|

کشته مرده های ژانر وحشت و ترس اگه اینا رو نخوندید تو این زمینه ادعا نداشته باشید مرسی!

کسانی که به ژانر ترسناک تویه فیلم ها علاقمند هستن، مسلما عاشق رمان های ترسناک هم میشن که تویه این مقاله چندتاش رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی تویه این دنیا علایق خاص خودش رو داره خصوصا تویه ژانرهای مختلف فیلم و کتاب، مثلا بعضی ها هستن که اصلا علاقه ای به فیلم های عاشقانه و رمان هابی عاشقانه ندارن که میدونید تعداد این بعضیا تویه آقایون بیشتره! یا بعضی ها اصلا تاب و تحمل کتابه های روانشناسی رو ندارن چرا که به نظرشون براشون سنگین میاد و نمیتونن مسائلی که تویه کتاب گفته میشه رو هضم و درک کنن، حالا در این بین یه عده هستن که عشق ژانر وحشت و ترس هستن که خب احتمالا تعدادشون باید نسبت به بقیه ی ژانرها کمتر باشه ولی هستن و حسابی هم وفادار تشریف دارن، یعنی این عده از اون دسته از افرادی هستن که احتمال داره سر ظهر هوس کنن که یه فیلم ترسناک ببینن و به خاطره این که هوا روشنه یه پتو یا ملافه بندازن رو سرشون و روی تلویزیون یا لپ تاپ تا فضا رو تاریک کنن، دیدم که میگم!

اکثر کسایی که به موضوعات ترسناک چه فیلم و کتاب و یا حرفایی راجبه جن و ارواح علاقمند هستن (از این مورد آخریه تویه هر اکیپ دوستانه ای یه نفر پیدا میشه که اکثر اوقات هم اون یکی ها رو اذیت میکنه) سطح هیجان بالایی دارن و دوس دارن که از این طریق اون انرژی رو تخلیه کنن که مسلما با ترشح دوپامین و احساس شور و شعف براشون همراه خواهد بود و فضای معماگونه ای که در طول کتاب یا فیلم پیش میاد، باعث میشه که ذهن اون سعی کنه شبیه شخصیت ها فکر کنه تویه اون لحظه و شروع به حل مسئله و رهایی از موقعیت به وجود اومده بکنه. حالا باتوجه به این که اونایی که عشق ژانر ترسناک هستن، حسابی وفادار میشن، ما هم براشون این مقاله رو حاضر کردیم که در طول اون میخواهیم چندتا رمان ترسناک رو بهشون معرفی کنیم، اگر شما هم علاقمند این ژانر هستید، توصیه میکنیم که این مطلب رو از دست ندید، پس بریم که داشته باشیم این کتاب های هیجان انگیز رو.

ترس4564

رمان جن گیر

این کتابه به قلم ویلیام پیتر بلاتی به تحریر در اومده که در اون داستان دختری 11 ساله به اسم ریگان روایت میشه که شیطان وجود  این دختر بچه رو تسخیر کرده و به همین خاطر اون شدیدا پرخاشگر و عصبی شده و مادرش هم در این بین به رفتارهای اون شک میکنه و شروع میکنه به پیدا کردنیه جن گیر تا بتونه دخترش از سلطه جن ها رها کنه که همین جست و جو و موانعی که در سر راه به وجود میاد شروع کننده هیجان و ترس داستان میشه. بعد از انتشار این کتاب فیلمی هم با اقتباس به اون به کارگردانی ویلیام فریدکین ساخته شد که موفق به برنده شدن دو اسکار در زیمنه بهترین صدا و بهترین فیلنامه شد.

ترس5656

رمان سیلمزلات

این رمان به دست استیون کینگ نگاشته شده که این نویسنده ی آمریکایی لقب پادشاه وحشت رو به دوش میکشه. داستان این کتاب حول محور خون آشام ها و ومپایرها میچرخه و داستان از این قراره که شهری توسط خون آشام ها احاطه و تسخیر شده که مردم در ابتدا از این موضوع بی خبر هستن، ولی این بی خبری زمان زیادی طول نمیکشه و بالاخره با رخ دادن یه سری اتفاق عجیب و غریب داخل شهر مردم کم کم متوجه این موضوع میشن که رویاروییشون با این موضوع اوج ترس و هیجان  داستانه. اگر سریال خاطرات یه خون آشام رو دیده باشین و به داستان های اینچنینی علاقمند هستید، توصیه میکنیم که حتما این رمان رو بخونید.

ترس698

رمان بوی شر می آید

این کتاب توسط ری بردبری نوشته شده و قلمی عامه پسند داره که نویسنده در اون سعی کرده که از یه موضوع عادی و نرمال یه داستان ترسناک خلق کنه که خب موفق هم بوده و مسلما کسانی که داستان رو خونده باشن، به خاطره این که اتفاق ها در جشن هالووین رخ میدن، احتمالا با رسیدن این جشن ناخوداگاه ترس و دلهره های موجود تویه این کتاب رو به یادشون بیارن، حالا داستان از چه قراره، جیم و ویل مشتاقانه منتظر هالوین هستن و تو یکی از همین روزهای انتظار، یه کارناوال به سمت شهر اون ها میاد که زیاد زمان نمیبره این دو نفر خیلی زود متوجه اتفاق‌های غیرطبیعی که در طی این کارناوال اتفاق میفته، میشن و سعی می‌کنن که کسی رو که پشت این ماجراهاست پیدا کنن و...

ترس777

رمان گوشت لطیف است

این کتاب به نویسندگی آگوستینا بازتریکا تهیه و عرضه شده که میشه گفت یه ذره دیگه شوره ترسناک بودن تویه این کتاب دراومده و کار به مرحله ی انزجار و چندش رسیده، چرا که تویه این رمان پی به ذات خونخوار و پلیده بعضی از انسان ها میبرید که برای رسیدن به نیازهای نفسانی خودش حاضر به انجام هر کاری هستند و انگار که آدم خوبی در این میان وجود نداره و همه تویه لوپ دومینو وار بهم آسیب میزنن؛ داستان این کتاب از این قراره که به خاطره وجود یه ویروس گوشت همه ی حیوانات سمی شده و به همین خاطر دولت استفاده از گوش انسان رو آزاد و قانونی اعلام میکنه که فاجعه ی داستان از همین نقطه استارت میخوره.

ترس56

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها