|

چه ضد آفتابی بخریم؟

از اونجایی که پیشگیری بهتر از درمانه ضد آفتاب باید ضد لک باشه؛ معرفی چند برند ضد آفتاب

ضد آفتاب

ضد آفتاب یک محصول موضعی برای محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است که بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- محافظت از پوست یکی از بخش های مهم از روتین پوستی است زیرا همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. یکی از محافظان پوست در فصل تابستان و یا در روزهای آفتابی همه فصل ها کرم ضد آفتاب است. ضد آفتاب یک محصول موضعی برای محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است که بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می کند و بنابراین به محافظت در برابر آفتاب سوختگی کمک می کند و مهم تر از همه از سرطان پوست جلوگیری می کند. کرم های ضد آفتاب به صورت لوسیون، اسپری ضد آفتاب، ژل، فوم، پودر و دیگر محصولات موضعی تولید و به بازار ارائه می شوند. حال اگر برایتان سوال شده است که چرا باید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنیم باید بگوییم زیرا ضد آفتاب احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد، به جلوگیری از پیری پوست کمک می کند و از پوست شما را در برابر اشعه مضر فرابنفش و لک شدن محافظت می کند. پس فراموش نکنید که هر چقدر هم که حال زدن کرم پودر و یا کرم های دیگر آرایشی را ندارید، استفاده از کرم ضد آفتاب را نباید کنار بگذارید.

با شروع تابستان خوب است که بدانید چیزی به نام برنزه ایمن وجود ندارد و همه برنزه ها به پوست شما آسیب می رسانند. استفاده از کرم ضد آفتاب به جلوگیری از این آسیب ها کمک می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند تا از ضد آفتاب های قوی و ضد لک آشنا شوید.

کرم ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب ضد لک اسپات سرلوشن الارو

بسیاری از افراد بر روی صورت خود با لک متولد می‌ شوند، در برخی موارد هم این لکه‌ ها بر اثر عوامل مختلفی مانند جای زخم، بیش از حد قرار گرفتن زیر نور آفتاب، اثر سوختگی و غیره نیز می‌تواند باشد. پس فراموش نکنید که هر بار که در معرض آفتاب قرار می گیرید، کمی بیشتر به آسیب سلولی پوست خود و ایجاد لک روی آن کمک می کنید. حال برای جلوگیری از این اتفاق لازم است که از یک ضد آفتاب قوی و ضد لک مانند ضد آفتاب ضد لک اسپات سرلوشن الارو استفاده کنید. جالب است که بدانید این کرم علاوه بر جلوگیری از ایجاد لک های جدید به واسطه مواد فعالش به کمرنگ و برطرف شدن ضایعات رنگی و لکه های قدیمی روی پوست هم کمک می‌ کند.

کرم ضد آفتاب خوب

کرم ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب ضد لک لافارر؛ مناسب پوست های خشک و معمولی

ضد آفتاب ضد لک لافارر یک کرم ضد آفتاب بی نظیر برای پوست های خشک و نسبتا معمولی بوده که قادر است محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب ارائه دهد. این ضد آفتاب ضد حساسیت و قرمزی است و از پوست شما در برابر اشعه های مخرب UVA و UVB محافظت می‌ کند. جالب است که بدانید این کرم ضد آفتاب هم مانند نمونه بالایی با داشتن خاصیت ضد لک موجب کم رنگ شدن لک های قدیمی و درمان لک های جدید می‌ شود؛ همچنین از ایجاد لک دوباره پیشگیری کرده و پوست را روشن و شفاف نشان می‌ دهد.

کرم ضد آفتاب خوب

کرم ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب اسپات ایج بایودرما؛ ضد لک و ضد پیری

ضد آفتاب اسپات ایج از محصولات بایودرما محصولی بی نظیر جهت محافظت پوست در مقابل عوامل مخرب و آسیب رسان آفتاب می باشد. جالب است که بدانید این کرم ضد آفتاب محافظت عالی و کاملی در مقابل اشعه های UVA و UVB دارد. تکنولوژی cellular bioprotection در این ضدآفتاب از DNA سلولی محافظت و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. البته ویژگی اصلی این ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک بودن آن است. این محصول باعث کاهش و درمان لک های ناشی از آفتاب می شود و پوست را شفاف و روشن می کند. شاید برایتان عجیب باشد ولی عملکرد ضد چروک آن باعث کاهش عمق خطوط روی پوست می شود و از بازگشت مجدد آن جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب خوب

کرم ضد آفتاب خوب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها