|

انواع استایل با شلوار جین زاپ دار

آشنایی با جدیدترین استایل های کژوال پاییزه؛ شلوار جین زاپ دار رو با چه مانتویی بپوشیم؟

انواع استایل با شلوار جین زاپ دار

فرقی نمی کند که پارگی های شلوار شما در طول زمان به وجود آمده باشد یا یک شلوار جین زاپ دار خریده باشید، هر دو آن ها طرفداران زیادی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرقی نمی‌کند که پارگی های شلوار شما در طول زمان به وجود آمده باشد یا اینکه شما یک شلوار جین زاپ دار خریده باشید، در هر دو صورت شما شلواری به تن کرده اید که احتمالا شیک است و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. شلوارهای جین همانطور که می دانید دارای دنیای متنوع و زیبایی هستند و شما با توجه به سبک پوشش خود می توانید شلوار مناسب خود را انتخاب کنید. اگر از آن گروه از افرادی هستید اهل استایل های کژوال و یا خیابانی اند و یا در انتخاب لباس های خود ریسک می کنند باید بگوییم که شلوار جین زاپ دار گزینه مناسبی برای شما است.

صنعت مد و فشن دنیای عجیبی دارد بری مثال بعضی اوقات چیزهایی ترند می شوند که شاید زشت باشند و در نگاه اول شاید پوشیدنشان خنده دار بنظر برسد، اما همین لباس ها نظر برخی مردم را جلب می کنند. پوشیدن شلوار های جین پاره یا زاپ دار یکی از این ترندها است که امروزه جایگاه ویژه ای در استایل روزمره ما دارد. در ادامه این مقاله با چندتا از جذاب ترین استایل های پاییزه این شلوار آشنا خواهید شد.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار و بارونی بلند؛ استایلی پاییزه و شیک

یکی از ضروری ترین لباس ها که باید در کمد هر خانم شیک پوشی وجود داشته باشد, شلوار جین است و جالب است بدانید که شلوار جین زاپ دار یکی از جذاب ترین شلوارهای جین برای استفاده در فصل پاییز است زیرا به استایل پاییزی و بی روح شما زیبایی و هیجان اضافه خواهد کرد و به شما ظاهری مدرن و امروزی می بخشد. برای زیبایی بیشتر پیشنهاد می کنیم از بارونی ای با رنگ متضاد از شلوار جین خود استفاده کنید؛ برای مثال اگه شلوار ذغالی می پوشید بهترین گزینه برای شما بارونی کرم یا سفید است.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار و هودی؛ کژوال و راحت

یکی از زیبا ترین و گرم ترین بالاپوش های پاییزه هودی است که شما می توانید بصورت روزمره از آن استفاده کنید. حال یک هودی رنگ روشن را با یک شلوار جین زاپ دار تیره ست کنید و برای تکمیل این استایل کژوال و زیبا از یک نیم بوت اسپرت و بندی استفاده کنید تا یک سبک از لباس پوشیدن راحت و شیک را تجربه کرده باشید. شلوار های جین زاپ دار به دلیل داشتن استایل کژوال با بالاپوش هایی که اسپرت هستند هماهنگی بیشتری دارند و استایل های راحت و روزمره خوبی را برای شما به ارمغان می آورند.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار و مانتو کوتاه؛ زیبا و عروسکی

جالب است بدانید که این شلوارها به دلیل داشتن زاپ و طرح های روی خود کمی گران قیمت تر از شلوارهای جین ساده هستند؛ در نتیجه چی بهتر از اینکه مانتویی را برای استفاده با آن ها انتخاب کنید که کوتاه باشد و زیبایی های آنها را بهتر نمایان کند. اگر یک مانتو شومیزی و یا یک مانتوی عروسکی کوتاه دارید حتما یک بارهم که شده آن را با شلوار جین زاپ دار روشن ست کنید و از استایل زیبا و مدرن خود لذت ببرید.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار

استایل جین زاپ دار را امتحان کنید!

یکی از جذاب ترین استایل های پاییزه با پوشیدن مانتوهای جین برای شما رقم خواهد خورد و جالب است بدانید بهترین گزینه برای این مانتوها شلوار های جین زاپ دار هستند. پس برای داشتن استایلی پاییزه و شیک فقط کافی است یک مانتو جین زاپ دار را با یک شلوار جین اینچنینی بپوشید و برای تکمیل این استایل دوست دشتنی از یک نیم بوت و یا کتونی اسپرت و سفید استفاده کنید.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها