|

چگونه خط چشم بکشیم؟

راز داشتن چشم هایی زیبا و خیره کننده؛ آشنایی با انواع خط چشم و نحوه کشیدن آنها

انواع خط چشم

خط چشم یکی از مهم‌ ترین نوع های لوازم آرایشی برای حالت دادن و زیبایی بیشتر چشم‌ ها است. پس برای شروع باید با انواع خط چشم آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان عجیب به نظر بیاید ولی آرایش چشم در بین تمام آیتم های آرایشی در صورت مهم ترین بخش را به خود اختصاص داده است و خط چشم یکی از مهم‌ ترین نوع های لوازم آرایشی برای حالت دادن و زیبایی بیشتر چشم‌ ها است. پس برای شروع یک آرایش حرفه ای باید با انواع خط چشم آشنا شوید. همانطور که می‌دانید، بسیاری از خانم‌ ها برای آرایش چشم خود از خط چشم استفاده می کنند، اما خانم‌ هایی هم هستند که از خط چشم برای درشت‌ تر کردن چشم‌ هایشان استفاده می‌ کنند. اما قبل از استفاده از خط چشم، باید بدانیم که از چه نوع خط چشم و یا چه رنگی بهتر است استفاده کنیم. امروزه تنوع خط چشم در بازار بسیار بوده و انتخاب درست آن با توجه به نوع پوست و مکان استفاده، متفاوت خواهد بود. برای مثال هر نوع فرم چشم یک مدل خط چشم را می طلبد و شما برای داشتن چهره ای زیبا و بی نقص باید خط چشم مناسب با فرم چشم های خود را بکشید.

آشنایی با انواع خط چشم و نحوه استفاده درست از آن ها موضوع مهمی برای یک آرایش بدون نقص است، در نتیچه اگر نمی دانید کدام نوع خط چشم برای شما مناسب است یا کدام مدل به شما بیشتر می آید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع خط چشم و نحوه حرفه ای کشیدن آنها آشنا شوید.

خط چشم

خط چشم

خط چشم ماژیکی؛ راحت و حرفه ای آرایش کنید

خط چشم ماژیکی نوعی خط چشم است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و به نوعی می توان گفت این خط چشم ها به راحتی شیدنشان معروف هستند. در نتیجه از مهم ترین مزایای خط چشم ماژیکی می‌توان به استفاده راحت و آسان، ماندگاری بالا، و متناسب با هر نوع آرایشی اشاره کرد. به نوعی می توان گفت خط چشم های ماژیکی موادی شبیه به خط چشم مایع دارند با این تفاوت که برای استفاده از آنها احتیاج به قلم مویی ندارید و با سر ماژیکی محصول به راحتی می‌توانید خط چشم بکشید.

خط چشم

خط چشم

خط چشم مایع؛ نازک و کشیده خط چشم بکشید

یکی از پرکاربردترین نوع های خط چشم برای افراد حرفه ای، خط چشم مایع است. به دلیل دارا بودن برس مویی و مایع بودن آن استفاده از این نوع خط چشم، برای افراد مبتدی کار را کمی سخت و پیچیده می کند. در نتیجه اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید بهتر است نوع ماژیکی را انتخاب نمایید زیرا این نوع استفاده و کشیدن راحت تری دارد. البته دقت کنید که اگر می خواهید خط چشم باریکی داشته باشید بهتر است از این نوع خط چشم استفاده کنید زیرا نوع ماژیکی یا مدادی به خاطر نوع قلمی که دارند خط های ضخیم تری نسبت به نوع مویی می کشند.

خط چشم

خط چشم

خط چشم ژله ای؛ آرایشی ماندگار و زیبا داشته باشید

یکی دیگر از انواع خط چشم، که طرفداران زیادی هم دارد، خط چشم ژله‌ ای است. البته این خط چشم‌ های ژله‌ ای، در ظروف کوچک نگه داری می‌ شوند و شما به هنگام استفاده باید از قلمو یا براش کوچک استفاده نمایید. برای کشیدن یک خط چشم حرفه ای با این نوع باید ابتدا یک براش مخصوص و تخت تهیه کنید و در ادامه براش را کمی به مواد خط چشم آغشته نمایید و از گوشه چشم شروع به کشیدن یک خط باریک نمایید و هرچه به انتهای چشم نزدیک می شوید بهتر است قطر خط را پهن تر کنید. این نوع خط چشم برای خشک شدن نیاز به زمان دارد و ماندگاری آن روی چشم بالا است به طوری که به راحتی پاک نمی شود. برخی از آن ها نیز برای پاک شدن نیاز به محلول های پاک کننده دارند.

خط چشم

خط چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی