|

انواع استایل با مانتو قهوه ای

استایل پاییزه جذاب با مانتو قهوه ای؛ با رنگ محبوب فصل شیک پوشی رو تجربه کن!

انواع استایل با مانتو قهوه ای

افرادی که دوست ندارند کانون توجه دیگران باشند ولی در عین حال می خواهند شیک پوشی را تجربه کنند به این رنگ در استایل خود علاقه نشان می‌ دهند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قهوه‌ای رنگی طبیعی و آرام است و افرادی که دوست ندارند کانون توجه دیگران باشند ولی در عین حال می خواهند شیک پوشی را تجربه کنند به این رنگ در استایل خود علاقه نشان می‌ دهند. جالب است بدانید که رنگ قهوه ای از ترکیب رنگ های قرمز، سیاه و زرد تهیه می‌ شود و دارای طیف های مختلفی است که بعضی از این طیف ها در رده رنگ های سرد و بعضی دیگر در رده رنگ های گرم قرار دارند. قهوه‌ ای رنگی است که به‌ وفور در طبیعت و محیط زندگی‌ مان آن را می‌ بینیم مخصوصا در فصل پاییز و زمستان به همین خاطر این رنگ زیبا به یکی از رنگ های پاییزه شناخته می شود. پوشیدن مانتو قهوه ای در فصل پاییز به استایل شما زیبایی، قدرت، قابل‌ اعتماد بودن و التیام‌ بخشی می بخشد.

اکثر مردم رنگ قهوه‌ ای را بیش از هرچیز نماد دوستی، وفاداری، اعتماد و رابطه‌ای پایدار می‌ دانند به همین دلیل از این رنگ در انواع استایل و یا دکور منزل استفاده می کنند. در ادامه این مقاله با چندتا از استایل های جذاب این رنگ دوست داشتنی آشنا خواهید شد.

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای و رنگ سبز؛ استایلی پاییزه به زیبایی زمرد

ترکیب رنگ قهوه ای و سبز طبیعی، تداعی کننده دشت و چمن‌ زار است. قهوه ای در کنار رنگ سبز احساس ثبات و تعادل را منتقل می‌ کند و همچنین حس باروری و حاصلخیزی را یادآور می‌ شود. در این اسایل زیبا پیشنهاد می کنیم برای زیر مانتو قهوه ای خود شومیز سبز بپوشد و یا از شلوار، شال و اکسسوری های سبز رنگ برای این استایل خود استفاده کنید و زیبایی استایل خود را دوچندان کنید. فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای و رنگ سفید؛ زیبا و دوست داشتنی

اگر به دنبال آراستگی هستید قهوه‌ای در کنار سفید خالص می‌تواند به خوبی این حس را منتقل کند، ترکیبی که استایلی شیک و درجه یک برای شما می‌ سازد. اگر به مهمانی و یا یک قرار کاری عوت شدید بهترین گزینه برای شما استفاده از مانتو قهوه ای با شلوار و یا شال سفید است زیرا در این حالت استایل شما حالتی رسمی به خود گرفته و در عین حال ظاهری مرتب و آراسته خواهید داشت. در این استایل از اکسسوری های قهوه ای غافل نشوید که نیمی از جذابیت استایل شما در استفاده از این اکسسو ری ها است.

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای و رنگ زرد؛  استایلی جذاب و گرم

یکی از سازگارترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید. جالب است بدانید که رنگ زرد جزو رنگ های گرم است و وقتی در کنار قهوه ای قرار می گیرد از سردی این رنگ می کاهد و به استایل شما انرژی و گرما می بخشد. برای داشتن استایلی بی نظیر فقط کافی است از شومیز و یا پلیور زرد در زیر مانتو قهوه ای خود استفاده کنید و از اکسسوری های قهوه ای مثل همیشه غافل نشوید. اکسسوری های چرم قهوه ای زیبایی وصف ناپذیری به ظاهر شما می بخشند.

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای و رنگ مشکی؛ ساده و شیک

 در زمان قدیم استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ قهوه ای اشتباهی در پوشش و استایل محسوب می شد، اما اکنون می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید، زیرا امروزه توصیه اکثر طراحان مد ترکیب رنگ لباس قهوه ای با رنگ مشکی می باشد. این ترکیب به استایل شما حالت رسمی و شیکی خواهد بخشید و پیشنهاد ما به شما استفاده از اکسسوری های مشکی در این نوع سبک از پوشش است.

مانتو قهوه ای

مانتو قهوه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها