|

انواع مانتو جلو باز

انواع استایل با مانتو جلو باز؛ تو همه فصل ها شیک و مدرن لباس بپوش!

انواع مانتو جلو باز

یکی از سوال های رایج خانم ها در همه فصل ها این است که زیر مانتو جلو باز چه نوع لباسی باید بپوشیم؟ برای گرفتن جواب این مقاله را از دست ندهید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از مدل مانتو هایی که امروز در بین اکثر خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است مانتو جلو باز می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد؛ و جالب است بدانید که یکی از سوال های رایج خانم ها در چهار فصل سال این است که زیر مانتو جلو باز چه نوع لباسی باید بپوشیم؟ بر خلاف چیزی که تصور می کنید استایل و ست کردن مانتو جلوباز راحت است و تقریبا شما برای پوشیدن این مانتوی زیبا هیچ گونه محدودیتی ندارید. با این مقاله همراه ما باشید زیرا در ادامه با انواع مانتو جلوباز آشنا خواهید شد و از ترفندهای پوشیدن و ست کردن آن آگاه خواهید شد.

در واقع فلسفله اصلی پوشیدن مانتو این است که افراد آن را روی پوشاک دیگر و به منظور حفاظت هر چه بیشتر از بدن خود در برابر دید دیگران استفاده می کنند. مانتوهای جلو باز اغلب فری سایز هستند و این امکان را به خانم ها می دهند که در هر سایز و فرم اندامی که باشند از آن ها استفاده کنند.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو بلند جلو باز؛ استایل تابستانی و خنک

همانطور که در قسمت بالا گفته شد مانتوهای جلو باز دارای انواع مختلفی هستند، آنها از تمامی پارچه ها و برای تمامی فصل ها تهیه و تولید می شوند. نوع بلند این مانتو معمولا از پارچه های خنک و نخی تهیه می شود و برای استفاده در فصل تابستان مناسب است. شما برای داشتن یک استایل زیبا و خیره کننده در فصل تابستان و بهار می توانید یک مانتو جلو باز بلند بپوشید و برای زیر آن هم بدون نگرانی از یک تاپ و یا شومیز استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که اگر مانتوی شما طرح دار و یا رنگی رنگی است از شومیز ساده و اگر مانتوی شما ساده و تک رنگ است از شومیز طرح دار و رنگی استفاده کنید.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو عروسکی جلو باز؛ دخترانه و جذاب لباس بپوشید

امروزه یکی از رایج ترین مدل های مانتو در بین خانم ها مانتو عروسکی است. این مانتو زیبای زنانه که به تازگی به یکی از ترندهای دنیای مد و فشن تبدیل شده است و ما شاهد استفاده روزمره خانم ها در کوچه و بازار از آن هستیم به دو شکل جلو باز و جلو بسته طراحی و تولید می شود. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که اگر از نوع جلوباز این مانتو استفاده می کنید برای زیر آن حتما یک تیشرت و تاپ ساده به تن کنید زیرا این مانتوها معمولا دارای طرح و استایل شلوغ و چین چینی هستند، در نتیجه با آیتم های شلوغ دیگر زیاد همخوانی ندارند.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو کتی؛ تو پاییز شیک و کلاسیک بپوشید

مانتو کتی یکی از انواع مانتو جلوباز است که از دیرباز تا امروز همراه همه ما بوده است. این نوع مانتوها دقیقا طراحی ای به شکل کت های مردانه و رسمی دارند و معمولا دارای قدهای کوتاهی هستند. یکی از نکات جذاب درباره این مانتوها این است که شما می توانید این کت ها را بصورت بسته و یا کاملا دکمه باز بپوشید. مانتوهای کتی دارای استایل کلاسیک و رسمی هستند و برای استفاده در تمام فصل ها و در موقعیت های رسمی مناسب هستند. شما می توانید این کت های جذاب را با انواع شومیز و یا شلوارهای پارچه ای مام استایل یا دمپا ست کنید؛ اگر از شلوار دمپا استفاده می کنید کفش های پاشنه بلند گزینه مناسبی برای شما هستند.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو مجلسی جلو باز؛ استایلی زیبا و دوست داشتنی

مانتوهای مجلسی معمولا دارای طراحی های زیبا و تا حدودی اغراق آمیز هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید غالبا مانتوهای مجلسی جزو مانتوهای جلو باز هستند و خیلی به ندرت می توان نوع های جلو بسته مجلسی و یا رسمی پیدا کرد. برای زیر این نوع از مانتوها می توانید از پیراهن های بلند؛ اورال؛ انواع شومیز و یا شلوارهای پارچه ای استفاده کنید. در این استایل های مجلسی استفاده از اکسسوری و یا کفش های پاشنه بلند را فراموش نکنید زیرا باعث جذابیت دو چندان ظاهر شما خواهند شد.

مانتو جلو باز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی