|

از چه اکسسوری ای استفاده کنیم؟

معرفی انواع اکسسوری؛ با این اکسسوری ها به استایل پاییزت حس و حال بهار بده

از چه اکسسوری ای استفاده کنیم؟

حتی اگر شیک‌ ترین و مد روزترین لباس‌ های دنیا را بپوشید استایل شما بدون اکسسوری ناقص است؛ اکسسوری ها قطعا آیتم های مکمل استایل شما هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری ها آیتم های مکملی هستند که به تنهایی کاربردی ندارد اما زمانی که درست و در کنار یکدیگر استفاده شوند می توانند جلوه بسیار زیبایی به استایل شما بدهند شما با استفاده از اکسسوری ها می توانید یک لباس ساده را به یک لباس پر زرق و برق و جذاب تبدیل کنید. جالب است بدانید که شما حتی اگر شیک‌ ترین و مد روزترین لباس‌ های دنیا را بپوشید استایل شما بدون اکسسوری ناقص است؛ اکسسوری ها قطعا آیتم های مکمل استایل شما هستند. داشتن یک ظاهر شیک و زیبا در میان خانم ها از اهمیت بالاتری برخوردار بوده به طوری که این افراد معمولا به جزئیات پوشش خود نسبت به آیتم های اصلی استایل توجه بیشتری دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چند تا از مهم ترین اکسسوری های زنانه آشنا شوید.

پس همانطور که گفته شد یکی از المان‌ های مهم در استایل خانم‌ ها اکسسوری‌ ها هستند؛ اکسسوری‌ ها در عین حال که می توانند جلوه‌ای خاص و فوق‌ العاده به استایل‌ تان بدهند ممکن است باعث شوند استایل‌ تان شلخته و یا بیش از حد شلوغ به نظر برسد. در نتیجه اگر قصد استفاده از این جذاب های دوست داشتنی را دارید بهتر است با انواع و نحوه استفاده صحیح آنها آشنا شوید.

اکسسوری

اکسسوری

زیورآلات؛ استایلی درخشان و خیره کننده داشته باشید

به جرات می توان گفت زیورآلات یکی از محبوب ترین انواع اکسسوری در بین خانم ها است. استفاده از زیورآلات پر زرق و برق هم مانند دیگر اکسسوری دارای قواعد و اصول خاصی است؛ اگر قصد استفاده از این جذاب های براق را دارید بهتر است از باید و نبایدهای آن ها هم آگاه باشید. استفاده از اکسسوری های بزرگ به تنهایی هیچ اشکالی ندارد اما زمانی که چندین مورد از آنها را در کنار یکدیگر استفاده کنید واقعا استایلتان نابود خواهد شد، استفاده از چند اکسسوری بزرگ با هم می‌تواند چهره شما را محدود کرده و تمام توجه را به سمت خود بکشاند. البته اگر جزو افرادی هستید که نوع های ظریف و خیلی کوچک آنها را می پسندید در این حالت می توانید چندتا از آنها را همزمان استفاده کنید.

زیور آلات

زیور آلات

عینک بزنید؛ حتی در استایل های پاییزه و زمستانی

یکی از تصورات غلط بیشتر مردم این است که عینک یکی از اکسسوری های مهم در فصل تابستان است در حالی که این تصور بسیار اشتباه است عینک آفتابی هیچ گونه محدویتی برای استفاده ندارد و شما می توانید در استایل های پاییزه و یا زمستانی خود هم از این اکسسوری بسیار زیبا و کارآمد استفاه کنید. امروزه ما شاهد نوع های مختلفی از عینک هستیم که برای مکان ها و زمان ها مخصوصی طراحی و تولید شده اند. برای مثال ما حتی در مهمانی های شب هم شاهد استفاده عینک های مخصوص شب بر روی صورت ها هستیم.

اکسسوری

اکسسوری

روسری کوچک سر کنید؛ استایلی جذاب با مینی اسکارف های دلبر!

یکی از آیتم های مکمل در استایل بانوان ایران زمین سرپوش هایی است که بطور روزمره استفاده می کنند، پس می توان گفت یکی از تاثیرگذارترین نوع های اکسسوری برای بانوان شال یا روسری ای است که به سر می کنند. برای داشتن استایلی جذاب و دوست داشتنی بهتر است از مینی اسکارف های طرح دار و براق استفاده کنید زیرا این نوع از روسری جذابیت استایل شما را چندین برابر می کند. دقت داشته باشید که روسری ای که انتخاب می کنید حتما از جنس ابریشم یا ساتن ابریشم باشد زیرا این نوع از مینی اسکارف ها ظاهر لوکس تری دارند.

اکسسوری

اکسسوری

اکسسوری های چرمی؛ پاییزه و شیک

یکی دیگر از انواع اکسسوری ها که بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است؛ اکسسوری های چرمی هستند. این نوع از اکسسوری ها بیشتر در فصل پاییز و زمستان استفاده می شوند و جالب است بدانید که جزو لوکس ترین و شیک ترین اکسسوری ها محسوب می شوند زیرا پارچه چرم یکی از گران ترین و مرغوب ترین پارچه های طبیعی و موجود در بازار است. دستکش های چرم؛ دستبند؛ بند ساعت، کیف و کیف پول و ... همگی از پرکاربردترین نوع های این مدل از اکسسوری هستند.

اکسسوری

اکسسوری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها