|

سال ۱۴۰۲ چه رژلبی ترند شده ست؟

به نظرت امسال رژ قرمز مده یا لیپ گلاس؟ یادت نره رژ لب تو مثل مانتو ترندی انتخاب کنی

رژ لب ترند 1402

دانستن ترند های آرایش روز در کنار سایر ترندهای روز دنیا به شما این امکان را می دهد تا استایل جذاب و ظاهر زیبایی را از خود به نمایش بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید استایل ترندی و جذاب تنها به انتخاب لباس هاس ترند و ست کردن صحیحآن ها با یکدیگر نیست بلکه شما باید در انتخاب اکسسوری و یا حتی میکاپ صورت خود ترندی عمل کنید تا استایلی جذاب و مدرن داشته باشید. پس دانستن ترند های آرایش روز در کنار سایر ترندهای روز دنیا به شما این امکان را می دهد تا استایل جذاب و ظاهر زیبایی را از خود به نمایش بگذارید. برای مثال خوب است که بدانید با شروع سال جدید یعنی سال 1402 رژ لب قرمز بیشتر مد است یا استفاده از لیپ گلاس های لایت و شاین؟ حا اگر شما هم مانند خیلی از خانم های دیگر یه دنبال جواب این سوال هستید بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا با چندتا رژ لب ترند سال آشنا شوید. شاید شما هم شنیده باشید که در سال‌ های اخیر، آرایش های طبیعی و به اصطلاح نچرال رایج شده اند. مردم امروزه بیشتر به آنچه روی صورت و بدن خود استفاده می کنند اهمیت می دهند، پس تا حدودی می توان گفت که این نوع از آرایش، جایگزین آرایش های غلیظ گذشته شده است که باعث شده تا زمان کمتری صرف آرایش کردن شود. استفاده از این نوع آرایش ها می تواند باعث شود تا چهره ای طبیعی و بدور از اقلام زیادی از مواد آرایشی داشته باشید.

یکی از ویزگی های مثبت این سبک از آرایش این است که شما می توانید از پوست خود بیش از قبل محافظت نمایید و فقط با چند محصول آرایشی چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید.

رژ لب ترند سال

رژ لب ترند سال

رژلب ترند سال را بشناسید؛ این شما و این لیپ گلاس دوست داشتنی

این روزها احتمالا بارها از اینفلوئنسرها و صفحات مجازی شنیده‌اید که لیپ گلس یکی از ترندهای پرطرفدار آرایشی است. حال اگر می خواهید بدانید لیپ گلاس چیست و یا چه تفاوتی با رژ لب دارد خوب است که بدانید بر خلاف رژ لب، لیپ گلاس (Lip Gloss) مواد تشکیل دهنده بیشتری دارد و مهم ترین ماده تشکیل دهنده آن، نرم‌ کننده‌ لب هستند. نرم‌ کننده‌ های لب به نرم و صاف نگه داشتن پوست لب کمک می‌ کنند و برق خاصی به لب‌ ها می‌ بخشند. پس همانطور که متوجه شدید این محصولات علاوه بر اینکه به لب های شما ظاهری طبیعی و شیک می بخشند به سلامت لب های شما هم کمک خواهند کرد.

رژ لب ترند سال

رژ لب ترند سال

رژ لب قرمز؛ ترند جذاب و همیشگی دنیای میکاپ و آرایش

فراموش نکنید که آرایش با رژ قرمز چیزی نیست که از مُد بی افتد یا تکراری شود. این رنگ جادویی حس‌ و حالی دارد که ظاهر را از این رو به آن رو می‌کند. پس اگر براب رفتن به مهمانی آماده ی شوید و می خواهید ظاهری خیره کننده و جادویی داشته باشید بهتر است که یک رژ لب قرمز بزنید. برای زدن این رژ لب فراموش نکنید که بالم لب یا مرطوب‌کننده‌ ها یاورتان در این مسیر هستند. زیرا باید کمی مرطوب‌ کننده یا بالم بزنید و آنها را به‌طور یکدست روی لب‌ ها پخش کنید تا رژ لبی یکدست و زیبا داشته باشید. این مراحل کمک می کنند تا لبهایتان خشک و پوسته پوسته نشوند.

رژ لب ترند سال

رژ لب ترند سال

رژ لب نود را فراموش نکنید

جالب است که بدانید در حال حاضر آرایش نود به یکی از ترندهای آرایشی جدید در سراسر جهان تبدیل شده است. مدت ها است که استفاده از آرایش های غلیظ و پر رنگ و لعاب، طرفداری ندارد و بیشتر خانم های خوش سلیقه به آرایش های سبک و طبیعی روی آورده اند. حال اگر می خواهید سبک نود را امتحان کنید بهتر است به جای رژ لب قرمز از رژ لب های بژ یا هلویی و سایه های مربوط به آنها استفاده کنید.

رژ لب ترند سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی