|

انواع ستایل یلدایی با شومیز

انواع استایل شب یلدا با شومیز؛ همیشه که نمیشه پیراهن پوشید یلدا رو راحت و شیک لباس بپوش

انواع ستایل یلدایی با شومیز

شما با انتخاب‌ هوشمندانه شومیز‌ در شب یلدا می‌ توانید خوش‌ پوش و شیک به نظر برسید، به شرطی که به فاکتورهای مهم مربوط به استایل توجه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شب یلدا یک از شب های زیبا و باستانی در فرهنگ ما ایرانیان است که همه ما هر ساله آن را جشن می گیریم، شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی یکی از دغدغه های این شب برای خانم ها معمولا این است چه لباس بپوشیم؟ اول از همه قبل از انتخاب لباس باید به این نکته توجه کنید که مهمانی شب چله شما بصورت خانوادگی و خودمانی و یا رسمی و بزرگ برگزار می شود، زیرا این مهمانی ها هر کدام دارای سبک های مختلفی از پوشش و ظاهر را می طلبند. ما در این مقاله به یکی از آیتم هایی که می تواند در این شب زیبا به کمک شما بیاید و استایلی شیک و همزمان راحت را برایتان به ارمغان آورد اشاره خواهیم کرد. به جرات می‌توان گفت شومیز یکی از کاربردی‌ ترین لباس‌ ها در کمد هر خانم شیک پوشی است، زیرا شما می توانید با این آیتم دوست داشتنی صدها استایل مختلف و زیبا برای خود فراهم کنید. در انتخاب شومیز برای شب یلدا دقت کنید تا از نمادها و یا رنگ های تِم این مهمانی در آن ها استفاده شده باشد برای مثال شومیز قرمز، شومیز یلدا با طرح انار یا هندوانه یا شومیز سبز می تواند گزینه بسیار خوبی محسوب شود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب شب یلدا با شومیز آشنا شوید.

شومیز یلدا

شومیز یلدا

شومیز یلدایی با طرح انار بپوشید؛ در استفاده از نمادها افراط نکنید

خب همانطور که در قسمت بالا گفته شده شومیز یکی از آیتم هایی است که به شما ظاهری نیمه رسمی و زیبا می بخشد و برای مراسم ها  جشن هایی مانند یلدا که نوعی دورهمی خانوادگی محسوب می شوند گزینه بسیار مناسبی است. شما برای داشتن استایلی زیبا و شیک در طولانی ترین شب سال نیازی به خرید لباس های گران قیمت ندارید بلکه می توانید یک شومیز با طرح های یلدایی انار و یا دیگر نمادهای این شب زیبا را به تن کنید و در کنار آن از آیتم های ساده و تک رنگ مشکی یا قرمز استفاده کنید. یادتان باشد اگر شومیز طرح دار می پوشید حتما اکسسوری و آیتم های دیگر را ساده انتخاب کنید زیرا اگر غیر از این عمل کنید ظاهری لوس و اغراق شده خواهید داشت، در نتیجه در استفاده از نمادها افراط نکنید.

شومیز یلدا

شومیز یلدا

شومیز قرمز ساده بپوشید؛ استایلی شیک و دلبرانه

یکی از راه های داشتن استایلی جذاب و منحصربفرد در شب یلدا استفاده از آیتم های قرمز است. رنگ قرمز نماد شادی، جاذبه جنسی، شور، حساسیت و عشق است و استفاده از این رنگ در استایل به استایل شما انرژی و زیبایی خاصی می بخشد. ست پیشنهادی ما برای داشتن یلدایی شیک و راحت برای شما پوشیدن یک شومیز ساده و قرمز رنگ به همراه شلوار پارچه ای مشکی و کفش های پاشنه بلند است. ب جرات می توان گفت شما با سه آیتم ساده می توانید در استایل خود معجزه کنید اگر بدانید کدام رنگ ها را کجا و کی در کنار یکدیگر چگونه استفاده کنید.

شومیز یلدا

شومیز یلدا

شومیز سبز بپوشید؛ شروع زمستانو بهاری جشن بگیرید

یکی دیگر از رنگ های شب یلدا که جزو جدایی ناپذیر تِم این شب رویایی است رنگ سبز است، پس همانقدر که پوشیدن شومیز قرمز برای این شب می تواند جذاب باشد پوشیدن شومیز سبز نیز می تواند در استایل شما معجزه کند. شما می توانید برای جذابیت بیشتر از شلوار سفید یا مشکی برای تکمیل استایل خود با شومیز سبز استفاده کنید و جذابیت خود را هرچه بیشتر به رخ بکشید. دقت داشته باشید که در این ست شما مجاز به استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و لوکس قرمز یا سبز هستید و جالب است که بدانید حتی از کفش های قرمز و براق ورنی هم می توانید استفاده کنید.

شومیز یلدا

شومیز یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها