|

بررسی استایل های لیندا کیانی

شیک پوش ترین بازیگر خانمو بشناس؛ آموزش استایل کلاسیک با لیندا کیانی!

بررسی استایل های لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر خوش استایل و شیک پوش سینمای ایران یکی از بازیگران جوانی است که به خاطر سبک کلاسیک لباس هایش همیشه مورد توجه قرار داشته.…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر خوش استایل و شیک پوش سینمای ایران یکی از بازیگران جوانی است که به خاطر سبک کلاسیک لباس هایش همیشه مورد توجه قرار داشته. لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان است و فعالیت‌ های هنری خود را با شرکت در دوره‌ های آموزش بازیگری در کلاس‌ های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد. یکی از سریال هایی که همه ما لیندا کیانی را با آن به خاطر داریم سریال مانکن است این بازیگر با استعداد در آن به ایفای نقش پرداخته است.

با نگاهی اجمالی و کلی به استایل های این بازیگر جوان و با استعداد می توان متوجه شد که این خانم شیک پوش یکی از طرفداران استایل کلاسیک، مونوکروم و مینیمال است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین و شیک ترین استایل های لیندا کیانی آشنا شوید.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی در اکران فیلم بازیووو؛ استایل مینیمال و دوست داشتنی

سلبریتی ها و هنرمند های زیادی هستند که شما می توانید با نگاه کردن به استایل آن ها کلی ایده کاربردی بگیرید، اما اگر به دنبال خوش پوش ترین آنها می گردید می توان گفت این بازیگر خانم لیندا کیانی است؛ که همیشه به واسطه پوشش و ظاهر خود در مراسم ها باعث حیرت همگان می شود. این بازیگر جوان در این مراسم یک اورال فیروزه ای و کت سفید کوتاه به تن داشت که این سبک از لباس پوشیدن باعث کشیده و قد بلندتر دیده شدن او شده بود. یکی از دلایل جذابیت این استایل استفاده از کتونی های چرم عسلی به جای کفش پاشنه بلند رسمی است که به نوعی تابو شکنی در دنیای مد محسوب می شوند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی در جشنواره کن 2022؛ مثل همیشه کلاسیک و جذاب

لیندا کیانی یکی از بازیگرانی است که به جرات می توان گفت لباس پوشیدن را به اندازه بازیگری بلد و همیشه با انتخاب هوشمندانه خود در مراسم ها باعث خیره ماندن نگاه ها می شود. لیندا کیانی در مراسم جشنواره کن یک دست کت و شلوار مشکی به تن داشت و برای دیگر آیتم های مکمل هم از رنگ قرمز استفاده کرده بود که این انتخاب باعث ایجاد جذابیت و زیبایی در استایل او شده بود. این خانم بازیگر به استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق معروف است و در این استایل هم می توان اکسسسوری های نقره ای و شیک را به راحتی مشاهده کرد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی در چهلمین جشنواره فیلم فجر؛ ست پوش و زیبا

جالب است بدانید یکی از استایل های به یاد ماندنی این بازیگر جوان استایلی است که در مراسم چهلمین جشنواره فیل فجر با آن ظاهر شد. لیندا کیانی در این مراسم یک کت و شلوار سرمه ای و سبز پوشیده بود و مثل همیشه با دو رنگ زیبا استایل خود را به یاد ماندنی کرده بود. یکی از نکته و ترفندهایی که برای زیبایی بیشتر در این استایل توسط این بازیگر با استعداد بکار رفته بود کیف دستی با طراحی خاص و لوکس و انتخاب کفش های سبز جیر بود که باعث جذابین چندین برابر استایل او شده بود.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر؛ پاییزه و رنگی

اگر به دنبال یک استایل پاییزه شیک و همه چی تمام هستید به عکس های پایین دقت کنید. لیندا کیانی مثل همیشه یکی از استایل های پاییزه زیبا را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش همگان گذاشت. این بازیگر جوان در این مراسم یک مانتو پاییزه بلند و زرشکی به سبک وینتیج به تن داشت که این مانتو را با بوت های هم رنگ ست کرده بود تا زیبایی و جذابیت بیشتری در ظاهر خود ایجاد کند. رنگ دیگری که این بازیگر به عنوان رنگ مکمل برای دیگر آیتم هایش انتخاب کرده بود رنگ طوسی است که بسیار انتخاب هوشمندانه ای بود.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها