|

انواع بوت و نیم بوت ۲۰۲۳

معرفی سه تا از ترندهای دلبر بوت و نیم بوت 2023؛ دور دنیا رو پیاده سفر کنید!

بوت و نیم بوت

بوت یکی از انواع پرکاربرد کفش در فصول سرد سال است که بر اساس مواردی مانند ارتفاع ساق، نوع پاشنه و داشتن یا نداشتن بند دسته‌ بندی می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی وارد فصل زمستان می شویم علاوه بر اینکه استایل و لباس های داخل کمدمان تغییر می کند کفش هایمان نیز تغییر می کنند چون همانطور که نیاز است بدنمان را گرم نگه داریم پاهایمان هم باید از شر سرما محفوظ نگه داریم. بوت، پوتین یا چکمه یکی از انواع پرکاربرد کفش، علی‌ الخصوص در فصول سرد سال است که بر اساس موارد متفاوتی دسته‌ بندی می‌ شوند. ارتفاع ساق، نوع پاشنه، جنس رویه و داشتن یا نداشتن بند، از متداول‌ ترین معیار‌ها برای دسته‌ بندی بوت‌ ها هستند. در نتیجه قبل از اینکه اقدام به خرید بوت و یا چکمه کنید بهتر است از تفاوت هایشان و نوع مصرفی که در ذهن دارید آگاه باشید، زیرا کفش هایی که برای استایل کلاسیک و یا الگانت استفاده می شوند با کفش هایی که برای استایل کژوال و یا خیابانی استفاده می شوند بسیار متفاوت هستند. کفش‌ ها مهم ترین تکه‌ ها در استایل شما هستند که می‌ توانند سلیقه شخصی و سبک منحصر به فرد شما را بازتاب دهند، پس به سادگی پیرو مد نباشید و از بین مدل‌ های متنوع، یک بوت یا نیم بوت را انتخاب کنید که نشان‌ دهنده سبک خاص شما است.

پس کفش ها زبان بدن و رفتار شما را نشان می دهند و می توانند بیانگر استایل منحصر به فرد شما باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از جذاب ترین مدل های بوت و نیم بوت 2023 آشنا شوید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

اگر می خواهید با مد روز پیش بروید نیم بوت چلسی بپوشید

یکی از ترندهای دوست داشتنی و زیبای زمستان 2023 در فشن شوهای دنیای مد و فشن بوت های چلسی بودند. نیم بوت‌ های چلسی، یک تاریخ طولانی پشت خود داشته‌اند، از زمانی که طراح کفش مخصوص ملکه ویکتوریا برای اولین بار آن‌ ها را طراحی کرد و دوخت تا امروز که پس از گذشت سال‌ ها هنوز هم از راحت‌ ترین و خوش‌ فرم‌ترین مدل‌ های نیم بوت زنانه است. پس اگر می خواهید زمستان امسال استایلی مدرن و شیک داشته باشید بهتر است بهتر است در بین کفش های زمستانی بوت چلسی را انتخاب کنید. بوت چلسی، بوتی با استایل اسلیم فیت به همراه زیپ یا پنلی کشی با قابلیت ارتجاع در کناره‌ ها است که اغلب پاشنه‌ ای کوتاه هم دارد. یکی از ویژگی های بوت چلسی این است که معمولا حلقه‌ ای پارچه‌ ای در پشت این نوع پوتین تعبیه شده‌است تا بتوانید هنگام پوشیدن آن را بکشید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

برای رفتن به مهمانی و استایل های لوکس بوت بلند و تا زانو بپوشید

یکی از کفش های زمستانی مرسوم که از سال های پیش تا به امروز در همه ترندهای دنیای مد و فشن حضور داشته است بوت های بلند و تا زانو هستند. این بوت ها معمولا دارای ساق های بلند تا زانو یا بالای زانو هستند و با لگ یا شلوارهای اسکینی خیلی جذب پوشیده می شوند. این نوع بوت ها کشیدگی و زیبایی پا ها را به خوبی نشان می‌ دهند و اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید می‌توانید مطمئن باشید که با اکثر لباس‌ های شما هماهنگ می‌ شود. اگر در زمستان یک پالتو کتی و رسمی به تن دارید دارید و برای رفتن به مهمانی آماده می شوید این نوع بوت ها بهترین گزینه برای شما محسوب خواهد شد.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

بوت رزمی بپوشید تا راحت دنیا را فتح کنید

بوت های رزمی نوعی از بوت های بندی محسوب می شوند به همین خاطر بسیار راحت هستند و برای پیاده روی و استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی محسوب می شوند. بوت‌ های رزمی یا همان کمبت، از آن کفش‌ های هستند که کاملا یک شخصیت خاص و منحصر به فرد را نشان می‌ دهند. کفش‌ هایی با ظاهر قدرتمند، ساق بلند و بند‌هایی که از روی کفش تا بالای ساق کفش ادامه پیدا می‌کند. پس اگر می‌خواهید در استایل خودتان یک بوت آیکونیک و متفاوت را جای دهید، بوت‌های رزمی بهترین انتخاب برای شما هستند.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها