|

بررسی استایل سارا بهرامی

استایل های جنجالی بازیگر علف زار ؛ آموزش شیک پوشی با سارا بهرامی!

بررسی استایل سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر معروف زن ایرانی که به تازگی در سریال خونسرد به کارگردانی امیرحسین ترابی بازی می کند، با استایل پاییزه اش سر و صدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سارا بهرامی متولد 2 بهمن سال 1361 در اصفهان و فارغ‌ التحصیل رشته‌ تئاتر است. این بازیگر با استعداد و جوان در یک خانواده ۶ نفره متولد شده و دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در 9 سالگی با شرکت در کلاس‌ های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را آغاز کرد. همه ما آن را با نقش آفرینی منحصربفرد و فوق العاده ای که در فیلم دارکوب داشت به یاد داریم؛ در واقع می توان گفت که این فیلم شروع مسیر حرفه ای این بازیگر خانم محبوب است.

استایل و پوشش در این دوره و زمانه برای همگان در اهمیت و اولویت قرار دارد؛ اما برای افراد مشهور و سلبریتی‌ ها ویژگی ضروری محسوب می‌ شود. سارا بهرامی، بازیگری که در سال‌ های اخیر خوش درخشید، به اندازه بازیگری در انتخاب سبک و استایل خود دقت به خرج می‌ دهد. در ادامه این مقاله با مه همراه باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های این بازیگر آشنا شوید.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

سارا بهرامی یکی از بازیگرانی بود که با حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر به واسطه سبک لباس پوشیدن باعث خیره ماندن بسیاری از همگان شد. این بازیگر شیک پوش در این مراسم دوتا از جنجالی ترین لباس های کمدش را به تن داشت او در یکی از روزها یک کت قرمز اور سایز به همراه یک شلوار پلیسه آزاد به تن داشت و در روز دیگر یک مانتو پیراهن دارای پترن و بلند به تن داشت که با انتخاب هوشمندانه چکمه های مشکی و بلند زیبایی استایل خود را چندین برابر کرده بود. سارا بهرامی به طور معمول در انتخاب لباس از تمام سبک ها کمک می گیرد به همین خاطر ما شاهد استایل های متنوع و جذاب از این بازیگر هستیمغ ولی به طور کلی می توان گفت در این دو استایل ردپایی از سبک وینتیج را می توان دید.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

استایل های ساده اما به شدت آراسته از ویژگی های بارز انتخاب های این خانم بازیگر است.البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر طراحی های لباس های رسمی و مناسبتی سارا بهرامی توسط سرکار خانم ندا سرگردانیکی انجام شده که از رنگ مورد علاقه سارا بهرامی یعنی طوسی به دفعات در این طراحی ها استفاده شده است. این بازیگر جوان در این مراسم یک مانتو پیراهن شکل بلند و طوسی به تن داشت که به وسیله نیم بوت، گوشواره های روشن و کیف دستی جیر مشکی به استایل خود ظرافت و جذابیت بخشید بود.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در اکران خصوصی فیلم ساخت ایران 2

سارا بهرامی یکی از جنجالی ترین مانتوهای خود را در مراسم اکران فیلم ساخت ایران دو به تن داشت که عنوان یکی از زیباترین استایل های این بازیگر جوان می توان از آن یاد کرد. سارا بهرامی در این مراسم یک مانتو کرم رنگ به تن داشت که تصویر چهره نقاش مکزیکی به نام فریدا کالو روی آن دیده می شد. این بازیگر جوان در کنار این مانتو زیبا صندل های چرم پاشنه بلند به پا کرده بود و زیبای استایل خود را چندین برابر به رخ کشیده بود.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در اکران سریال حرفه ای، استایل پاییزه و شیک

شاید بتوان گفت ساختار شکنانه ترین رنگی که در پوشش همیشه آرام سارا بهرامی به شدت خودنمانی می کند رنگ کرم طلایی است که برای بارانی بلندش در مراسم اخیر اکران مردمی سریال حرفه ای در شیراز انتخاب کرده بود. سارا بهرامی برای اکران سریال حرفه ای یک بارانی زیبا و بلند کرم طلایی به تن داشت که در کنار کیف و بوت چرمی عسلی خردلی ظاهری بسیار زیبا و پاییزه به استایل این بازیگر با استعداد بخشیده بود. جالب است که بدانید سارا بهرامی جزو یکی از شیک پوش ترین بازیگران سینمای ایران است که همیشه با حضور خود با استایل های زیبا و جنجالی در مراسم ها مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی