|

با اثر مرکب میتونی دنیاتو روی انگشتت بچرخونی و دیگه هیچ موفقیتی برات دور از دسترس نیست

کتاب اثر مرکب میتونه مشوق و راهنمای شما برای رسیدن به موفقیت از راه اصولی و بدون فشار آووردن به خودتون باشه که خوندنش توصیه میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شنیدیدن که میگن ره صد ساله رو یه شبه نمیشه رفت، چقدر به این جمله ایمان دارید و قبولش میکنید؟ به نظرتون آدم باید چیکار کنه که بتونه به اون موفقیتی که مد نظرش هست برسه آیا این که آروم و لاک پشتی بره جلو در انتها چیزی رو عایدش میکنه و زندگیش رو تغییر میده یا نه فقط این وسط وقت و انرژیش به هدر رفته بدون این که دستاورد خاصی رو به دست بیاره؟! برای این سوالات اول باید به ریشه ی این موضوع فکر کنیم که چرا فکر میکنیم که آهسته و پیوسته رفتن تو مسیر موفقیت میتونه ما رو عقب بندازه و ما رو مثل آدم های تنبل جلوه بده! ریشه ی این فکر چیه؟ چرا مثلا وقتی یکی از آشناهامون زندگیش زیر و رو میشه و اتفاقای جالب و خوبی توی زندگیش میوفته میگیم خوش به حالش چه شانسی داشت! چرا نمیتونیم این رو ببینیم که اون طرف زحمت کشیده برای شرایط الانش که ما بهش غبطه میخوریم و احتمالا زحماتش سالیان زیادی طول شید و آهسته بوده و یه دفعه جوابش رو گرفته ما روش اسم شانس میذاریم.

کتاب های انگیزشی زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارن که هر کدوم با روش هایی نویسنده با علم و تجربه به شما ارائه داده کمک میکنن تا راه خودمون رو پیدا کنیم، ولی به نظرتون چندین کتاب وجود داره که با ارائه ی راه حل و راهکارهای عملی و ساده تویه زندگی آدم فارغ از این که چه شغل و منسبی دارید بهتون کمک کنه که از همون جایگاهی که دارید با انجام یه سری از کارها حرکت و تغییر رو به جلوتون رو آغاز کنید، بدون این که نیاز باشه که از منطقه ی امن خودتون خارج بشید! حالا مهم نیست این تغییر در رابطه با ترک عادت های مضر باشه یا کسب درآمد بیشتر و یا یادگیری یه زبان غیر از زبان مادری و... چند ثانیه فکر کنید به نظرتون به همینچین کتاب راهگشایی برای رسیدن به موفقیت تویه تغییرات در همه ی ابعاد زندگیتون احتیاج دارید؟ اگر جوابتون مثبت هیست، پیشنهاد میکنم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم که یه کتاب فوق العاده در زمینه رسیدن به موفقیت اون هم آسه آسه که فشارتون نیفته بهتون معرفی کنیم.

اثر4+6564

درباره کتاب اثر مرکب

اثر مرکب کتابی ست به قلم دارن هاردی که یه نویسنده ی انگیزشی اهل آمریکا هست، این اثر تنها یکی از آثار شگفت انگیز این نویسنده در این زمینه هست که به قدری دوست داشتنی و کاربردی هست که مفاهیمش با گذشت زمان بی ارزش و بیهوده نمیشن چرا که تعمق و تفکر بسیاری پشت اون ها نهفته بود. اثر مرکب سعی در گفتن این موضوع داره که  هر موفقیتی حاصل یه سلسله مراتب از اتفاق های ریز کنار هم هست و به قولی همون مثلی که میگه قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود مثلا یه مثال خیلی ساده که از بچگی با اون بزرگ شدیم پول های سکه ای بود که تویه قلک مینداختیم و بعد وقتی در مواقع لزوم نیاز داشتیم به پول و میرفتیم سراغ قلک واقعا سوپرایز میشدیم چرا که خیلی آهسته یه پولی جمع کرده بودیم که به مرور زمان زیاد شده بود و در موقعیتی که بهش احتیاج داشتیم نیازمون رو برطرف میکرد.

اثر65654

اثر مرکب در هر موردی میتونه صدق کنه مثلا در مورد ترک عادت، کم کردن یا اضافه کردن وزن، سرمایه گذاری و...  برای فهمیدن این مفهوم در خصوص سرمایه گذاری سپرده‌ی کمی رو در نظر بگیرید که هر ماه سود کمی به اون اضافه می‌شه و ماه بعد سود به اصل پول و سود ماه‌های قبل متعلق میشه. اگر این حساب رو چند سال داشته باشیم از رشد پول واقعا غافلگیر میشیم. به این اتفاق سود مرکب میگن. نویسنده تو این کتاب سعی میکنه که بگه برای انجام کارهای بزرگ، کافیه که قدم‌های کوچیک اما مداوم و پایدار بردارید که این قسمت دقیقا نقطه ی عطف ماجراست یعنی یه روز اینوری و یه روز اونوری نباشید و تنبلی نکنید که بعدش بگید من این راه رو رفتم فایده نداشت! شاید هم در ابتدای امر پیشرفت خاصی به چشمتون نیاد ولی در طی زمان تغییرات به صورت واضح و شفاف ما رو متوجه خودشون میکنن.

اثر44464

تاثیر اثر مرکب در زندگی و کسب و کار ما 

میگن موفقیت یک علمه و قواعد و قوانین برای تمامی افراد کاربرد داره بنابراین با توجه به این صحبت می‌تونیم بفهمیم که قوانین موفقیت تغییرناپذیر و ثابت هستن و در برخی مواقع حتی در دسترس عموم. به طور ساده موفقیت یه علم هست که باید اون رو یاد بگیریم. کسی که میخواد موفق بشه نیازی  به این که خیلی باهوش و زرنگ باشه نداره، بلکه فقط کافیه که عادت‌های خوب رو در خودش پرورش بده و به این عادت‌های خوب پایبند بمونه و ترکشون نکنه و اگر نیاز به جایگزینی و تغییر هم دارن یه عادت بهتر رو به جاشون بیاره نه بدتر! در کل نویسنده این کتاب از شما میخواد که خیلی آرام و آهسته به موفقیت برسید، چون قرار نیست که بابت این موضوع خیلی اذیت بشید.

اثر5665

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی