|

شلوار مام فیت چه شلواری است؟

تفاوت شلوار مام فیت با شلوار مام استایل؛ به نظرت شلوار مام فیت برای چه استایلی مناسبه؟

شلوار مام فیت

تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت، جنبه‎ های گوناگونی دارد که شناخت این جنبه ها به ست کردن صحیح این دو شلوار با سایر لباس ها کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای شلوار جین دنیای متفاوت و وسیعی است و شاید همین تنوع باعث سردرگمی شما در انتخاب مدل مناسب شود. پس تنها راه حل برای رهایی از این سردرگمی شناخت انواع شلوار جین یا تفاوت هایشان است. تفاوت شلوار مام استایل با شلوار مام فیت، جنبه‎ های گوناگونی دارد که شناخت این جنبه ها به ست کردن صحیح شلوار مام استایل و  شلوار مام فیت با سایر لباس ها کمک می کند. جالب است که بدانید این دو مدل شلوار به یکدیگر شبیه هستند و به همین خاطر خیلی از افراد این دو لباس را با یکدیگر اشتباه می گیرند. مهم ترین فرق شلوار مام فیت با مام استایل در قسمت های ران است که برای شلوار مام فیت این قسمت جذب تر است. پس در کل می توان گفت شلوار مام فیت تن خور جذب تری دارد و با استایل های بیشتری ست می شود. پس اگر به دنبال یک شلوار ترندی و جذاب هستید که استایل تابستانی شما را از این رو به اون رو کند بهتر است یک شلوار جین مام فیت را انتخاب نمایید و آن را ب یک مانتوی ترند مانند مانتو شومیزی ست کنید. فراموش نکنید که مانتوهای کوتاه و شومیزی همیشه ترکیب های زیبایی را با شلوار های جین می سازند.

البته در استایل های رسمی کمی شرایط متفاوت است و بهتر است که از شلوارهای مام فیت پارچه ای کمک بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت دو تا از محبوب ترین شلوار های جین دنیای مد آشنا شوید.

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

شلوار مام فیت؛ جین های ترندی را بشناسید

شلوار مام فیت یکی از شلوارهای ترند در سال 1402 است که طرفداران زیادی هم دارد، حال شاید حتی طرفداران این شلوار هم ندانند که ویژگی های این شلوار جین دقیقا چه چیزهایی است و یا این شلوار چه تفاتی با شلوارهای دیگر دارد. شلوار مام فیت زنانه دارای فاق بلند می باشد به طوری که کمر شلوار مام فیت از بالای ناف بسته می شود. این شلوارها در قسمت کمر معمولا جمع می‌ شوند و به صورت کشی هستند. شلوار مام فیت بر خلاف شلوار بگ و یا مام استایل بیش از اندازه گشاد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است فیت بدن می باشد.

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

شلوار مام استایل؛ دنیم های با اصالت را فراموش نکنید

شلوار مام استایل زنانه از جمله شلوارهای جینی به شمار می‌ رود که برای تولیدشان، از پارچه های جین ضخیم استفاده می شود. نحوه دوخت شلوار مام استایل زنانه بدین صورت است که به شکل گشاد و فاق بلند آماده می گردد. جالب است که بدانید جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند و یا مام استایل تقریبا به 50 سال پیش بر می‌ گردد ولی این دسته از شلوارهای مام استایل که الان وارد دنیای مد شده است و جایگاه بسیار عالی را به خود اختصاص داده، از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. پس شلوار مام استایل یک شلوار کاربردی با پیشینه ای طولانی در دنیای مد است.

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

تفاوت شلوار مام فیت با شلوار مام استایل

همانطور که می دانید در دنیای مد و طراحان از شلوار مام فیت و شلوار مام استایل به عنوان محبوب ترین مدل ها یاد می شود. شلوارهای مام فیت و مام استایل در نگاه اول شباهت های بسیار زیادی دارند که این تشابه برخی را به اشتباه می اندازد. اما فراموش نکنید که بین این دو نوع شلوار تفاوت های جزئی اما مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. برای مثال اولین تفاوت در الگویی است که در قسمت ران و ساق پا قرار دارد، زیرا در شلوار مام استایل این قسمت از شلوار مام فیت خیلی آزادتر است و یا اینکه شلوار مام فیت برای افراد چاق گزینه مناسب تری است تا شلوار مام استایل زیرا مام استایل ها معمولا کمی شما را پرتر از آنچه هستید نشان می دهند.

تفاوت شلوارم مام فیت با مام استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها