|

انواع کفش زمستانی با پالتو بلند

میدونی با پالتو بلند و رسمی چه کفشی بپوشی؟ انواع استایل زمستونی با بوت و چکمه

انواع بوت و نیم بوت

بوت‌های بلند تا زانو، از جذاب‌ ترین کفش‌ های زنانه هستند، آن‌ ها پا را زیبا نشان می‌ دهند. اما بهتر است بوت را نسبت به قد پالتو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یک از دغدغه های خانم ها در فصل زمستان انتخاب کفش مناسب به طوری که به پالتو یا شلوارشان بیاید است. جالب است که بدانید یکی از انواع پالتو که کار انتخاب کفش را برای شما سخت می کند پالتو بلند و رسمی است این پالتوها معمولا با هر نوع کفشی زیبا و چشم نواز نخواهند بود، در نتیجه باید در انتخاب بوت یا نیم بوت برای این مدل پالتو دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید. برای مثال بوت‌ های بلند با قد تا روی زانو، از جذاب‌ ترین کفش‌ های زنانه هستند، آن‌ ها کشیدگی و زیبایی پا ها را به خوبی نشان می‌ دهند وبه تازگی بسیار ترند و مد شده اند ولی شاید به هر نوع پالتو و استایلی نیایند. در نتیجه قبل از اینکه اقدام به خرید بوت یا چکمه بکنید حتما به این فکر کنید که آیا این کفش به پالتو یا نوع استایل مورد نظر من می آید یا خیر؟

احتمالا شنیده اید که کفش های خوب شما را به جاهای خوب می برند. این گفته برای بوت و نیم بوت های زنانه در هوای سرد و برفی زمستانی نیز صادق می باشد. کفش ها زبان بدن و رفتار شما را نشان می دهند و می توانند بیانگر استایل منحصر به فرد شما باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع بوت و نیم بوت مناسب برای پالتو بلند آشنا شوید.

انواع بوت و چکمه

انواع بوت و چکمه

با پالتو رسمی خود را چکمه های بلند و پاشنه دار به پا کنید

خانم‌ هایی که اهل پوشیدن پالتو بلند هستند، باید یک رابطه معکوس بین ارتفاع پالتو و بوت برقرار کنند، به این صورت که هر چه پالتو کوتاه‌ تر باشد باید سراغ بوت‌ های بلندتر رفت و بالعکس. اگر این رابطه معکوس برقرار نشود در نهایت باعث کوتاه‌ تر دیده شدن پاهای شما می‌ شود. در نتیجه اگر پالتوی انتخابی شما بلندی قدش تا زانو است بهتر از بوت های پاشنه بلند و تا زانو استفاده نمایید تا پاهای زیبا و کشیده داشته باشی. البته این یک قانون کلی نیست در پالتوهای جلو باز کمی این قانون متفاوت است، برای مثال برای پالتوهای خیلی بلند هم می توانید بوت های تا زانو استفاده کنید.

انواع بوت و چکمه

انواع بوت و چکمه

نیم بوت های ساده و بدون پاشنه بپوشید تا شیک و راحت باشید

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خانم هایی که پالتوهای بلند می پوشند وجود دارد استفاده از نیم بوت های اسپرت و بندی است، این بوت ها به شما ظاهری کژوال و در عین حال شیک می بخشند. در نتیجه اگر از پوشیدن کفش های پاشنه بلند احساس ناخوشایندی دارید می توانید این مدل از کفش زمستانی را جایگزین نوع پاشنه بلند آن کنید. شما برای داشتن استایلی ساده و شیک در زمستان فقط کافی است به همراه پالتو بلند خود یک شلوار اسکینی و نیم بوت بدون پاشنه و ساده استفاده کنید تا استایلی زیبا و راحت داشته باشید.

انواع بوت و چکمه

انواع بوت و چکمه

با بارانی کتونی به پا کنید؛ کی گفته تو زمستون فقط باید بوت پوشید

در پاییز و روزهای خشک زمستان که هوای معتدل تر و مناسبی را تجربه می کنیم می توانید از کتونی های اسپرت و یا ونس ها برای استایل زمستانی خود استفاده کنید؛ در دنیای مد و فشن هیچ چیز غیر ممکن نیست در نتیجه اصلا در انتخاب آیتم ها خود را محدود نکنید. شما برای داشتن استایلی دخترانه و زیبا با ترنچ کت های بلند می توانید از شلوارهای اسکینی و یا راسته به همراه کتونی استفاده کنید و استایلی متفاوت را در دل زمستان تجربه کنید.

انواع بوت و چکمه

انواع بوت و چکمه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی