|

کالکشت تابستانی برند سرژه

کالکشن تابستانی و جدید برند سرژه؛ سرتا پا میتونی برند بپوشی از مانتو گرفته تا شومیز

برند سرژه

سرژه لغتی است که معنای خود را در تاروپود صنعت نساجی جست‌ و‌ جو کرده است. این برند که از سال 1379 فعالیت خود را با تولید پوشاک آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع تابستان و آغاز تعطیلات همه برندهای معروف و به نام ایرانی و خارجی کالکشنی جدید و مناسب فصل را ارائه دادند که می توان گفت ترندهای فصل همیشه از این کالکشن ها انتخاب می شود. پس اگر اهل استایل های ترندی و مد روز هستید می توانید از این کالکشن ها استایل تابستانی خود را انتخاب نمایید. در این مقاله ما قصد معرفی کالکشن تابستانی برند سرژه را خواهیم داشت که به جرات می توان گفت بعد از آشنایی با محصولات این برند ایرانی هرگز از برندهای گران قیمت خارجی خرید نخواهید کرد. سرژه لغتی است که ریشه و معنای خود را در تار و پود صنعت نساجی جست‌ و‌ جو کرده است. این برند ایرانی که از سال 1379 فعالیت خود را با تولید انواع تیشرت‌ زنانه آغاز کره است، رفته‌ رفته کلکسیون پوشاک خود را تکمیل‌ تر کرده و در حال حاظر  در دریای متلاطم اقتصاد ایران استواری خود را حفظ کرده است. محمدرضا تیموری، مدیرعامل پوشاک با کیفیت سرژه محصولات این شرکت را در چند دسته فرمال، فرمال ترندی، کژوال، کژوال بیسیک و کلاسیک طبقه‌بندی کرده است که این خبر خوبی برای تمام خانم های شیک پوش ایرانی است.

زیرا شما با هر سبکی از استایل و سلیقه می توانید از لباس های این برند انتخاب نمایید، زیرا طراحی های برند سرژه سبک ها و سلیقه های مختلفی را پوشش می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کالکشن جدید و تابستانی برند سرژه آشنا شوید.

کالکشن تابستانی سرژه

کالکشن تابستانی سرژه

تاریخچه برند سرژه؛ متمایز لباس بپوشید

سرژه بانویی مدرن است که همگام با زمانه خود می‌ پوشد و می‌‌ درخشد و هیچ‌گاه در گذر زمان، طراوت خود را از دست نداده و کهنه نمی‌ شود. برند سرژه همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم از سال 1379 فعالیت خود ر شروع کرده است و می توان گفت قشر متوسط جامعه بازار هدف برند سرژه محسوب می‌ شوند. محدوده قیمت‌ های محصولات سرژه نیز بسته به نوع کالای انتخابی (همچون مانتو، شلوار و...) متفاوت است. البته فراموش نکنید که ما برند بد ب شما معرفی نمی کنیم، سرژه برندی است که با قیمت مناسب کالای با کیفت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کالکشن تابستانی سرژه

کالکشن تابستانی سرژه

با مانتوهای کالکشن تابستانی سرژه آشنا شوید

ب جرات می توان گفت سرژه یکی از کالکشن های محبوب و در عین حال جذاب سال را برای تابستان 1402 معرفی کرده است. برای مثال همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید در این کالکشن مانتوهای تابستانی بیشتر از محصولات دیگر خودنمایی می کنند. البته یکی از ویژگی هایی که مانتوهای این برند را از دیگر برندها متمایز می کند ترکیبی از پارچه با کیفیت و طراحی منحصربفرد محصولات این برند است، البته فراموش نکنید که شاید طراحی ها برای پوشش سلایق مختلف دارای مدل های گوناگونی باشند ولی کیفیت یک ویژگی دائمی در این برند محسوب می شود. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یکی از این مانتوها ترندی و شیک بگذرانید بهتر است از طریق لینک به سایت سرژه راجعه کنید.

کالکشن تابستانی سرژه

کالکشن تابستانی سرژه

این شما و این شومیزهای کالکشن جدید سرژه

محصولات برند سرژه هر ساله در دو مجموعه‌ کلکسیون بهار و تابستان و کلکسیون پاییز و زمستان طراحی و در کارخانه‌ مجهز این برند تولید می‌ شوند. کالکشن برند سرژه علاوه بر مانتو شامل شومیزهای جذابی است که در پایین این مطلب یک نمونه از این شومیزها را خواهید دید. این کالکشن تابستانی شامل شومیز ساتن، لنین و یا حتی حریر است که شما نسبت به نوع استایل و یا استفاده خود می توانید از این مدل ها انتخاب نمایید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید محصولات سرژه شامل طیف وسیعی از لباس‌ های مجلسی شامل پیراهن، شومیز، بلوز و دامن، استایل‌ های خیابانی مانند مانتو و شلوار، لباس های راحتی مثل تاپ، تیشرت و شلوارک و اکسسوری‌ های زیبایی در قالب شال، روسری و جوراب است.

کالکشن تابستانی سرژه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها