|

با این استایلا مهره مار داشته باش حتا جذابتررر؛ از نحوه ست کردن مانتو تا آرایشی شیک

برای داشتن شخصیتی کاریزماتیک باید نوع لباس پوشیدنتون هم خاص باشه توی این مطلب بهتون میگیم چجوری لباس بپوشید تا همیشه در مرکز توجه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما شنیدید که میگن فلانی مهره مار داره؛ این افراد به طرز عجیبی توجه ها رو به سمت خودشون جلب میکنند و در اصطلاح شخصیتی کاریزماتیک دارند. افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارند معمولا با اعتماد بنفس هستند، صاف راه میرن، منظم هستند، هنگام صحبت کردن نفس کم نمی آرن و شمرده صحبت میکنند. نحوه پوشش این افراد هم خاص و ویژه است و اغلب بسیار خوشتیپ هستند. در واقع چیزی که در نگاه اول باعث میشه فردی توجه شما رو جلب کنه نوع لباس پوشیدن است.

افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارن معمولا اصولی رو در لباس پوشیدن رعایت می کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهتون بگیم اونایی که مهره مار دارن چجوری لباس میپوشند.

ساده پوشی اولین اصل برای داشتن شخصیت کاریزماتیک

سادگی یکی از مهم ترین رازهای جذابیتِ. یه لباس ساده اگه تمیز و اتو کشیده باشه به راحتی میتونه شما رو به فردی قدرتمند تبدیل کنه و همه توجهات رو به سمتتون جلب کنه. علاوه بر این لباس هایی که ساده هستند در ذهن مخاطب نظم رو تداعی میکنند.

ترنچ+کت

تناسب لباس با موقعیت

افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارن همیشه متناسب با موقعیت لباس میپوشن و میدونن که هر فضا و مکانی لباس خاصِ خودش رو داره. پس با اون لباسی که به رستوران میرید نباید به دانشگاه یا جلسه کاری برید. لباسی که برای مهمانی شب مناسبِ قطعا گزینه خوبی برای فعالیت های روزمره نیست. اگه میخواین نوع لباس پوشیدنتون طوری باشه که توجهات رو به نحو مثبت به سمت خودتون جلب کنید باید متناسب با سن و موقعیت لباس بپوشید.

do

خیلی رنگی رنگی نباشید

استفاده اصولی از رنگ ها یکی از مهم ترین رازهای خوشتیپی است. برای انتخاب رنگ هم، باید به موقعیت توجه کنید اگه میخواین برای مراسم رسمی لباس انتخاب کنید طوری که قدرتمند به نظر برسید از رنگ های نود یا خنثی استفاده کنید. به گزارش شایانیوز کت و شلوار قرمز یا نارنجی شاید برای مهمانی خیلی زیبا باشه اما مسلما برای یه سخنرانی رسمی نمیتونه قدرت رنگ مشکی رو بهتون بده. 

download+(8)

میکاپِ جیغ ممنوع

میکاپ ساده یکی از مهم ترین مواردی است که باعث میشه توجه دیگران به نحو مثبت به سمت شما جلب بشه. یه میکاپ طبیعی و خنثی به مراتب اثر بهتری نسبت به آرایش های تند و تیز داره. اجازه ندید زیبایی تون زیر نقابی از کرم و پنکک پنهان بشه. به این نکته توجه داشته باشید که میکاپ قراره زیبایی خدادادی چهره شما رو نمایان تر کنه قرار نیست شما رو از این رو به اون رو کنه طوری که دیگران نشناسنتون.

n

در استفاد از زیورآلات زیاده روی نکنید

زنان کاریزماتیک معمولا از زیورآلاتِ کم و ظریف‌ استفاده می کنند. معمولا کمتر پیش می‌یاد این افراد همزمان گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر داشته باشند. معمولا یک یا دو قطعه کافیست.

d (3)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها