرش راه راه پرزدار و زیبا نشان می دهد که مشکی و قهوه ای در کنار هم قطعا نباید خسته کننده باشند. این فرش به زیبایی ضخیم است و بهترین راه برای ایجاد احساس گرما و راحتی در محل زندگی شما است.

grey-and-white-striped-tufted-rug

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها