|

تابستان ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

هر مانتویی، مانتو تابستونی نیست؛ تو کدوم انتخابته کت سوزن دوزی یا عروسکی‌ چین چینی؟

مانتو ترند 1402

فصل تابستان از دیگر دغدغه های خانم ها خرید یک مانتوی خنک و سبک مناسب روزهای گرم تابستانی است تا خوش پوشی را در عین راحتی به آن ها هدیه دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن روزها همه خانم ها به دنبال یک مانتو تابستانی و خنک هستند که برای این تایم از سال استایلی راحت و در عین حال شیک و ترندی را برایشان به ارمغان بیاورد. گاهی اوقات بعضی از لباس ها در ظاهر تمام ایده آل های یک لباس تابستانی را دارند اما در واقعیت بسیار گرم هستند و تقریبا یک کابوس برای روزهای گرم تابستانی محسوب می شوند. مانتو در پوشش خانم ها به عنوان هسته اصلی استایل نقش ایفا می کند، پس مهم ترین لباسی است که خانم ها در اجتماع می‌ توانند با آن ظاهر شوند. پس امری طبیعی است که انتخاب آن کاری دشوار و نیازمند آگاهی باشد. برای تابستان 1402 پیشنهاد ما به شما استفاده از یک کت سوزن دوزی یا یک مانتو نخی عروسکی است، زیرا این مانتوها علاوه بر تن خور راحت و سبک به شما استایلی ترندی و جذاب می بخشند. جالب است که بدانید این دو مانتو جزو ترندهای محبوب دنیای مد در سال جدید هستند و می توان گفت با ورود خود با استقبال فراوانی روبه رو شده اند. البته فراموش نکنید که وقت برای پوشیدن مانتوهای ساده و تک رنگ وقت بسیار زیاد است زیرا در فصل های تابستان و پاییز شما مجبور به استفاده از آن ها هستید.

پس برای تابستان بهتر است به سراغ مانتوهای طرح دار و رنگی رنگی بروید تا استایل های جذاب تری را تجربه نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مانتوهای تابستانی 1402 آشنا شوید.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

کت سوزن دوزی؛ استایلی پر از رنگ و حس زندگی

سوزن دوزی نوعی هنر دستی است که که از دیگر کشورهای آسیای مرکزی، تاجیکستان، ازبکستان و قزاقستان آمده است. هنر سوزن دوزی معمولا بر روی پارچه های کتان و گاهی ابریشم انجام می شود و جالب است که بدانید چهار نوع دوخت سنتی و مخصوص به نام های باسمه، تامور، کاندی خیل و زنجیره ای وجود دارد که برای گلدوزی انواع سوزن دوزی استفاده می شود. در گذشته رنگ نخ های سوزن دوزی با استفاده از رنگ های گیاهی به دست می آمد اما امروزه از رنگ های مصنوعی نیز برای رنگ کردن نخ ها استفاده می شود. پارچه های سوزن دوزی دارای طرح های برجسته گل و نقش و نگار هستند و شما با لمس متوجه آن ها خواهید شد. پس اگر به دنبال نوعی مانتو برای تابستان خود هستید که تابستان شما را پر از انرژی و حس زندگی نماید بهترین انتخاب برای شما یک کت سوزن دوزی به همراه یک شومیز لینن نچرال است.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

سوزن دوزی های طلایی و لوکس را فراموش نکنید

جالب است که بدانید مانتوهای سوزن دوزی به جز رنگ های شاد و جذاب، نوعی مجلسی و رسمی هم دارند که معمولا از ترکیب رنگ مشکی و طلایی تشکیل می شود و همانطور که اشاره کردیم برای استایل های مجلسی پیشنهاد می شود. مانتوهای سوزن دوزی مجلسی معمولا قد های بلندی دارند و بری ست کردن شما دیگر نیازی به شلوار نخواهید داشت و تنها دغدغه را در ست نمودن این مانتوها می توان انتخاب کفش دانست. البته برای این مانتوها بهتر است از کفش های پاشنه بلند و کلاسیک استفاده نمایید، ولی باز نسبت به سلیقه خود می توانید از صندل های بندی و ساده هم به جای کفش پاشنه بلند و رسمی استفاده کنید.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

عروسکی و فانتزی مانتو بپوشید

یکی از مانتوهای ترند در سال های اخیر مانتو عروسکی است، این مانتوها با شروع فصل تابستان معمولا به اوج محبوبیت خود می رسند. مانتو های عروسکی معمولا دارای طراحی طبقه طبقه و چین چین هستند که همین نوع طراحی باعث تمایز این مانتوها از دیگر مانتوها شده است. برای ست کردن مانتوهای عروسکی بهتر است که از شلوار های جین مام فیت به همراه کتونی های ونس کمک بگیرید؛ البته اگر برای مهمانی آماده می شوید می توانید از شلوار اسکینی و کفش پاشنه بلند هم استفاده کنید.

مانتو تابستونی ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها