|

برای چه قسمتی از آرایش بیوتی بلندر لازم است؟

انواع بیوتی بلندر و کاربرد آن را بشناسید؛ دیگه وقتشه با ابزارهای حرفه ای آرایش کنید

بیوتی بلندر

محصولات آرایشی بسیار متنوع‌ اند و به جز افراد متخصص‌، کمتر کسی است که درباره همه ابزاری که در دنیای آرایش استفاده می‌شود اطلاعات داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محصولات آرایشی بسیار متنوع‌ اند و به جز افرادی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند و متخصص‌ هستند، کمتر کسی است که درباره همه لوازم و ابزاری که در دنیای آرایش و میکاپ استفاده می‌ شود اطلاعات داشته باشد. برای مثال ممکن است خیلی از افراد اسم بیوتی بلندر را شنیده باشند ولی آن را نشناسند یا از آن استفاده کرده باشند ولی استفاده صحیح آن را ندانند. جالب است که بدانید بیوتی بلندرها دارای دنیای متنوع و جذابی هستند و شما باید قبل از خرید آن ها نوع های مختلف و کاربردهای آن ها را بدانید تا دچار انتخاب اشتباه نشوید. خب در پاسخ در پاسخ به این سوال که بیوتی بلندر چیست و چه کاربردی دارد. باید بدانید که این محصولات یکی از محبوب‌ ترین و شناخته شده‌ ترین ابزارهایی هستند که در دنیای آرایش استفاده می‌ شوند. اگر شما هم نیز از کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی برای پوست صورتتان استفاده می‌ کنید، پیشنهاد می‌ کنیم استفاده از این محصولات را امتحان کنید. زیرا در این صوت صورتی شاداب و شفاف تر خواهید داشت و دیگر نگرانی ای برای چگونه زدن کانسیلر یا کانتور نخواهید داشت.

بیوتی بلندرها یک نمونه پد اسفنجی هستند که از آن‌ ها برای پخش کردن کرم پودر، کانسیلر و… ، به جای انگشت استفاده می‌ شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع بیوتی بلندر و کاربرد آن ها آشنا شوید.

انواع بیوتی بلندر

انواع بیوتی بلندر

یک بیوتی بلندر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جالب است که بدانید این اسفنج‌ ها که تبدیل به نوعی ابزار آرایش روتین و روزانه شده‌اند، ابتدا به رنگ صورتی تولید شدند و پس از مدتی رنگ‌ های دیگر آن‌ ها نیز موجود شد. اما باید بدانید این تفاوت‌ هایی که در شکل و رنگ انواع بیوتی بلندر وجود دارد، یعنی این تفاوت ها صرفا جنبه ظاهری ندارند؛ بلکه هر کدام از این رنگ‌ ها و شکل‌ ها کاربردهای گوناگونی نیز دارند. برای مثال بیوتی بلندرها در نوع های انگشتی؛ قارچی و یا  به شکل قطره و در رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند. یک بیوتی بلند خوب باید قابلیت ارتجاع و عدم جذب محصولات آرایشی را داشته باشد.

انواع بیوتی بلندر

انواع بیوتی بلندر

بیوتی بلندر قارچی و قطره ای؛ به راحتی فید کنید

این دو نوع وسیله فوق العاده، علاوه بر اینکه بکارگیری از تولیدات آرایشی مشابه کرم پودر‌، کانسیلر ، هایلایتر و کانتور را خیلی راحت نموده اند، قادر هستند در کمترین تایم امکان‌پذیر، پیرایشی بی عیب ، نچرال و زیبا را به چهره شما ببخشند. در واقع دو نوع از بیوتی بلندرهای رایج و پرکاربرد را می توان بیوتی بلندر قارچی یا قطره ای نامید. این دو نوع برای محو کردن و یا فید کردن در کانتورینگ صورت و یا برای پخش کردن کرم پودر و زیرساز های آرایشی استفاده می شوند. در واقع می توان این دو بیوتی بلندر را دست های پشت پرده میکاپ نام برد، زیرا با آنکه دیده نمی شوند تاثیر زیادی در نتیجه حاصل شده خواهند داشت.

انواع بیوتی بلندر

انواع بیوتی بلندر

بیوتی بلندر میکرو-مینی؛ تمیز و حرفه ای سایه بزنید

بیوتی بلندر میکرو-مینی یک نسخه مینیاتوری از نوع اصلی بیوتی بلندر است. اندازه این اسفنج تقریبا یک چهارم بیوتی بلندر اورجینال است و برای مناطقی مناسب است که دسترسی سختی دارند. برای مثال برای سایه و یا پخش کردن کانسیلر یا کانتوریگ در گوشه های چشم یا بینی این بلندر برای شما معجزه خواهد کرد. این مدل از بیوتی بلندرها تقریبا کوچک ترین نوع بیوتی بلندر محسوب می شوند به همین خاطر به اسم بند انگشتی هم شناخته می شوند.

انواع بیوتی بلندر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها