|

معرفی محصولات ترند آرایشی

معرفی سه محصول آرایشی که باید تو کیف آرایشت داشته باشی؛ ترندهای دنیای آرایش را بشناسید

آرایش ترند

دانستن ترند های آرایش روز در کنار سایر ترندهای روز دنیا به شما این امکان را می دهد تا استایل جذاب و ظاهر زیبایی را از خود به نمایش بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از لازمه های شیک دیده شدن و داشتن صورتی زیبا استفاده از ابزراها و سبک های ترند آرایشی است، پس اگر خسال می کنید تنها با انتخاب یک مانتو و یا رژ لب قرمز استایلی همه چیز تمام خواهید داشت سخت در اشتباه هستید. دانستن ترند های آرایش روز در کنار سایر ترندهای روز دنیا به شما این امکان را می دهد تا استایل جذاب و ظاهر زیبایی را از خود به نمایش بگذارید. آغاز تابستان این حس را برای ما ایجاد می‌ کند که زمان استفاده از آرایش‌ هایی با رنگ تیره مانند سایه چشم اسموکی یا مشکی رنگ و یا رژلب‌ های زرشکی به پایان رسیده و بهتر است با انتخاب گزینه‌ های جدید و بروز، آرایشی تابستانی را بر روی صورتمان تجربه کنیم. پس قبل از اینکه بخواهید آرایش صورت خود را آغاز کنید بهتر است که بینید آیا محصولات ترند آرایشی را در کیف خود دارید یا خیر؟ اگر برایتان سوال شده است که چه نوع محصولاتی را منظورمان است، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات ترند و جدید آرایشی آشنا شوید. فراموش نکنید که آرایش های غلیظ و شاین دِمده شده اند پس باید محصولاتی را انتخاب کنید که به شما ظاهری طبیعی و زیبا می بخشند.

پس دنیای مد و فشن یک روی عجیب‌ و غریب هم دارد کـه اگر آن را نادیده نگیریم، می‌توانیم با استفاده از ترندهای خاص هر فصل بهترین آرایش صورت را داشته باشیم.

ترندهای آرایشی

ترندهای آرایشی

واکس لیفت کننده ابرو بنفیت؛ نسل جدید ژل ابرو

واکس ابرو یکی از محصولات جدید و آرایشی است که مانند ژل یا صابون ابرو وظیفه لیفت ابروها را به عهده دارد، در کل می توان گفت واکس ابرو به نوعی نسل جدید ژل ابرو محسوب می شود. واکس ابرو، ابروهای شما چه نازک یا چه پهن باشد، آن ها را ثابت و در عین حال نرم و قابل انعطاف نگه می دارد، بدون اینکه ظاهری سفت یا پوسته پوسته به ابروها بدهد. استفاده از این واکس های ابرو هم مانند ژل ابرو کار راحتی است زیرا آن ها هم دارای براش های کوچکی هستند که برای استفاده فقط کافی است براش را در جهت مدل دادن ابرو به ابروهایتان بکشید و اجازه دهید تا خشک شوند.

ترندهای آرایشی

ترندهای آرایشی

ضد آفتاب فیوژن واتر مجیک ایزدین؛ هر ضد آفتابی را نزنید

ضد آفتاب مجیک ایزدین بافتی بسیار سبک و بر پایه آب دارد که به سرعت جذب پوست می شود و هیچ ردی از چربی بر جای نمی گذارد. این ضد آفتاب برای تمامی پوست ها مناسب است و همچنین چربی اضافی پوست را کنترل می کند و پوست را مات نگه می دارد. این کرم ضد آفتاب دارای اس پی اف 50 و هیالورونیک اسید است که این دو موجب می شوند تا پوست در برابر اشعه یو وی محافظت شود و یا  پس از استفاده پوست عمیقا آبرسانی شود و تا 12 ساعت رطوبت را درخود حفظ کند. آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در این ضد آفتاب از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. فراموش نکنید که داشتن پوستی سالم و شفاف باعث زیبا و جوان دیده شدن شما می شود، پس در انتخاب کرم ضد آفتاب دقت نمایید.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

روغن حجم دهنده لب دیور؛ لیپ اویل

روغن لب حجم دهنده دیور یکی از ترفندهای جدید دنیای آرایش محسوب می شو که رنگی طبیعی و ملایم به لب ها می دهد و لب را بازسازی می کند. روغن حجم دهنده لب دیور حاوی روغن گیلاس است که لب ها را عمیقا تغذیه می کند و نرم نگه می دارد؛ در عین حال چرب و چسبناک نیست و جلوه ای درخشان و براق به لب ها می دهد. پس فراموش نکنید که زیبایی در بعضی موارد یک نعمت خدادادی نیست بلکه با انتخاب محصولات آرایشی درست و استفاده صحیح و به موقع از آن ها می توانید آن را در هر زمان و سنی به دست بیاورید.

ترندهای آرایشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها