|

دوس داری تو رویا و خیال غرق بشی و زمان از دستت در بره؟ با "کتابخانه نیمه شب" همراه شو

کتابخانه نیمه شب کتابی فانتزی هست در رابطه با دختری که میتونه زندگی های متفاوت رو تجربه کنه و ببینه با هر تصمیم گیری چه اتفاقاتی می افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما تا الان خیلی وقت ها تویه زندگی همه مون بوده که شاید جسممون جایی حضور داشته ولی روحمون در دنیای دیگه ای در حال سیر و سیاحت بوده و و به قول گفتنی با دل و جون یه جا نبودیم، یا مثلا شبا که می خواهیم بخوابیم وقتی سرمون روی بالش هس یه عالمه اگر و ای کاش از ذهنمون رد میشه که بعضی وقت ها باعث میشه خواب از چشممون بپره و مجبور باشیم یا بریم سر یخچال که یه چیزی برای خوردن پیدا کنیم و یا گوشیمون رو برداریم و خودمون رو باهاش مشغول کنیم؛ این اگر و ای کاش های لعنتی میتونن راجبه همه چی باشن مثلا ای کاش زنگ میزدم، اگر زنگ نمیزدم، ای کاش میرفتم، اگر نمیرفتم و... که بعدش شروع میکنیم داستان سازی که اگر فلان کار رو انجام میدادم و یا نمیدادم ال میشد و بل میشد و تویه دنیایه خیال و وهم خودمون تا آخرش میریم جلو و یه جوری غرق میشیم توش که انگار واقعا اون عملی که بهش فک میکردیم رو انجام دادیم و نتیجش رو دیدیم ولی بعد یهو با یه تلنگر برمیگردیم به زندگی واقعی و میبینیم که خیر از این خبرها نبوده!

بله این سیلی واقعیت هست، ولی چه میشه کرد باید یه جورایی خودمون رو وصل به این زندگی نگه داریم یا نه؟ باید بالاخره یه جایی دستمون رو بذاریم تو دست زندگی و با جریان اون حرکت کنیم و هماهنگ باشیم، چون این وسط چیزی که داره از دست میره زمان و عمر ماست، در رابطه با رفع این حالت ها و زندگی تویه لحظه ی حال تعداد زیادی کتاب وجود داره مثل شکوه زندگی در لحظه ی حال، ولی امروز میخواهیم یه کتاب فانتزی رو بهتون معرفی کنیم که یک رمان هست و کتاب حالت داستان گونه داره که سرگذشت یه دختر با یه عالمه اگر و ای کاش هست که فرصت پیدا میکنه که اون ها رو به واقعیت تبدیل کنه! پس برای این که بیشتر راجبه این کتاب زیبا بدونید با ما همراه باشید.

نیمه565

کتاب کتابخانه نیمه شب

تا حالا دلتون خواسته که یه زندگی دیگه داشتید، یه کس دیگه ای بودید و یه جای دیگه زندگی میکردید؟ مسلما جواب اکثریت به این سوال بله باشه چون خیلی از آدما حتی شده برای یه برهه ی کوچیک تویه زندگیشون این خواسته شون بوده، میشه گفت که شاید خیلی از افراد تونسته باشن زندگی و محیطشون رو تغییر بدن ولی واقعیت وجودی خودشون رو چی اون رو هم میتونن تغییر بدن، پدر و مادرشون و خانواده شون رو چطور؟ کتابخانه نیمه شب یه کتاب به قلم مت هیگ نویسنده‌ی پرکار انگلیسی هست که پایه و اساس اکثر آثارش برگرفته از تجربیات خودش هست. هیگ وقتی که خیلی جوون بود افسردگی روی زندگیش سایه انداخت و به حدی این سایه گسترده و بزرگ شد که که اون رو در شرایط خودکشی قرار داد ولی سرانجام این نویسنده موفق شد که خودش رو از چنگال سرد افسردگی بیرون بکشه و بعد از اون شروع به نوشتن آثار ارزشمند هنری مثل کتابخانه نیمه شب کرد.

نیمه6489

داستان این کتاب درباره دختری هست که تنها زندگی میکنه، یه نامزدی بهم خورد ه داشته و یه کار عجیب و تا حدی بیهوده انجام میده و یه جورایی افسردگی و انرژی های منفی کل زندگی اون رو احاطه کرده و این دختر نمیتونه از اتفاقاتی که در گذاشته به وقوع پیوسته خودش رو رها کنه و خودش رو مدام مقصر اون ها میدونه و یه جورایی درگیر وسواس فکری هم هست که سرانجام زندگی دختر تو یه مسیری قرار میگیره که میتونه تا انتهای تصمیماتش پیش بره و ببینه اگر تویه فلان نقطه از زندگیش، تصمیمی که دوس داشت رو میگرفت چی قرار بود بشه و دونه دونه نقاط عطف زندگیش رو اینبار با تصمیم های دیگه ای زندگی میکنه.

نیمه5656

حتی فکر کردن به این موضوع هم جذابه مثلا فکر کنید که شما به درخواست یه نفر برای ازدواج جواب رد داشته باشید ولی به این فک کنید که اگر جواب مثبت میدادم چی؟ بعد خیلی راحت تمام زندگیتون در صورت جواب مثبت دادن به اون فرد از جلوی چشمتون میگذشت و می دیدید که قرار بوده در کنار اون آدم چه اتفاقاتی رو در صورت مثبت بودن پاسختون سپری کنید، فکر کنید که اگر یه همچین آپشنی تویه زندگی هر کسی بود چی میشد، احتمالا دیگه هیچ کسی خطا نمیکرد، هیچ آدمی در کنار آدم اشتباهی به زندگیش ادامه نمیداد و...

نیمه56

بریده هایی از کتابخانه نیمه شب

((هیچ زندگی‌ای نیست که در اون بتونید برای همیشه در حالتی از شادی و خوشبختی خالص باشید و این تصور صرفاً باعث ایجاد ناراحتی بیشتر توی زندگی می‌شه.

می‌توانی همه‌چیز داشته باشی و هیچ‌چیز احساس نکنی.

بعضی وقت‌ها تنها راه یادگرفتن زندگی‌کردنه))

رمان کتابخانه نیمه شب میتونه اثری برای همه‌ی سنین و اقشار جامعه محسوب بشه و فرقی نداره که یه نوجوون باشید یا جوون و میانسال، در هر صورت زمان‌های زیادی وجود دارن که شما با حسرت‌ها دست‌ و پنجه نرم می‌کنید و دلتون می‌خواد که زندگیتون جور دیگه ای میبود، مطمئن باشید شما هم میتونید لا به لای صفحات این کتاب با هر سن و شرایطی که دارد خودتون رو ببینید.

نیمه54656

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی