|

آرایش گریمی پوست صورت

دیگه نگران جوش و لک های پوستت نباش؛ با این ترفندای آرایشی پوستی صاف و درخشان داری!

آرایش گریمی پوست صورت

در کنار روش‌ های درمانی برای از بین بردن جوش ها، با آرایش نیز می‌ توانید جوش ها را پوشش دهید. پس همه خانم ها این ترفندها رو باید بلد باشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خوشبختانه در کنار تمامی روش‌ های درمانی برای از بین بردن جوش صورت، با آرایش نیز می‌توان این جوش‌ ها را پوشش داد. به این ترتیب اگر صبح از خواب بلند شدید و صورت خود را پر از جوش دیدید، غم به دل خود راه ندهید چرا که به راحتی می‌ توان این جوش‌ ها را با آرایش پوشش دهید. وقتی حرف از میکاپ یا آرایش می آید همه ما آرایش کامل و غلیظ را تصور می کنیم در حالی که یکی از اهداف آرایش کردن رفع نقص و ایرادات صورت است و خود اغین موضوع به خودی خود به زیبایی چهره منجر می شود. پس اگر به آرایش غلیظ و پررنگ علاقه ای ندارد با آرایش پوست خود و رفع جوش و لک های صورت چهره ای شاداب و زیبا داشته باشید.

خوشبختانه امروزه روش‌ های متنوع آرایشی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا با لوازم آرایش جوش‌ های خود را بپوشانید و خود را زیباتر کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا قدم به قدم آرایش پوست و ترفندهای از بین بردن جوش و لکه های پوستی را آموزش ببینید.

پوشاندن جای جوش و لک

پوشاندن جای جوش و لک

پوست خود را برای آرایش آماده کنید

برای آرایش پوست چرب و جوش دار ابتدا نیاز است صورت تان را لایه برداری کنید و سلول های مرده و چربی اضافه پوست تان را بشوئید، بعد از شستشو شما باید چربی پوست تان را کنترل کنید. در نتیجه برای این کار باید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد چربی هستند برای مثال از تونر و یا محلول های فاقد چربی و پاک کننده برای تمییز کردن پوست خود کمک بگیرید. برای این کار کافی است مقداری از محلول را روی پد آرایشی بریزید و بصورت دورانی و آرام تمام قسمت های پوست صورت خود را تمیز نمایید.

پوشاندن جای جوش و لک

پوشاندن جای جوش و لک

مرطوب کننده و پرایمر بزنید؛ از زیرسازی غافل نشوید

اگر به دنبال راهی هستید که پوست چرب شما بیش از پنج ساعت آرایش را بر روی خود نگهدارد بهتر است بعد از مراحل بالا از پرایمر و مرطوب کننده بر روی پوست خود استفاده کنید چرا که یک زیرساز بسیار قوی می تواند منافذ شما را مسدود کرده و از ترشح چربی جلوگیری به عمل آورد. همیشه در هنگام آرایش پوست دقت داشته باشید که پوستی صاف و زیبا فقط با یک زیرساز درست ممکن می شود. برای زدن پرایمر مقداری از آن را روی پوست بزنید و با دست کل صورت خود را تا جذب شدن کامل آن ماساژ دهید.

پوشاندن جای جوش و لک

پوشاندن جای جوش و لک

کانسیلر و کرم پودر بزنید؛ با جوش هایتان خداحافظی کنید!

برای از بین بردن جوش و یا لک های صورت بعد از پرایمر و قبل از استفاده از کرم پودر باید پوست خود را به وسیله کانسیلر لکه گیری کنید. برای این کار بهتر است از کانسیلر های جامد و یا غلیظ استفاده کنید و برای فید کردن هم از پدهای آرایشی کمک بگیرید؛ به رنگ انتخابی کانسیلر هم دقت کنید زیرا باید دقیقا هم رنگ پوست صورت باشد. در ادامه کل صورت خود را کرم پودر بزنید و افرادی که پوست های جوش دار دارند بهتر است از کرم پودر غلیظ و مات استفاده کنند. برای پخش بهتر کرم پودر بر روی صورت تان، کرم را روی پوست خود پخش کرده و بعد از آن با یک بیوتی بلندر آن را به خوبی روی پوست تان بمالید.

پوشاندن جای جوش و لک

پوشاندن جای جوش و لک

فیکس کردن آرایش پوست؛ پوستی درخشان و صاف داشته باشید

حال نوبت آن است که پوست خود را پس از اتمام مراحل آرایش پوست با فیکساتور پودری فیکس کرده و از بروز چین و چروک و ترشح چربی نیز جلوگیری کنید. جالب است بدانید پنکیک و یا فیکساتور تکمیل کننده میکاپ بوده و استفاده از هرگونه مدل این محصول چه به صورت مایع و چه پودری برای بالا بردن دوام آرایش شما نیاز است. برای فیک کردن آرایش پوست های ناهموار بهتر است از پنکیک یا پودر فیکس همرنگ پوست خود استفاده کنید تا پوستی یک دست و زیبا داشته باشید.

پوشاندن جای جوش و لک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها