|

بررسی استایل دریا مرادی دشت

استایل ست و الگانت دریا مرادی دشت با آقایی؛ ببین عروس فاطمه گودرزی چه شیک و خانوم شده!

استایل دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت در سال ۱۳۹۸ با پویا گنجی پسر بازیگر مشهور کشورمان فاطمه گودرزی ازدواج کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دریا مرادی دشت متولد 17 آبان 1368 در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. او ابتدا فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و در سال 1389 برای اولین بار با سریال تبریز در مه به کارگردانی محمدرضا ورزی وارد قاب تلویزیون شد و پس از آن در سریال هایی مانند ویلای من، سریال شوخی کردم، سریال در حاشیه، به کارگردانی مهران مدیری بازی کرده است. جالب است که بدانید دریا مرادی دشت در سال 1398 با پویا گنجی پسر بازیگر مشهور کشورمان فاطمه گودرزی ازدواج کرده است. پویا گنجی متولد 19 مرداد ماه سال 1367 در تهران است. دریا مرادی دشت یکی از بازیگران با استعداد و خوش چهره کشورمان است که علاوه بر ویژگی های ذکر شده به خاطر استایل های زیبا و شیکی که دارد نیز شناخته می شود. او علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و مدل عکاسی نیز فعال می باشد و در آن زمینه هم مانند بازیگری خوش درخشیده است. با یک نگاه کلی درباره استایل و سبک های مورد علاقه این بازیگر خوش پوش باید بگوییم او بیشتر اوقات الگانت و شیک می پوشد ولی یکی از ویژگی هایی که این بازیگر جوان دارد این است که استایل های خیابانی و کژوال هم استفاده می کند.

زیرا او ثابت کرده است هر چیزی را که دوست داشته باشد می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا کمی با سبک لباس پوشیدن دریا مرادی دشت آشنا شوید.

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت الگانت و لوکس در چهلمین جشنواره فیلم فجر

الگانت پوش ها بسیار شیک پوش هستند و این ویژگی ای است که به راحتی در تمام استایل های دریا مرادی دشت قابل مشاهده است. دریا مرادی دشت برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر یک استایل لوکس و زیبای سبز کرم را انتخاب کرده بود، او در این استایل خود از بوت های بلند و تا زانو و اکسسوری های پر زرق و برقی مانند دستبند استفاده کرده بود که این جزئیات همگی باعث تکمیل استایل زیبا و لوکس او شده بودند. این بازیگر با استعداد در این استایل خود بر خلاف استایل های تابستانی اش که به وفور در آن ها از رنگ استفاده می کند، از دو رنگ استفاده کرد است؛ که البته انتخاب های هوشمندانه ای هم برای این دو رنگ داشته است.

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت

عروسی دریا مرادی دشت به سبک وینتیج

یکی از استایل های دریا مرادی دشت که بسیار جلب توجه کرد و مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت استایل وینتیجی بود که در فتوشات های عروسی آن در شبکه های مجازی پخش شده بود. او در این فتوشات ها یک پیراهن بلند و یک کلاه و تور به سبک وینتیج پوشیده بود و همسر او هم یک استایل کلاسیک و وینتیج مردانه را انتخاب کرده بود. استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است. بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج درباره‌ کالای ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌های دور به ما رسیده و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم.

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت خانوادگی ست می کند! استایل مشکی قرمز ست با آقایی

یکی از استایل های دریا مرادی دشت که بسیار سر و صدا به پا کرد و بسیار زیبا و شیک بود استایل مشکی قرمز ستی بود که او با همسر و مادر شوهر خود ( فاطمه گودرزی عزیز ) داشت. او در یکی از مراسم هایی که حضور پیدا کرده بود یک مانتو مشکی با سوزن دوزی بلوچی قرمز حضور پیدا کرد و برای بقیه آیتم های استایل خود م از رنگ مشکی کمک گرفته بود. البته استفاد او از اکسسوری های قرمز هم مانند گوشواره یا گردنبند ست هم در ایجاد جذایت در ظاهر او بی تاثیر نبود. جالب است که بدانید همسر او هم مانند خودش یک کت مشکی با سوزن دوزی های قرمز به تن داشت.

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فقط فاطمه جان
    هنوزم سالاری
    عشقی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها