|

معرفی استایل رسمی زمستونی

با کاپشن نرو مهمونی، تو زمستونم میتونی شیک بپوشی؛ استایل رسمی زمستونی با مانتو

معرفی استایل رسمی زمستونی

فصل زمستان بهترین زمان سال برای تجربه مد های مختلف است؛ شما می‌توانید هر اندازه که دوست دارید با کمی ایده به شکل‌ های مختلف لباس بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فصل زمستان بهترین زمان سال برای تجربه مد های مختلف است؛ شما می‌توانید هر اندازه که دوست دارید با کمی ایده به شکل‌ های مختلف لباس بپوشید. یکی از دغدغه های خانم ها در این فصل زیبا برای زمانی است که به مهمانی های رسمی دعوت می شوند، خب همانطور که همه ما می دانیم این مهمانی ها جای پوشیدن کاپشن های پفی یا استایل های گرم و کژوال زمستانی نیست. شاید برای برخی افراد، زمستان فصلی نباشد که بتوان استایل‌ های جذاب و خاص را در آن امتحان کرد و احتمالا انتخاب اکثر افراد برای این فصل چیزی جز لباس های گرم با رنگ‌ های مشکی و خاکستری نباشد؛ اما نکته این است که با همه‌ آیتم‌ های جذابی که زمستان امسال ترند هستند می توانید بهترین و شیک ترین استایل های عمر خود را داشته باشید. برای این کار فقط کافی است با این استایل ها و اصول و قواعد شیک پوشی در زمستان آشنا شوید.

انتخاب لباس زمستانی مناسب برای رفتن به محل کار، کار آسانی است ولی انتخاب لباس برای رفتم به مهمانی و یا یک قرار رسمی طبیعتا کار سخت تری است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین و جدیدترین استایل های رسمی زمستونی آشنا شوید.

استایل رسمی زمستونی

استایل رسمی زمستونی

کت و شلوار بپوشید؛ استایلی به زیبایی خورشید در دل زمستان

یکی از پیشنهاد های ما برای شما برای حضور در مهمانی و یا جمع های رسمی استفاده از کت و شلوار های پشمی و آستر دار است. این کت و شلوارها را می توانید بصورت ست و یا تکی خریداری کنید و با آیتم های مکمل دیگر استایل خود را تکمیل نمایید. برای مثال یک کت با شلوار ست دمپا و به رنگ کرم و یا خردلی بپوشید و از شال و اکسسوری های مشکی استفاده کنید و یا یک کت مشکی تک  با یک شلوار اسکینی جذب و مشکی بپوشید و با اکسسوری و بوت های بلند رنگی به استایل خود جذابیت و زیبایی ببخشید. 

استایل رسمی زمستونی

استایل رسمی زمستونی

شیک و رسمی ولی چهارخونه بپوشید!

وقتی حرف از لباس های چهارخونه در فصل پاییز و زمستان می شود همه ما به یاد شکت ها و پیراهن های پشمی چهارخونه می افتیم که یکی از آیتم های جذاب زمستانی در استایل های کژوال هستند. ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید این چهارخونه های زیبا در استایل های رسمی و شیک زمستانی هم جایگاه ویژه ای دارند، برای مثال کت های پشمی چهارخونه و یا شلوارهای چهارخونه گرم هر دو از آیتم های بسیار پرطرفدار در استایل های رسمی و خانومانه زمستانی هستند. شما برای داشتن ظاهری زیبا و لوکس فقط کافی است یکی از این کت ها را به همراه یک بوت چرمی پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کنید.

استایل رسمی زمستونی

استایل رسمی زمستونی

چرم بپوشید و استایلی لوکس و جذاب داشته باشید

یکی از شیک ترین و لوکس ترین استایل های زمستانی استایلی است که در آن از لباس های چرمی استفاده شده باشد. کت و یا پالتوهای چرمی زنانه یکی لباس هایی هستند که وقتی از آنها استفاده می کنید استایل شما حالت رسمی و مجلسی به جود می گیرد یکی از دلایل این ویژگی هم ارزش و قیمت بالای پارچه های چرمی است. پالتو و یا شلوارهای چرم معمولا دارای رنگ بندی محدودی هستند ولی تقریبا می توان گفت همه رنگ بندی این لباس های زیبا مناسب استایل رسمی و مجلسی شما خواهند بود. یکی دیگر از ویژگی های این سبک از لباس پوشیدن این است که شما علاوه بر داشتن ظاهری شیک از سرما هم محفوظ خواهید ماند، چون این لباس ها غالبا خیلی گرم هستند.

استایل رسمی زمستونی

استایل رسمی زمستونی

بارونی بپوشید و کمربند آن را پاپیون بزنید!

بارونی ها از قدیم یکی از لباس های پر طرفدار پاییزه و زمستانی بوده اند و جالب است بدانید که این لباس های گرم هم برای آقایان و هم خانم ها بسیار پر کاربرد بوده و به خاطر نوع پارچه ضد آبی که دارند در فصل های دارای بارندگی بسیار انتخاب به جا و مناسبی هستند. برای استایل رسمی در فصل زمستان می توانید اگر بارونی کوتاهی دارید از شلوار دمپا و نیم بوت پاشنه بلند و اگر بارونی بلندی به تن کرده اید از یک نیم بوت ساده و یک شلوار جذب یا لگ چرمی استفاده کنید.

استایل رسمی زمستونی

استایل رسمی زمستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی