|

ست کردن رنگ آبی

انواع استایل بهاره با مانتو آبی؛ امسال عیدی به زیبایی آسمون آبی داشته باشید

مانتو آبی

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها برای انتخاب مانتو است و فارغ از دنیای مد و فشن، آبی رنگی است که هیج گاه قدیمی نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- رنگ آبی یکی از سه رنگ اصلی چرخه رنگ است که از ترکیب هیچ رنگی بوجود نیامده است، جالب است که بدانید هرچه تنالیته این رنگ به سمت سفید برود، سردتر و آرام تر به نظر می رسد، آبی تیره فرد را قدرتمند، با اعتبار و قابل اعتماد  نشان می دهد و مثل یونیفرم پلیس ها و خلبان ها، نمادی از اطمینان و امنیت را بیان می کند. رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها برای انتخاب مانتو است و فارغ از دنیای مد و فشن، آبی رنگی است که هیج گاه قدیمی نمی شود. در نتیجه اگر می خواهید یک مانتو عید زیبا و شیک داشته باشید که به شما ظاهری مدرن و لوکس ببخشد بهترین گزینه برای شما مانتو آبی است. البته اگر به پوشیدن مانتوهای آبی و رنگی علاقه ندارید می توانید از مانتوهای سیاه و سفید استفاده کنید ولی با انتخاب اکسسوری و آیتم های مکمل آبی در استایل خود معجزه ایجاد کنید.

آبی آسمانی نمایانگر معصومیت و پاکی است و برای زمانی که بخواهید امید و سرزندگی خود را نشان دهید کاملا مناسب است. آبی روشن، آبی آسمانی و آبی یخی از دسته رنگ‌ هایی هستند که سفیدی زیادی را در خود جای داده اند، به همین خاطر برای فصل بهار و تابستان انتخاب بسیار خوبی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های بهاره با رنگ آبی آشنا شوید.

مانتو آبی

مانتو آبی

امسال عید مانتو آبی روشن را با سفید ست کنید؛ دخترانه و شیک

سفید نماد پاکی، معصومیت، کمال و خلوص است. این رنگ می‌تواند در طولانی مدت در کنار احساس آرامش، حس انزوا و سردی ایجاد کند. در حالی که سفید در کنار مانتو آبی آسمانی حس لطافت، بهار، خنکی و تمیزی را القا می‌ کند. برای عید امسال اگر می خواهید استایلی زیبا و خاص را تجربه کنید بهتر است یک مانتو آبی روشن را انتخاب کنید و پیشنهاد می‌ کنیم از شلوار سفید در کنار این مانتو استفاده کنید. اگر پوست خیلی تیره ای ندارید می توانید برای تکمیل استایل خود از شال سفید به همراه اکسسوری های سفید یا آبی کمک بگیرید.

مانتو آبی

مانتو آبی

مانتو آبی کاربنی را با بنفش و نارنجی ست کنید!

مانتو کاربنی یکی از مانتوهای پر طرفدار در بین خانم ها در تمام فصل ها است، همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم این رنگ از آبی جزو رنگ های جذاب و گرم چرخه رنگ به حساب می آید. آبی را می‌ توان با رنگ‌ های سبز، سفید، سرکه ای، مشکی، خردلی، نارنجی و قرمز، طوسی، بنفش و زرد لیمویی ست کرد. اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است در بین این رنگ ها رنگ نارنجی و یا زرد لیمویی را برای آیتم های مکمل انتخاب کنید، زیرا آبی کاربنی در کنار این دو رنگ ترکیب بسیار منحصربفردی را خواهد داشت. ولی اگر رنگ لایت تری را برای ست کردن انتخاب کردید مانند مشکی یا سفید از اکسسوری های نارنجی و زرد برای جذابیت کمک بگیرید.

مانتو آبی

مانتو آبی

استایل مونوکروم آبی را برای بهار امسال انتخاب کنید

سبک مونوکروم یکی از سبک های شیک برای انتخاب لباس است، شما در سبک مونوکروم فقط از یک رنگ برای همه آیتم های استایل خود استفاده می کنید البته این به معنی محدودیت در انتخاب لباس هایتان نیست شما می توانید از تمام طیف های مختلف رنگ انتخابی نیز استفاده کنید. برای مثال اگر بهار امسال می خواهید ظاهری مینیمال و لوکس داشته باشید بهتر است یک مانتو آبی را با شال و شلوار آبی ست کنید و برای اکسسوری و کیف و کفش هم از طیف های روشن تر آبی استفاده کنید. اگر به استایل های خیلی رسمی علاقه ندارید می توانید یک شلوار جین به جای شلوار پارچه ای انتخاب کنید.

مانتو آبی

مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی