|

استایل ترانه علیدوستی رو بشناسیم

استایل های بگیر نگیر ترانه علیدوستی که اگه بگیره بَد میگیره؛ مثل بانووو سنگ تموم بذار

ترانه علیدوستی از جمله سلبریتی هایی است که افراد زیادی از ایشون به عنوان الگو و ستاره یاد می کنند پس نگاهی می اندازیم به اوت فیت های ایشون.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از افراد هستند که فکر می کنند سلبریتی ها و هنرمند ها همیشه و همیشه باید با استایل های سوپر شیک اونم مطابق با سلیقه طرفدار هاشون بپوشند اما واقعیت اینه که خانوم ها و آقایون سلبریتی هم مثل خیلی دیگه از مردم عادی علاوه بر این که سلیقه شخصی ای دارند که در استایل کردنشون تاثیر میگذاره ممکنه گاها در انتخاب یک لباس یا یک آیتم خاص دچار اشتباه بشند اما این ابدا به معنای بد تیپی و بد سلیقگی اون شخص نیست بلکه ممکنه اون سلبریتی عزیز فقط دچار یک اشتباه بزرگ طراحی استایل شده باشه. البته نباید این نکته رو هم فراموش کنیم که طراحی لباس کار هر کسی نیست و برای همینه که خیلی از سلبریتی های بزرگ دنیا استایلیست دارند تا از این قبیل اشتباهات پیشگیری کنند.

همون طور که می دونید ما به الگو برداری از استایل سلبریتی ها خیلی تاکید می کنیم چرا که نگاه کردن به اوت فیت های مختلف اون ها می تونه به طرز باور نکردنی ای به ما کمک کنه که سر و وضع خودمون رو شیک تر و زیبا تر بسازیم. حالا یکی از سلبریتی هایی که میشه روی تیپ و استایل هاش بیشتر تامل کرد خانوم ترانه علیدوستی است که این روزها هم حسابی اسمش سر زبون ها افتاده. در ادامه نگاهی می اندازیم به ویژگی های استایلی بانو ترانه علیدوستی تا ببینیم ایشون از چه سبک و استایلی غالبا پیروی می کنه.

ترانه علیدوستی

1.ترانه علیدوستی طرفدار استایل های کژوال

به گزارش شایانیوز، خانوم ترانه علیدوستی مثل خیلی دیگه از سلبریتی های این دوره زمونه طرفدار استایل های کژواله که چه در زندگی روزمره و چه در خیلی از مراسم های مهم از این سبک استفاده می کنه. مهم ترین ویژگی های یک استایل کژوال دوری از تجملات اضافی و آیتم های ناراحت است در عوض سلیقه شخصی و راحتی نکته هایی هستند که در هر استایل کژوالی دیده میشند. در اوت فیت های مختلف خانوم علیدوستی هم به وفور ما می بینیم که ایشون چطور سبک و سیاق کژوال رو برای مراسم ها انتخاب می کنند.

ترانه علیدوستی

2.ترانه علیدوستی طرفدار آرایش های اصیل

یکی از عمده دلایل شهرت ترانه علیدوستی اینه که برخلاف لیست بلند و بالای سلبریتی ها و بازیگر هایی که روی صورتشون عمل زیبایی و یا کارهایی مثل ژل و تزریق و غیره انجام دادند چهرشون کاملا ساده و نچراله. این طور که به نظر میاد ترانه علیدوستی به طور کل طرفدار سادگیه مخصوصا برای صورت به همین خاطر هم تقریبا هرگز ایشون رو با میکاپ های خیلی غلیظ و پر رنگ و لعاب نمی بینیم، در واقع میشه این طور گفت که ترانه علیدوستی عزیز غالبا طرفدار سبک آرایشی کلاسیک و مینیمال است.

ترانه علیدوستی

3.ترانه علیدوستی طرفدار پر و پا قرص ظرافت زنانگی

مسئله فمنیست بودن و مدافع حقوق زنان بودن ترانه علیدوستی اصلا موضوعی نیست که این روزه روز بر کسی پوشیده باشه اما حالا ما می خوایم بهتون بگیم که به طرز جالبی این ویژگی و طرز تفکر در اوت فیت های خانوم علیدوستی هم مشخصه. همون طور که می دونید استایل مسکولین یک استایل رسمی است که خانوم ها در سرتاسر دنیا بسیار ازش استقبال می کنند و ترانه بانو هم از این قاعده مستثنی نیست اما اون چه که در این دست از اوت فیت های ایشون جالبه اینه که سعی میکنه با یک سری از آیتم هایی بسیار زیبا و ظریف زنانه به اون سبک مسکولین زنانگی اضافه کنه، مثل یقه چین دار.

ترانه علیدوستی

4.ترانه علیدوستی عاشق توربان

این طور که به نظر میاد خانوم علیدوستی عزیز چندان اهل استفاده از اکسسوری های رنگ و وارنگ و مدل به مدل نیستن و در عوض ترجیح میدند با انتخاب یک اکسسوری مناسب و به جا جلوه و زیبایی ظاهرشون رو بیشتر کنند که انتخاب هوشمندانه ایست اما اون چه که ترانه بانو خیلی طرفدارشه و کلی هم ازش استفاده می کنه توربان است. توربان یکی از محبوب ترین و مورد علاقه ترین آیتم های پوششی خانوم علیدوستی به حساب میاد که مخصوصا برای تکمیل کردن استایل های رسمیشون خیلی روش حساب باز می کنند.

ترانه علیدوستی

5.ترانه علیدوستی و استایل های بگیر و نگیر

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم بعضی از افراد معمولا سبک پوششیشون بگیر و نگیر داره یعنی یه وقتایی خیلی خوبه و در عوض یه وقتایی هم به قول معروف از اون ور بوم میوفته و اوضاع رو خراب میکنه. در رابطه با خانوم ترانه علیدوستی هم میشه گفت که چنینی موضوعی صدق میکنه به هر حال کسی استایل بی نهایت زیبای ایشون در جشن اختتامیه سریال شهرزاد یا لباس های بی نظیرشون در تک تک روز های مراسم کن 2016 رو فراموش نکرده و نخواهد کرد اما در عوض هستند روزهایی هم که مثل مراسم کن 2022 ظاهر خانوم هنرمند کلی طرفدار هاشون رو ناامید می کنه. البته این نکته رو هم باید تذکر دارد که قالبا طرفدار ها توقع دارند که هنرمند مورد علاقشون رو در بهترین حالت ببینند برای همین هم ممکنه کمی زیادی مته به خشخاش بگذارند و انتقاد کنند.

ترانه علیدوستی

یکی دیگه از استایل های فوق زیبای خانوم علیدوستی رو در جشنواره فیلم سانتاباربارا شاهد بودیم که تک تک جزئیات چنان زیبا بودند که توجه نکردن بهشون ناممکن بود، در عوض پوششی که برای خودشون در مراسم اکران سینمایی "سمفونی حمید" انتخاب کرده بودند نه چندان مورد توجه واقع نشد بلکه کلی هم ازش ایراد گرفتند و خانوم عیلدوستی رو برای این انتخاب مورد انتقاد قرار دادند.

ترانه علیدوستی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ترانه علیدوستی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها