|

مانتوهای خاص و مزونی

استایل های خاص و متفاوت با مانتو مزونی؛ لباس هایی بپوش که تو هیچ مغازه ای نباشه!

مانتو مزونی

یکی از انواع مدل های مانتو که سبک و طراحی متفاوتی دارد و از لحاظ نوع پوشش بسیار شیک و منحصر به فرد است مدل مانتو مزونی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو یکی از آیتم ای اصلی در استایل خانم ها است پس مانتویی که می پوشید تعیین کننده خاص و زیبا و حتی معمولی بودن استایل شما خواهد شد. یکی از انواع مدل های مانتو که سبک و طراحی متفاوتی دارد و از لحاظ نوع پوشش بسیار شیک و منحصر به فرد است مدل مانتو مزونی می باشد. این نوع مانتو ها توسط مزون های معتبر ایرانی طراحی و دوخته و در نهایت برای فروش عرضه می شوند و جالب است بدانید که اغلب چهره های مشهور و بازیگران سینما از این سبک مانتو ها استفاده می کنند. مانتوهای مزونی معمولا دارای طراحی و مدل های متفاوتی هستند که در هیچ مغازه یا تولیدی بازاری ای مانند آنها را نمی توان پیدا کرد. در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که به استایل های خاص و متفاوت علاقه دارید این مانتوها برای شما گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

مانتوهای خاص و مزونی معموا دارای استایل های مجلسی هستند و از پارچه های خاص و گران قیمت تهیه می شوند، این مانتوها بیشتر در مکان هایی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد کاربرد دارند. در ادامه این مقاله با چندتا از خاص ترین و شیک ترین مدل های این مانتو زیبا آشنا خواهید شد.

مانتو مزونی

مانتو مزونی

استایل پاییزه خاص و مزونی؛ هر مانتوی گرمی را نپوشید

معمولا برای همه افراد گرم بودن لباس های پاییزه و زمستانه اهمیت بسیار بالایی دارد ولی در کنار این ویژگی نباید از زیبایی و شیک بودن ظاهر نیز غافل شد. خانم هایی که اهل ریسک کردن و پوشیدن مانتوهای عجیب غریب هستند می توانند برای استایل پاییزه خود مانتوهای پاییزه مزونی و پشمی را انتخاب کند؛ این مانتوها معمولا دارای ست های شال، کیف و یا انواع دیگر اکسسوری هستند که بهتر است از همان مزون تهیه شوند تا بصورت آیتم های مکمل در استایل خاص و منحصربفرد پاییزه انتخابی استفاده شوند.

مانتو مزونی

مانتو مزونی

مانتو مزونی رسمی و خاص؛ در مهمانی ها به درخشید

یکی از راه های داشتن استایلی متفاوت و خاص در مهمانی ها خرید لباس های ست و خاص مزونی است؛ با این سبک از پوشش شک نکنید که در خاطره ها خواهید ماند. مانتوهای مجلسی مزونی معمولا دارای طراحی ها و استایل های خاصی هستند ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از نوع های ستی است که به همراه مانتو شلوار، روسری و اکسسوری ست ارائه می شود. این استایل ها می توانند خاص ترین و زیبا ترین پوشش های رسمی و مجلسی را برای شما به ارمغان آورند. برای انتخاب این نوع از لباس مزونی بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که یک رنگ غالب مانند سفید دارند و با یک رنگ شارپ دیگر تزئین شده اند.

مانتو مزونی

مانتو مزونی

مانتو مزونی شلوغ؛ رنگی رنگی و متفاوت بپوشید

یکی از زیبایی های تابستان و بهار به خاطر استایل های رنگی رنگی و شادی است که در سطح شهر بصورت روزمره شاهد آن هستیم. برای انتخاب لباس در فصل تابستان هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت ولی بهتر است از سبک های مینیمال و کم پوشی استفاده کنید تا هم ظاهر شیک تری داشته باشید هم از شر گرما در امان بمانید. خب همانطور که از تیکه های لباس کمتری در استایل خود استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما این است که از شیک ترین و خاص ترین مدل های آن انتخاب کنید تا جذابیت و رنگ را به استایل خود برگردانید.

مانتو مزونی

مانتو مزونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها