|

بررسی استایل الهام پاوه نژاد

استایل اسمارت کژوال الهام پاوه نژاد و دخترش؛ قالی کرمونو میمونه کدوم دختره کدوم مادر!

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌نژاد یکی از پیشکسوتان تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است که به تازگی با استایل های اسمارت کژوال خود و دخترش سر زبان ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه‌ نژاد بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 27 شهریور1350 در تهران است که از سال 1369 فعالیت خود را آغاز نموده است. او دارای دیپلم تجربی از دبیرستان انوشیروان و فوق‌ دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران دانشکده‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1371 است. الهام پاوه نژاد در آثار فراوان هنرنمایی کرده است که ازجمله مهم ‌ترین آثار نمایشی او می‌ توان به سیستم گرون‌ هلم و خدای کشتار و مرغابی وحشی اشاره کرد، البته جالب است که بدانید او تجربه کارگردانی نمایشنامه‌ خوانی قضیه متران ‌پاژ نوشته الکساندر وامپیلوف را هم در کارنامه خود دارد. الهام پاوه نژاد علاوه بر آثار نمایشی نام برده در سریال مانکن، همسران، وارث، مادر، یلدا و هست و نیست هم نقش آفرینی رده است. البته شاید کمی برایتان عجیب باشد ولی این بازیگر به نام علاوه بر اینکه با آثار خود شناخته می شود به تازگی با فتوشات هایی که با دخترش از او منتشر شده است بسیار سر و صدا به پار کرده است. او و دخترش هر دو در بیشتر مراسم ها از استایل اسمارت کژوال استفاده کرده اند و می توان گفت این تشابه استایل و سبک را تا حدودی به خاطر شیک پوشی و خوش استایلی الهام پاوه نژاد دانست.

خوب است که بدانید الهام پاوه نژاد در نویسندگی هم دستی بر آتش دارد و کتاب اول او با نام هشت صبح هشت اسفند در سال 93 رونمایی شد و کتاب دومش هم با نام قطعه 94 ردیف 7 نیز در اردیبهشت 1395 در نمایشگاه کتاب منتشر شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های الهام پاوه نژاد آشنا شوید.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در مراسم رونمایی از آلبوم گاه فراموشی با صدای همایون شجریان

الهام پاوه نژاد یکی از هنرمندانی است که نه تنها در انتخاب لباس و استایل از رنگ و آیتم های ترندی استفاده می کند بلکه بسیار جذاب و دخترانه لباس می پوشد، البته اگر نخواهیم از حق هم بگذریم او یکی از بازیگرانی است که با توجه به سن و سالی که بسیار جوان و شاداب نشان داده می شود. حال با نگاهی به تصاویر پایین خواهید دید که الهام برای شرکت در مراسم رونمایی از آلبوم گاه فراموشی با صدای همایون شجریان یک کت ترندی و جذاب سوزن دوزی به تن دارد و برای تکمیل استایل خود از شومیز سفید و شلوار جین کمک گرفته است. البته نکته ای که باعث جذابیت و تمایز این استایل شده است انتخاب کیف و کفش این بانوی هنرمند است.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

استایل اسمارت کژوال الهام پاوه نژاد و دخترش در اکران فیلم ایده اصلی

هیچ دو نفری در دنیا وجود ندارند که سلیقه مشابهی در لباس پوشیدن داشته باشند. پس می توان گفت هر فردی راه و سبکی جدا را انتخاب می‌ کند؛ یکی کلاسیک، یکی شیک و ترندی و شاید یکی خاص و غیرمعمول ولی چیزی که در همه یکسان است انتخاب استایل کژوال به عنوان استایل روزمره است. البته الهام پاو نژاد برای شرکت در مراسم ها هم اسمارت کژوال می پوشد، البته اسمارت کژوال با کژوال متفاوت است در این استایل افراد از تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی استفاده می کنند و می توان گفت مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

استایل شیک و الگانت الهام پاوه نژاد در اکران فیلم کوتاه مثل زندگی

الهام پاوه نژاد مانند هر خانم شیک پوش دیگری از استایل الگانت برای مراسم اکران فیلم کوتاه مثل زندگی استفاده کرده است. البته می توان گفت که هر خانم شیک پوشی با هر سبکی از استایل که باشد در سال چند بار از این استایل استفاده می کند. استایل الگانت نوعی سبک از مد است که زیبا و ساده به نظر می‌ رسد. هر لباس یا مدی که شیک به نظر می‌ رسد را می‌ توان سبک الگانت در نظر گرفت. پس الگانت شامل آیتم های لوکسی می شود که بیش از حد جسورانه و پر از جزئیات نباشند. مانند پالتوی خز خانم الهاوه پاوه نژاد و یا بوت های جیر بلندی که به پا دارد.

الهام پاوه نژاد

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل فرشته حسینی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی