|

چگونه باندانا را در استایلمان استفاده کنیم؟

هر چی تا به حال شال و روسری داشتی به کنار؛ سال جدید با باندانا تو استایلت معجزه کن

باندانا چیست؟

باندانا یکی از اکسسوری‌ هایی است که افراد در سراسر دنیا، از آن استفاده می‌کنند. این روزها روش‌ های متنوعی برای استفاده از باندانا وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- هرگز فراموش نکنید که اکسسوری یکی از آیتم های است که می تواند استایل ساده و کسل کننده شما را به یک استایل زیبا و خیره کننده تبدیل کند. استفاده از اکسسوری، بیشتر از همه به خلاقیت شما بستگی دارد و هیچ محدودیتی ندارد. حال اگر می خواهید در سال جدید استایلی زیبا و مدرن داشته باشید وقتش رسیده است که به جای شال و روسری هایی که تا به حال سر می کردید استفاده و ست کردن ترند 2023 را یاد بگیرید. باندانا یکی از اکسسوری‌ هایی است که افراد در سراسر دنیا، از آن استفاده می‌کنند. این روزها روش‌ های متنوعی برای استفاده از باندانا وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اکسسوری قدمتی طولانی دارد و از زمان های قدیم در استایل بکاربرده شده است. از قدیم باندانا‌ را دور گردن یا سر می‌ بستند و برای اهدافی چون حفاظت از پوست و مو یا تزیین لباس از آن استفاده می‌ کردند. امروزه روش‌ های استفاده از باندانا‌ هیچ محدودیتی ندارد، این روزها از آن به عنوان دستمال سر، ماسک، روسری، تزیینات مو و حتی به‌ عنوان زنجیر برای زیورآلات استفاده می‌ کنند.

بهتر است بدانید که باندانا یک تکه پارچه مربعی شکل با ابعاد 50 در 50  می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با معجزه این اکسسوری در استایل بیشتر آشنا شوید.

باندانا

باندانا

باندانا یا دستمال سر؟ از متفاوت بودن نترسید

در گذشته این محصولات بیشتر دارای طرح های شلوغ بودند و به صورت دستمال سر استفاده می شدند، اما امروزه به عنوان یک اکسسوری در طرح های ساده نیز تولید می شوند و به صورت های مختلف در استایل مورد استفاده قرار می گیرند. شاید کمی به نظرتان عجیب باشد ولی در بین تمام مدل های استفاده از باندانا همان بستن به حالت دستمال سر است که بیشتر از نوع های دیگر ترند می باشد و تا به امروز مورد استقبال همه افراد چه در بین خانم ها و چه در بین آقایان قرار گرفته است. شما از این اکسسوری بدون هیچ محدودیتی از سبک کژوال گرفته تا سبک کلاسیک می توانید استفاده کنید.

باندانا

باندانا

در استایل های رسمی و کلاسیک باندانا را به شکل روسری ببندید

ریشه کلمه باندانا در واقع یک فعل هندی است که به معنای بستن است، به عبارتی به پارچه متصل به لباس یا پارچه گره خورده به لباس گفته می شود. حال اگر می خواهید باندانا را در استایل های کلاسیک و یا نیمه رسمی استفاده کنید بهتر است آن را به شکل مینی اسکارف ببندید، یعنی به صورتی که با یک گره ریز در زیر چانه آن را روی سر خود نگه دارید. برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل های اینچنینی از کفش پاشنه بلند و یا باندانا در بند دستی کیف هم می توانید استفاده نمایید.

باندانا

باندانا

باندانا را در همه آیتم های استایل خود استفاده کنید؛ از تکرار نترسید

حالا که می دانید باندا چیست بهتر است کاربردهای این محصول را نیز بدانید و بعد برای خرید باندانا اقدام کنید. این اکسسوری جذاب کاربردهای مختلفی دارد که از جمله این کاربردها می توان به استفاده به عنوان دستبند، پابند، تزیین کیف یا مو و… اشاره کرد. شما می توانید به جز سرپوش از آن در بند کیف و یا بصورت دستبند در استایل خود استفاده کنید و اصلا هم نیازی به نگرانی درباره تکرار این آیتم در استایل خود نباشید. زیرا تا وقتی که از کلیشه ها دوری نکنید و جسورانه لباس نپوشید نمی توانید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید.

باندانا

باندانا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها