|

کاپشن صورتی را با چی بپوشیم؟

انواع استایل با کاپشن صورتی؛ قشنگیه زمستون به پوشیدن کاپشن های رنگی رنگیه

کاپشن صورتی

رنگ صورتی از رنگ های گرم است که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ زنانه و دخترانه شناخته می‌ شود، صورتی گزینه خوبی برای فصل‌ های سرد است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما با تصور اینکه زمستان فرا رسیده فقط به فکر پوشیدن کاپشن های گرم هستیم، در حالی که با کمی دقت در انتخاب رنگ و سبک استایل می توانیم استایلی رنگی و سرشار از انرژی مانند تابستان داشته باشیم. رنگ صورتی یکی از جذاب ترین رنگ های گرم است که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ زنانه و دخترانه شناخته می‌ شود، صورتی گزینه خوبی برای فصل‌ های سرد است. در نتیجه اگر می خواهید امسال زمستان را متفاوت و شیک بگذرانید بهتر است که یک پالتو یا کاپشن صورتی خریداری کنید و با اصول و قواعد آن را ست کنید. صورتی یکی از رنگ هایی است که در کنار رنگ های بسیاری  ترکیب زیبایی می سازد ولی در استایل بهتر است که از رنگ صورتی در کنار رنگ های آبی، طوسی، قرمز، سفید و مشکی استفاده شود تا ظاهری متفاوت و منحصربفرد داشته باشید.

صورتی از ترکیب رنگ های سفید و قرمز ایجاد شده است و دارای طیف رنگی متفاوتی است نام های مختلفی در زبان فارسی روی آن قرار داده شده است برای مثال صورتی پر رنگ، صورتی کمرنگ و صورتی گلبهی از رنگ هایی است که ما بیشتر آنها را می شناسیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل دخترانه با کاپشن صورتی آشنا شوید.

کاپشن صورتی

کاپشن صورتی

استایل سفید صورتی را امتحان کنید؛ زمستانی ملیح و دخترانه داشته باشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شما می توانید صورتی را با رنگ های زیادی ست کنید ولی اگر می خواهید استایلی زیبا و عروسکی داشته باشید بهترین رنگ برای ست کردن آن رنگ سفید است. برای مثال می توانید یک شلوار یا پلیور سفید برای زیر آن انتخاب کنید از ظاهر منحصربفرد خود لذت ببرید. رنگ سفید یکی از رنگ‌ های خنثی است که می تواند با انواع رنگ های مختلف شود اما قرار گرفتن آن در کنار صورتی های روشن مانند صورتی پاستیلی نتیجه بسیار عالی دارد. در نتیجه بهتر است از کاپشن های صورتی روشن یا پاستیلی برای ست کردن با رنگ سفید استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

کاپشن صورتی

کاپشن صورتی

کاپشن صورتی را با رنگ آبی ست کنید؛ متفاوت و خاص باشید

شاید برایتان عجیب به نظر بیاید ولی بله آبی یکی از رنگ های مکمل رنگ صورتی است که وقتی در کنار رنگ صورتی قرار بگیرد ترکیب زیبا و چشم نوازی را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر قصد دارید یک کاپشن صورتی را در فصل بهار بپوشید اولین پیشنهاد این است که یک شلوار جین فاق بلند و روسری طرح دار آبی صورتی انتخاب کنید و برای تکمیل استایل زیبا و عروسکی خود از بوت های صورتی کمک بگیرید. آبی و صورتی را در تمام فصل ها نیز به تن کنید و سعی کنید شلواری که خرید می‌ کنید آبی روشن باشد تا به همراه یک صورتی روشن استایل بسیار خاصی را برای شما فراهم کند.

کاپشن صورتی

کاپشن صورتی

صورتی را با طوسی یا مشکی ست کنید؛ شیک و کلاسیک لباس بپوشید

یکی از ترکیب های زیبا و بسیار معروف رنگ صورتی ترکیب رنگ طوسی و صورتی است. شما می توانید از این ترکیب جذاب برای تمام فصل ها و سبک های استایل استفاده کنید، فرقی نمی کند کلاسیک می پوشید یا قرار است که کژوال به بیرون بروید در نهایت این ترکیب باعث درخشیدن شما خواهد شد. در نتیجه اگر یک کاپشن صورتی دارید برای ست کردن آن بهترین گزینه برای شما انتخاب یک شلوار و پلیور یا هودی به رنگ پادشاه رنگ ها است. البته اگر از حق نگذریم رنگ مشکی هم به دلیل تضادی که با رنگ صورتی دارد رنگ مناسبی برای ست کردن با این کاپشن است؛ ولی دقت کنید که استفاده از این رنگ قرار است استایل شما را کمی سنگین و رسمی کند.

کاپشن صورتی

کاپشن صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها