|

ژست جذاب و ناز "مرجانه خانوم گلچین" واسه یلدا؛ تو این سن چه ناز و دلبر شدی بانو!

marhaneh golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر 53 ساله سینما و تلویزیون به مناسبت شب یلدا عکسی جذاب از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

مرجانه گلچین از بازیگران بسیار دوست داشتنی و خوش برخورد در عرصه هنر و بازیگری می باشد. مرجانه گلچین را بیشتر با نقش های طنز در تلویزیون می شناسیم البته خانوم گلچین نقش جدی و غیر طنز هم داشته که شاید نزدیک ترین آن ها که در ذهن ها هنوز مانده حضور در سریال نفس گرم باشد که مرجانه خانوم در این سریال نقشی کاملا متفاوت داشت نقشی که به گفته خود مرجانه گلچین به روحیات و زندگی شخصی اش بسیار نزدیک بود.

به گزارش «شایانیوز» مرجانه گلچین در کل بازیگر بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی و به مناسب شب یلدا تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که بسیار جوان تر از سنش میخورد و موهایی بلوندو میکاپی جذاب دارد.

marjanegolchin_1640031609

البته این نخستین بار نیست که مرجانه خانوم تصویری جذاب و آتلیه ای منتشر می کند اینطور که معلوم است مرجانه گلچین هم همانند بهاره رهنما بر خلاف سن و سالش دلی جوان و پر انرژی دارد.

البته برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند که چنین حرکاتی از هنرمندانی مثل مرجانه گلچین دور از انتظار است چرا که مردم و مخاطبین جوری دیگر روی ایشان حساب می کنند اما ظاهرا فضای مجازی و چشم و هم چشمی میان برخی خانم ها در سینما آنقدر بالا گرفته که شاهد تصاویری و رفتار هایی ناجور می شویم. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

marjanegolchin_1628619026

marjanegolchin_1616615206

artist.loox_1634209209

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

celebrityha_ir_1636794286 (1)

چرا مرجانه گلچین در سینمای امروز جایی ندارد؟

مرجانه گلچین چندی پیش در یک گفتگوی اینترنتی درباره کم کاری خود در عرصه سینما گفته بود: متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، چند بازیگر محدود همه فیلم‌ها را بازی می کنند، آن زمان که من سینما کار می کردم هیچکدام از این دوستان هنوز وارد بازیگری هم نشده بودند، حال امثال من در سینما جایی ندارند و اینها هر روز کار می‌کنند.

خانوم گلچین معتقد است تنها یکسری از بازیگرانی که در پارتی های شبانه شرکت می کنند و با عوامل فیلم ها زد و بند دارند در سینما پر کار هستند.

marjanegolchin_1611057607

وقتی مرجانه گلچین از گوگوش خوند!

مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد.

البته مرجانه خانوم پیش از این هم آواز خوانده بود. ایشان به مناسبت تولد گوگوش، آهنگ من و گنجشکای خونه از این خواننده را خواند و تولد او را تبریک گفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اهدنا الصراط المستقیم ارسالی در

    چه خال زنک و حال بهم زن و جای تاسف و کوته بینی هست وقتی میزنی گوگل
    از پیشرفتهای جهان چه ها که نمیبینیم و از مملکت ما فقط عرض اندام های بیشرمانه ی یک مشت پیرزن عجوزه است که با هزار بزک و دوزک در قبال مشتی پول جلوی دوربین و چشم هر کس و ناکسی خودشون رو قرار میدن..حیف و هزار افسوس که اینست ایران من !

  • ناشناس ارسالی در

    زن خوشگل ب خانمی میگویند که درسنین بالا خوشگل باشه توسن پایین خیلیا میتونن خوشگل باشن

  • یه دوست ارسالی در

    بنده خدایی که مدیر سایتی چقدر زود و سریع با سوژه هات صمیمی میشی لحن صحبت کردنت جوریه که یکی ندونه فکر میکنه داری با خانوادت صحبت میکنی !!
    برادر من حدو نگه دار کلماتت و جملاتی که بیان میکنی برای سوژه هات ، خیلی جنجال برانگیز و شایعه درست کنه !!!
    حالا تو زندگی شخصیشون دخالت میکنین به کنار ، دیگه این حرفایی که سرتاسر برچسب و تفکرات ساخته ذهن خودتونه رو چرا بهشون نسبت میدین و دید مارو نسبت به شخصیت های بعضاً محبوبمون تغییر میدین ؟!!
    هر تغیری تو سبک زندگی هر شخص به خودش مربوطه !!
    شماها فقط میتونین این تغییرات رو تا اون حدی که خود سوژه میخواد ، به اطلاع ما برسونین نه بیشتر و نه کمتر !!!
    (متن من فقط یک انتقاد بود و هیچ جنبه دیگه ای نداره
    ممنونم !!!)

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها