|

بررسی استایل نیوشا ضیغمی

ویبرانت و شلوغ پوشی به سبک "نیوشا ضیغمی"؛ صداش ملوس ولی پاشنه کفشاش تیز و خشن

استایل نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی می باشد که طرفداران زیادی دارد، البته این خانم بازیگر بیشتر به وسیله استایل خود شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و تهیه کننده زن ایرانی است که در فیلم‌ های متعدد زیادی بازی کرده‌است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد و یک کلینیک زیبایی هم اداره می کند. نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس‌ های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. او بلافاصله بعد از فارغ‌ التحصیلی از این کلاس‌ ها در مجموعه تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمد علی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. حال جالب است که بدانید این بازیگر خوش چهره بیش از بازیگری به خاطر استایل های رنگی رنگی و ویبرانت خود شناخته می شود.

نیوشا ضیغمی برای انتخاب لباس های خود جسورانه عمل می کند و هر لباسی را که بپسندد می پوشد، به طوری که ما معمولا شاهد لباس های شاد با رنگ های جیغ در استایل این بازیگر جوان هستیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جنجالی نیوشا ضیغمی آشنا شوید.

استایل نیوشا ضیغمی

استایل نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با استایل پر جنب و جوش ویبرانت در اکران خورشید نیمه شب

یکی از پایه های اصلی استایل ویبرانت این است که سبک پوشش شما هیچ ارتباطی با جنسیت و یا سن شما ندارد. شما می توانید هر آنچه که می خواهید را بپوشید تا شبیه آن چیزی که دوست دارید شوید. دقیقا شبی به استایل های نیوشا ضیغمی، این خانم بازیگر برای انتخاب لباس هایش هیچ گونه ترسی را به خود راه  نمی دهد و با اعتماد به نفس رنگ ها و یا طرح ها را با یکدسگر ست می کند. جالب است که بدانید سبک ویبرانت مخصوص افراد برون گرا و هیجانی است. این سبک پر جنب و جوش آیتم های زیادی برای افراد خون گرم و پر انرژی دارد، برای مثال لباس های پاستلی با رنگ های شاد و شارپ همیشه نمونه ای از استایل ویبرانت می باشند.

استایل نیوشا ضیغمی

استایل نیوشا ضیغمی

ترکیب ماکسیمال و ویبرانت به سبک نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از سلبریتی هایی است که خود را هنگام انتخاب استایل شخصی محدود نمی کند، به طوری که او حتی گاهی دو یا سه سبک مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند و استایلی بی نظیر خلق می نماید. جالب است که بدانید پوششی که توجه همه افراد را به خود جلب می کند سبک و استایل پر جنب و جوش یا ویبرانت (Vibrant Style) است. این استایل صدای بسیار بلندی دارد و شعار اصلی آن هی دنیا مرا نگاه کن است. این استایل پر از رنگ و پترن های شاد است به طوری که مانند تصاویری که پایین مشاهده می کنید بیننده را تا مدتی به چالش برای تشخیص  نوع سبکِ استایل باز می دارد.

استایل نیوشا ضیغمی

استایل نیوشا ضیغمی

آقایی و نیوشا ضیغمی آوانگارد در جشن حافظ

آوانگارد بودن به معنی شکستن کلیشه ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف فشن، میکاپ، طراحی منزل و حتی غذا است. هرچیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود در دیکشنری فشن، لیبل آوانگارد را می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. فردی که این پوشش را انتخاب کند به نظر می‌ رسد از یک قرن بعد سوار ماشین زمان شده و به زمان ما برگشته است. دقیقا مانند استایل نیوشا ضیغمی در جشن حافظ، بله همانطور که می بینید این بازیگر خانم در زمان هم سفر می کند با استایل هایش.

استایل نیوشا ضیغمی

استایل نیوشا ضیغمی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نیوشا ضیغمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی