|

انواع استایل با مانتو پشمی

جدیدترین استایل های جذاب و پاییزه با مانتو پشمی؛ شیک و گرم لباس بپوش

انواع استایل با مانتو پشمی

هیچ چیزی مانند یک مانتوی شیک نمی‌ تواند استایل پاییزی شما را منحصر‌ بفرد کند. البته اگر در انتخاب مدل مانتو پاییزی خود، هوشمندانه عمل کنید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هیچ چیزی مانند یک مانتوی شیک نمی تواند استایل پاییزی شما را خاص و منحصر‌بفرد کند. به علاوه، اگر در انتخاب مدل مانتو پاییزی خود هوشمندانه عمل کنید، بسیاری از ایرادات اندامی خود را نیز پوشانده‌ اید. یکی از محبوب ترین نوع های مانتو پاییزه مانتو پشمی است. این مانتو ها از پارچه های پشمی چهارخانه، ساده و یا ملانژ تهیه می شوند و به خاطر ضخامت و گرمای مناسب و زیبایی بصری جزو رایج ترین مانتو های فصل زیبای پاییز محسوب می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مانتوها در هر استایل و سبکی از لباس پوشیدن جای دارند برای مثال شما می توانید از مانتوی پشمی برای رفتن به خرید و گردش در خیابان گرفته تا رفتن به مهمانی های رسمی استفاده کنید و سبک های مختلف را با این مانتو جذاب تجربه کنید.

در نتیجه برای داشتن استایل پاییزه و جذاب فقط کافی است بدانید کدام نوع مانتو پشمی را و با چه آیتم هایی بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باسید تا با چندتا از جدیدترین استایل های پاییزه با مانتو پشمی آشنا شوید.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

شکت بپوشید؛ به پاییز رنگ و روح ببخش

اگر از پوشیدن مانتوهای پاییزه و ساده خسته شدید می توانید با ترند رنگ‌ های ترکیبی امسال، استایلی خاص و زیبا داشته باشید. شکت ها معمولا از پارچه های چهارخونه و رنگی تولید می شوند و یکی از بهترین گزینه ها برای استایل های پاییزه کژوال و یا اسپرت هستند. جالب است بدانید که پترن چهارخانه یکی از پترن های محبوب به خصوص برای پاییز و زمستان است؛ برای ست کردن مانتو پاییزه چهارخانه بهتر است به سراغ لباس های ساده بروید. انتخاب یک شال بلند و تک رنگ، بدون طرح خاص بهترین انتخاب برای شما است.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

کت پشمی چهارخونه؛ رسمی و شیک

یکی از محبوب ترین مدل های مانتو زنانه در بازار مانتو کتی است، و یکی از رایج ترین مدل های این مانتو نوعی است که از پارچه های پشمی و دارای طرح چهارخانه تولید می شود. مانتوهای کتی همانطور که می دانید دارای استایل های رسمی و مجلسی هستند، در نتیجه از این مانتوها هم مانند دیگر مانتوهای رسمی می توانید در مراسم و مجالس رسمی استفاده کنید. این مانتو پاییزی معمولا با کفش راحتی ساده یا اسپورت ست می شود؛ با این حال انتخاب کفش به سایر اجزای پوشش شما نیز بستگی دارد. از شلوار های ساده و تک رنگ کتان و جین استفاده کنید ولی اگر قصد پوشیدن بوت های پاشنه بلند را دارید از  پوشیدن شلوار های آزاد پارچه ای نیز غافل نشوید. یکی از ترفندهای ایجاد جذابیت در استایل پاییزه استفاده از اکسسوری های پاییزه است برای مثال استفاده از کیف های کمری ست و یا گوشواره های پارچه ای استایل شما را خاص و متفاوت می کند.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

مانتو پشمی ساده؛ جذاب و گرم

پاییز فصل رنگ و رقص برگان است، بنابراین استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگی های خاص خودش را دارد؛ از آیتم هایی که می توانید در ست های پاییزه تان از آن ها استفاده کنید تا انتخاب رنگ هایی که با برگ های رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند. یکی از رایج ترین مانتوهای پشمی که معمولا برای تمام سنین و سلایق در بازار وجود دارد، مانتو پشمی ساده و یا ملانژ است. این مانتو زنانه علاوه بر گرم بودن ظاهر شیکی دارد  و معمولا در استایل های روزمره بسیار زیاد استفاده می شود. اگر قصد پوشیدن مانتو جلو باز پشمی را دارید دامن بلند نیز انتخاب مناسبی است، برای تکمیل این استایل زیبا پیشنهاد ما به شما استفاده از بوت های بلند و پاشنه دار است.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها