|

استایل یلدایی

میدونی برای شب یلدا چی بپوشی؟ انواع استایل با مانتو برای طولانی ترین شب سال!

استایل یلدایی

طولانی‌ترین شب سال، کم کم دارد از راه می‌ رسد. در این شب سوالی که ذهن بسیاری از خانم‌ ها را درگیر می‌ کند این است که شب یلدا چی بپوشیم؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شب یلدا طولانی ترین و یکی از مهم ترین شب سال برای ما ایرانیان  است و همانطور که می دانید به رسم قدیمی همه اعضای خانواده در این شب زمستانی دور هم جمع می شوند و از کنار هم بودن لذت می برند. حال یکی از دغدغه های هر ساله خانم ها این است که با چه لباس هایی می توانم در این مراسم شرکت کنم؟ و یا چه لباس هایی مناسب این مهمانی یلدا و ویژگی هایی که دارد است. خب در این مقاله قرار است برای همیشه از این دغدغه رهایی یابید، پس همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین استایل های شب یلدا آشنا شوید.

جالب است بدانید که بر اساس رسم و رسوم، تِم شب یلدا رنگ قرمز و سبز است. بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم لباس‌ هایی را انتخاب کنید که بیشتر به قرمز متمایل باشند تا هم شما را جوان و شاداب نشان دهند و هم متناسب با رنگ این شب باشند. البته فراموش نکنید که این دو رنگ از رنگ های اصلی این شب به یادماندنی هستند ولی شما می توانید از مکمل ها و یا طیف های مختلف این رنگ ها هم استفاده کنید.

استایل یلدایی

استایل یلدایی

استایل یلدایی

لباس های قرمز مشکی بپوشید؛ به زیبایی دانه های انار

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم رنگ قرمز یکی از اصلی ترین رنگ های این شب طولانی و زیبا در فرهنگ ما است؛ پس چه بسا بهتر که در استایلمان از رنگ قرمز و رنگ های دارای هارمونی آن استفاده کنیم. رنگ مشکی یکی از رنگ های جذاب است که تقریبا می توان گفت با همه رنگ ها هارمونی دارد و در استایل بدون هیج نگرانی ای می توان در کنار هر رنگی از آن استفاده کرد. برای این شب زیبا پیشنهاد می کنیم یک مانتو قرمز را به با شلوار و شال مشکی سر کنید و از سادگی و زیبایی استایل یلدایی خود لذت ببرید. یکی از آیتم هایی هایی می توانید برای زیبایی بیشتر در استایل خود به کار ببرید، شومیز و یا بلوز یلدایی است که می تواندطرح هندوانه و یا انار داشته باشد. البته دقت کنید که در این استایل حتما شومیزی را انتخاب کنید که رنگ زمینه آن قرمز یا مشکی باشد.

استایل یلدایی

استایل یلدایی

سبز بپوشید؛ زمستونو سر سبز و بهاری شروع کنید

یکی از جذاب ترین رنگ ها در چرخ رنگ، نگ سبز است. این رنگ برای همه ما یاد آور طبیعت و گل های زیبای فصل بهار است، پس چه بهتر که زمستون خود را بهاری شروع کنید و سبز بپوشید. در شب یلدا معمولا از دکورهای قرمز و سبز استفاده می شود در نتیجه شما می توانید یک مانتو سبز زمردی به تن کنید و از رنگ قرمز، مشکی و یا سفید به عنوان مکمل برای آیتم های دیگر خود استفاده کنید. جالب است بدانید که این رنگ زیبا در کنار رنگ نارنجی هم نیز بسیار ترکیب زیبا و چشم نوازی دارد در نتیجه نارنجی، خردلی و یا دیگر رنگ های فصل پاییز هم نیز برای استفاده به عنوان مکمل مناسب هستند.

استایل یلدایی

استایل یلدایی

اکسسوری یلدایی را فراموش نکنید؛ یلداتونو به یاد ماندنی کنید

همیشه گفته ایم که یکی از راه های ایجاد جذابیت در استایل و ظاهر استفاده از اکسسوری های مناسب همان سبک و استایل است. در نتیجه بهتر است در استایل طولانی ترین شب سال هم همینطور عمل کنید. برای مثال از شال و یا روسری های ست و یلدایی استفاده کنید، ترجیحا از مدل هایی که دارای طرح های مرتبط با این شب زیبا هستند انتخاب کنید. استفاده از زیور آلات یلدایی فراموش نشود، شما می توانید در کنار تمام موارد ذکر شده گوشواره و یا گردنبند انار و هندوانه بیاندازید و زیبایی ظاهری خود را چندین برابر کنید.

استایل یلدایی

استایل یلدایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها