|

آموزش حرفه ای و مرحله به مرحله آرایش پوست

آیا ترتیب میکاپ پوست را می دانید؟ برای چهره ای شاداب و زیبا یک زیرساز آرایشی خوب لازمه

ترتیب آرایش پوست

حتما برایتان پیش آمده که با دیدن آرایش دیگران، از تمیز بودن آرایش آن ها خوشتان آمده باشد و برایتان سوال شده باشد که چگونه انجام شده است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انجام میکاپ با انجام حرفه ای میکاپ دو موضوع کاملا متفاوت هستند و جالب است که بدانید اکثر خانم ها فقط می توانند خود را آرایش کنند و از ترتیب و یا ترفندهای آرایش حرفه ای اطلاعی ندارند. شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که با دیدن آرایش دوستانتان، از تمیز بودن آرایش و میکاپ حرفه ای آن ها خوشتان آمده باشد و برایتان سوال شده باشد که چگونه خود را میکاپ می کنند. آرایش صورت اگرچه تا حدی به مهارت و تمرکز نیاز دارد، اما می توان با رعایت کردن نکات کوچک اما تاثیرگذار، بهترین و زیباترین فرم دلخواه را به صورت داد. برای مثال یک میکاپ حرفه ای ابتدا نیاز به یک آرایش حرفه ای پوست و یک زیرساز آرایشی دارد، زیرا شما هر چقدر هم که حرفه ای چشم های خود را آرایش کنید ولی پوستی صاف و شاداب نداشته باشید در نهایت نتیجه دلخواه خود را نخواهید گرفت. پس فراموش نکنید که یکی از عوامل مهمی که باعث می شود آرایش صورتتان حرفه ای به نظر برسد و به یک آرایش تمیز تبدیل شود، رعایت کردن ترتیب استفاده از لوازم آرایش است. برای مثال باید بدانید که ابتدا باید کرم پودر بزنید و یا نیاز است قبل کرم پودر پرایمر را بزنید.

پس اگر به دنبال یک میکاپ زیبا هستید اما مراحل آرایش حرفه ای صورت را نمی دانید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ترتیب و محصولات آرایشی مخصوص به آرایش پوست آشنا شوید.

ترتیب آرایش پوست

ترتیب آرایش پوست

در اولین مرحله پوستتان را آماده آرایش کنید

توجه به اهمیت آماده سازی پوست قبل از آرایش، رمز زیبایی سلبریتی‌ ها روی فرش قرمز است. پس قبل از هر کاری باید پوست خود را تمیز و آماده آرایش کنید. برای این کار ابتدا باید با استفاده از ژل شستشو پوست خود را تمیز کنید و بعد از تمیز کردن صورت با شوینده مناسب، یک پد پاک‌ کننده برداشته و چند قطره تونر روی آن بریزید و پد را به صورت و گردن خود بکشید تا پوستتان به صورتی عمقی تمیز شود. بعد از اتمام تمیزی پوست در این مرحله از آماده سازی پوست به سراغ کرم‌ های مرطوب‌ کننده و بالم لب بروید و با کرم مرطوب‌ کننده ای که براساس نوع پوست خود انتخاب نموده اید پوست خود را آبرسانی کنید.

ترتیب آرایش پوست

حالا نوبت زدن پرایمر و کرم پودر رسیده

فراموش نکنید که همیشه قبل از استفاده از هر نوع محصول آرایشی ای باید از پرایمر استفاده کنید. زیرا استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌ شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌ شود. پس بعد از زدن پرایمر و خشک شدن آن نوبت به زدن کرم پودر با یک بیوتی بلندر می رسد. از یاد نبرید که انتخاب نوع کرم پودر حتما باید با توجه به نوع پوست و ویژگی های مختلف صورت شما مانند رنگ پوست صورت انجام شود. پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ کرم پودر این است که رنگ کرم‌ پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوستتان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌ تر و نه خیلی تیره‌ تر.

ترتیب آرایش پوست

ترتیب آرایش پوست

کانسیلر بزنید؛ آرایش پوست خود را فیکس کنید

بعد از اتمام زدن کرم پودر نوبت استفاده از کانسیلر و کانتور صورت می رسد، هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ ها و تیرگی‌ های پوست را بپوشانید و پوستی با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌ توانید برای پوشاندن لک‌ ها و سیاهی زیر چشم و یا حتی کانتور صورت استفاده کنید. اگر برای کانتور صورت دچار مشکل هستید بهتر است مقاله های آموزش کانتور صورت را مطالعه نمایید. در مرحله آخر فراموش نکنید که آرایش صورت خود را با پودر فیکس، فیکس نمایید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌ گیرد و دوام آن را بیشتر می‌ کند. برای استفاده از پودر فیکس می‌ توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.

ترتیب آرایش پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها