|

با چه کفشی قد بلند دیده شویم؟

ترندهای پاشنه بلند تابستان 1402 را بشناسید؛ کی گفته کفش پاشنه بلند فقط برای مهونیه!

کفش پاشنه بلند

یکی از تصورات غلط اکثر خانم ها این است که پوشیدن کفش پاشنه بلند سلامت پاها را به خطر می اندازد، در حالی که کفش بلند داریم تا پاشنه بلند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از تصورات غلط اکثر خانم ها این است که پوشیدن کفش پاشنه بلند سلامت پاها را به خطر می اندازد، در حالی که کفش بلند داریم تا پاشنه بلند! کفش یکی از آیتم های دوست داشتنی و جذاب در استایل خانم ها است که می توان گفت تا حد زیادی انتخاب آن به سبک استایل و یا مکانی که برای رفتن به آن آماد می شوید بستگی دارد. کفش‌ های زنانه نه تنها از نظر جنس با یکدیگر تفاوت‌ هایی دارند، بلکه تفاوت در طرح و شکل آن‌ ها نیز سبب تنوع بیشتر آن‌ ها شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای کفش پاشنه بلند سال آشنا شوید. کفش زنانه پاشنه بلند در میان خانم ها بسیار محبوب است و هیچ کس نمی تواند بگوید که حداقل یک بار از کفش پاشنه دار استفاده نکرده و یا علاقه مند به استفاده از آنها نیست. پوشیدن کفش پاشنه بلند، قد شما را بلند تر نشان می دهد و این موضوع در میان خانم ها سبب کسب اعتماد به نفس بیشتر می شود. البته خوب است که بدانید همه کفش ها نه بلکه بعضی از مدل های آن ها هستند که باعث می شوند شما قد بلندتر دیده شوید.

بعضی از کفش های پاشنه بلند بیشتر در مجالس عروسی، مهمانی ها و یا در قرار های کاری مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما نیز قصد خرید کفش پاشنه بلند را دارید در قدم اول به شما توصیه می کنیم به سراغ مدل ها دیگری که در ادامه معرفی می شوند بروید.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش پاشنه بلند 1402

کفش نوک تیز؛ ترند جذاب زارا که قد بلندت میکنه

کفش‌ های پاشنه بلند و نوک تیز، از طراحی زیبایی برخوردار هستند و همین امر در استفاده از این مدل از کفش در میان انواع کفش های زنانه، بسیار مؤثر است. البته فراموش نکنید که این کفش ها معمولا دارای پاشنه های متوسط هستند و مانند کفش های استیلتو که بلندی پاشنه آن‌ ها به بیست سانتی‌ متر هم می‌ رسد و فقط برای مراسم رسمی استفاده می‌ شوند، نمی باشند. کفش های نوک تیز به دلیل نوع طراحی ای که دارند باعث می شوند پاهای شما کشیده تر دیده شوند و این موضوع در کل شما را قد بلندتر از آنچه هستید نشان خواهد داد.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش پاشنه بلند 1402

کفش بندی متالیک را فراموش نکنید

کفش متالیک یکی از ترندهای جذاب سال های اخیر است که برای مهمانی ها و یا استایل های طوسی بسیار پیشنهاد می شود. البته خوب است که بدانید نوع بندی این کفش ها در تابستان امسال بیشتر از مدل های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند. برای ست کردن این مدل کفش زنانه باید از شلوارهای رسی و پارچه ای کمک بگیرید؛ شلوار انتخاب بهتر است که راسته باشد و قد نسبتا کوتاهی داشته باشد. فراموش نکنید که شلوارهای بگ و بسیار بلند برای ست کردن این مدل کفش ها اصلا گزینه مناسبی محسوب نمی شوند، زیرا تمام زیبایی کفش شما را خواهند گرفت.

کفش پاشنه بلند 1402

کفش پاشنه بلند 1402

یه تابستونه و یه صندل ترنسپرنت شاین

در فصول گرم سال استفاده از صندل های تابستانه در میان خانم ها و آقایان بسیار رایج است، زیرا این کفش ها به دلیل خنکی که دارند از تعریق بیش از حد پاهای شما جلوگیری می کنند و علاوه بر ظاهر شیک راحتی را به شما هدیه می دهند. حال جالب است که بدانید ترنسپرنت‌ها اکسسوری ها و پوشاکی از جنس پلاستیک، PVC (پلی وینیل کلراید نوعی پلاستیک انعطاف‌پذیر)، شیشه و یا پارچه‌ های توری و شفاف هستند که مدت زمان طولانی است در دنیای مد حضور دارند؛ اما جالب است بدانید امسال حضور آن‌ ها در دنیای مد پررنگ‌ تر شده است.

کفش پاشنه بلند 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    این کفشها پاشنه بلند خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی