|

با مانتوهای ترند عید نوروز آشنا شوید

معرفی سه رنگ جذاب برای مانتو عید 1402؛ با رنگ سال به استقبال بهار برو!

مانتو عید

همه خانم ها با فرا رسیدن عید نوروز اولین چیزی که به خریدش فکر می کنند یک مانتو شیک است، در ادامه با چندتا از ترندهای 1402 آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- همه ما با آمدن فصل بهار و عید نوروز به فکر تغییراتی در استایل شخصی خود می افتیم زیرا می خواهیم در جشن شروع بهار استایلی متفاوت و زیباتر از بقیه سال داشته باشیم. جالب است که همیشه خانم ها به اولین چیزی که فکر می کنند  برای خرید مانتو است، یک مانتو که ظاهری شیک و امروزی داشته باشد و مهم تر از همه جزو ترندهای سال جدید باشد. همانطور که می دانید رنگ امسال را شرکت پنتون قرمز پرشین اعلام کرده است، رنگ قرمز پرشین رنگی است زیبا و ترکبیی که از ترکیب رنگ قرمز و سرخابی ساخته شده است. خب حالا نوبتی هم که باشد امسال عید وقت پوشیدن مانتو قرمز پرشین است در نتیجه اگر می خواهید امسال بهار را زیبا و خاص بگذرانید بهتر است یکی از انتخابهایتان از رنگ سال باشد. ست کردن برخی از رنگ های مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ می شود ولی باید بدانید که در سال 1402، استایل مینیمال ترند روز است و باید در عین سادگی، زیباترین مد و استایل را انتخاب کنید.

طرح، رنگ لباس و اکسسوری همگی آیتم هایی هستند که در زیبایی و جذابیت ظاهر خانم ها بسیار تاثیرگذار هستند، پس بهتر است در انتخاب مانتو عید به رنگ پوست، فرم اندام و ویژگی های مختلف اندام خود توجه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از رنگ های شاد و ترند سال 1402 آشنا خواهید شد.

مانتو عید

مانتو عید

مانتو صورتی بپوشید؛ عید را دخترانه و عروسکی جشن بگیرید

یکی از رنگ های محبوب و زیبا که در همه سنین و سبک ها خانم ها از استفاده از آن در استایل خود لذت می برند رنگ صورتی است. پس منتظر چی هستید بهترین گزینه برای شما امسال یک مانتو صورتی است، شما می توانید یک مانتو صورتی و زیبا را با شال و شلوار طوسی ست کنید و از استایل ملیح و زیبای خود لذت ببرید. ترکیب رنگ طوسی با رنگ صورتی یکی از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین ترکیب های رنگی است ولی این به این معنا نیست که شما نمی توانید از رنگ دیگری در کنار صورتی استفاده کنید. اگر رنگ طوسی را نمی پسندید می توانید از رنگ آبی، کرم یا شیری برای روسری و شلوار استفاده کنید.

مانتو عید

مانتو عید

رنگ های خنثی را با سفید ترکیب کنید؛ مانتو طوسی یا کرم بپوشید

شما علاوه بر اینکه در فصل بهار می توانید از رنگ های شارپ و شاد بهاری استفاده کنید می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید زیرا این رنگ ها به راحتی ست می شوند و معمولا به شما ظاهری شیک و رسمی می بخشند. برای مثال اگر می خواهید بهار را شیک و کم ریسک بگذرانید بهتر است یک مانتو سفید را با شلوارو شال کرم ست کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند ورنی و کرم کمک بگیرید و یا یک مانتو طوسی سفید به تن کنید و از رنگ زرد یا سبز برای ست کردن آیتم های دیگر استفاده کنید تا استایلی شیک و بهاری داشته باشید.

مانتو عید

مانتو عید

رنگ سال بپوشید؛ بهار امسال مانتو قرمز پرشین را امتحان کنید

یکی از رنگ های زیبا و بسیار شیکی که می توانید برای نوروز 1402 انتخاب نمایید رنگ قرمز پرشین است. قرمز پرشین رنگ سال است رنگی که از طرف شرکت پنتون معرفی شده و پیشنهاد ما برای بهار امسال این است که یک مانتو به این رنگ را انتخاب کنید و برای ست کردن آن از آیتم های مشکی و پر زرق و برق کمک بگیرید. جالب است که بدانید رنگ قرمز پرشین یک رنگ لوکس و ترکیبی است و به شما این امکان را می دهد تا در استایل های کلاسیک و الگانت از آن استفاده نمایید و زیباترین استایل های مجلسی را تجربه کنید.

مانتو عید

مانتو عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها