|

میخوای خونتو با رنگ طلایی دکور کنی ولی نه زَرق و بَرقی؛ بیا خاص ترین پالت رنگیو بهت بگم!

طلایی

می توانید با پالت رنگ طلایی را که بیشتر برای شما جذاب است آشنا شوید و انتخاب کنید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منزل زیبایی این رنگ را بیشتر می کند. استفاده از رنگ طلایی محیط را بسیار مجلل و لوکس نشان می دهد و اسباب و اثاثیه، دسته مبلمان، پارچه، عناصر و جزئیات طلایی رنگ معرف دیزاین و طراحی مجلل و دراماتیک می‌باشند. امسال، استفاده و به کارگیری رنگ‌های متالیک و درخشان به خصوص طلایی جزء ترندهای طراحی و دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. با این حال، نمی‌توان این رنگ را به تنهایی در طراحی خانه به کار برد. زرق و برق بیش از اندازه رنگ طلایی گاهی کسل کننده و زیاد از حد نمایشی به نظر می‌رسید. بنابراین، اشراف داشتن به "مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون" می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا طراحی را در حالت تعادل خود نگه دارید. حال، ما در ادامه قصد داریم به رنگ‌های مکمل طلایی در دکوراسیون بپردازیم.

what-colors-go-with-gold-featured-1

1. آبی

پالت رنگ آبی و طلایی یک رنگ محبوب است، زیرا این رنگ ها به خوبی با یکدیگر ست می شوند. طلایی به‌ویژه با رنگ آبی سرمه‌ای غنی هماهنگ وکنتراست خوبی ایجاد می‌کند. می توانید دیوارهای خود را به رنگ آبی زیبا رنگ آمیزی کنید و قطعات و اکسسوری طلایی را به آن اضافه کنید. بسیاری از لوازم جانبی نیز در رنگ های آبی و طلایی عرضه می شوند. همانطور که می بینید، در مورد ترکیب رنگ آبی-طلایی گزینه های زیادی دارید. این ترکیب شیک تاثیرگذار و ظریف است. 

what-colors-go-with-gold

2. مشکی

مشکی و طلایی ترکیب رنگی هستند که نشان‌دهنده کلاس و لکچری بودن است. شما می توانید از پالت رنگ مشکی و طلایی در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید. 

به عنوان مثال، می توانید دیوارهای طلایی و لوازم جانبی مشکی داشته باشید. یا می توانید به سراغ کمدهای مشکی با دسته های طلایی بروید. یکی دیگر از ایده های شگفت انگیز این است که کاشی های مشکی و برجسته های طلایی در حمام خود داشته باشید. راه های زیادی برای استفاده از رنگ مشکی و طلایی در کنار هم وجود دارد. اما هر کدام که این کار را انجام دهید، ترکیب رنگ مشکی و طلایی فوق العاده به نظر می رسد!

what-colors-go-with-gold-8

3. سفید

اگر ترجیح می‌دهید خانه‌تان حالتی مطبوع، شاداب و مدرن داشته باشد، می‌توانید رنگ سفید و طلایی را انتخاب کنید. این ترکیب رنگی جذابی را ارائه می دهدو خیلی شیک به نظر می رسد. شما اغلب می توانید این پالت رنگ را در مکان های شیک مانند هتل ها و رستوران ها ببینید. اما می توانید به راحتی ظاهر خانه را بازسازی کنید. و اگر دوست داشتید، می توانید یک رنگ دیگر اضافه کنید. (مطمئن شوید که با یکطیف مکمل باشد!)

شما گزینه های مختلفی برای ترکیب رنگ سفید و طلایی دارید. می توانید به سراغ دیوارهای سفید و وسایل طلایی مانند یک میز قهوه خوری طلایی زرق و برق بروید یا می توانید دیوارهای طلایی و مبلمان سفید، فرش و غیره داشته باشید. پس زمینه های سفید و طلایی نیز خیره کننده به نظر می رسند.

what-colors-go-with-gold-10

4. خاکستری

وقتی به رنگ‌هایی که با طلایی همخوانی دارند فکر می‌کنید خاکستری جزعی از رنگ هایی است که به ذهنتان خطور می‌کند. خاکستری یک طیف خوب و خنثی است، بنابراین پس زمینه ای عالی برای لوازم جانبی یا دکوراسیون طلایی است. این ترکیب رنگ در خانه های مینیمالیستی، مدرن و امروزی به خوبی استفاده می شود. شما می توانید هر نوع خاکستری را با طلایی ست کنید، زیرا هر دو سایه روشن و تیره به خوبی کار می کنند. دیوارهای طلایی به خودی خود بیانیه کافی هستند.

بنابراین، متوجه می‌شوید که خاکستری یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با دیوارهای طلایی است، زیرا به جای رقابت با دیوارهای طلایی، مکمل آن است. اما می توانید به سراغ ترکیب های ظریف طلایی و خاکستری نیز بروید. به عنوان مثال، این اثر هنری خیره کننده طلایی و خاکستری را بررسی کنید. اگر به دنبال حال و هوای اسپرت تر هستید، اتاق طلایی خاکستری نیز مناسب است.

what-colors-go-with-gold-15

5. سبز زمردی

یکی دیگر ازدکوراسیون شیک طلایی با سبز زمردی است. این سبز پررنگ و تیره‌تر در حال حاضر بسیار محبوب و پرطرفدار است. و کاملاً با طلا تضاد دارد و ظاهری زیبا با حالات طبیعی ایجاد می کند.  طلایی و سبز زمردی در اتاق خواب به همان اندازه که در اتاق نشیمن یا حتی حمام خوب به نظر می رسند. می توانید چند اثر هنری اضافه کنید که دارای طرح رنگ سبز-طلایی باشد. یا می توانید به سراغ دیوارهای زمردی بروید و با قطعات طلایی تزئین کنید. گلدان های طلایی شیک محیط شما را زیباتر خواهد کرد.

what-colors-go-with-gold-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها