|

بررسی استایل های ستاره پسیانی

آشنایی با رازهای استایل نقره سریال جیران؛ ستاره پسیانی جذاب و رنگی رنگی پوش!

بررسی استایل های ستاره پسیانی

نگاهی به استایل ستاره پسیانی و تحلیل لباس هایش نشان می‌دهد که این بازیگر پرکار در انتخاب لباس هم به‌ دنبال امتحان‌کردن طرح‌ های مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ستاره پسیانی متولد 17 شهریور ماه سال 1364 در شهر تهران است و در خانواده ای اهل هنر بزرگ شده است منظور از خانواده ای اهل هنر، داشتن پدر و مادر بازیگر است جالب است بدانید که این بازیگر جوان و با استعداد پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی است. او به دلیل زندگی در این خانواده، از کودکی به بازیگری علاقه پیدا کرد و از همان زمان بازی را در تئاتر آغاز کرد. ستاره پسیانی از استایل‌ های مختلفی استفاده می‌کند و خود را به مدل یا سبک خاصی محدود نمی‌ کند. او همیشه برای تدارک‌ دیدن استایل خود به سراغ لباس‌ های مختلف می‌ رود و همین علاقه‌اش به تنوع است که باعث شده در موقعیت‌ های مختلف از او تیپ‌ های متنوعی ببینیم.

ستاره پسیانی به رعایت کدهای پوششی واقف است. او در موقعیت‌ های رسمی همیشه لباس‌ های متناسب با موقعیت به‌ تن می‌ کند و در موقعیت‌ هایی که سطح رسمی‌ بودن کمتری دارند هم، انتخاب‌ های خوبی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های زیبا و شیک ستاره پسیانی بیشتر آشنا شوید.

استایل ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در اکران مردمی فیلم دو زیست؛ رنگی رنگی و زیبا

ستاره پسیانی یکی از بازیگران جوان و با ستعدادی است که به همان خوبی ای که بازیگری را بلد است، می داند که در مراسم های اکران و یا برای جشنواره ها چه نوع پوششی داشته باشد تا به دور از حاشیه و انتقاد شیک و بسیار دوست داشتنی به نظر برسد. این بازیگر خانم در مراسم اکران مردمی فیلم دو زیست یک مانتو بلند شاد به رنگ صورتی به تن داشت که این مانتو را با انتخاب هوشمندانه ای با شال کرم و صندل های پاشنه بلند کنفی و کرم ست کرده بود و زیبایی و جذابیت منحصربفردی به استایل خود بخشیده بود. جالب است بدانید که در این استایل ستاره بند های چرمی صندلی که به پا داشت و به مچ پای خود بسته بود بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

استایل ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در چهلمین جشنواره فیلم فجر؛ مثل همیشه شیک و رسمی

به جرات می توان گفت ستاره پسیانی یکی از زیبا ترین و شیک ترین استایل های چهلمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد. این بازیگر خوش پوش و خوش سلیقه یک اورال مخمل سبز رنگ و لوکس به تن داشت و بسیار هوشمندانه برای رویه آن از یک مانتوی کتی اور سایز ژاکارد و بسیار شیک استفاده کرده بود. ستاره پسیانی برای تکمیل استایل رسمی و جذاب خوددر این مراسم یک شال زرق و برق دار به سر داشت و به عنوان اکسسوری هم از یک کیف دستی مشکی جیر استفاده کرده بود. 

استایل ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در اکران فیلم علف زار؛ استایل نیمه رسمی و جذاب

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم ستاره پسیانی جزو بازیگرانی است که به خوبی می داند چه نوع لباسی را برای چه نوع مراسمی بپوشد. به دلیل وجود همین ویژگی در اخلاقیات این بازیگر جوان ما شاهد استایل های متنوع و سبک های مختلفی در پوشش آن هستیم. این بازیگر زیبا برای شرکت در این مراسم یک مانتو کوتاه و زرد رنگ به تن داشت که طراحی این مانتو کمی استایل او رابه سمت سبک کژوال می برد. او برای زیر این مانتو یک بلوز پلیسه مشکی و یک شلوار بگ کاملا آزاد و هم رنگ بلوزش انتخاب کرده بود.

استایل ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛ استایل سفید و سیاه

این بازیگر جوان برای انتخاب لباس های خود در مراسم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ترفند رنگی سیاه و سفید استفاده کرده بود و با تضاد رنگی جذابیت و زیبایی به ظاهر خود بخشیده بود. جالب است بدانید که این بازیگر خانم در این مراسم سرتا مشکی به تن کرده بود فقط برای زیر مانتوی خود از یک شومیز ساده و سفید استفاده کرده بود. ستاره پسیانی به استفاده از بوت های بلند در بیشتر استایل هایش شناخته می شود و در این مراسم هم مثل همیشه یک بوت بلند مشکی به پا داشت که می توان گفت انتخاب بسیار درستی برای این سبک از لباس پوشیدن بود.

استایل ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی