|

استایل با مانتو بنفش

معرفی شیک ترین استایل های اسپرت و مجلسی مانتو بنفش؛ میتونی مثل یاقوت بدرخشی!

استایل با مانتو بنفش

رنگ بنفش دارای طیف های مختلفی نظیر یاسی و ارغوانی و … است. اگر تمایل دارید مانتوی بنفش بپوشد بهتر است با اصول ست مانتو بنفش نیز آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از دغدغه های خانم ها ست کردن لباس هایشان با هم است و گاها شاهد این هستیم که آن ها برای فرار از این دغدغه رنگ های مشکی می پوشند چون همانطور که می دانید ست کردن مانتو مشکی بسیار راحت تر از مانتو های رنگ است. انتخاب رنگی مناسب برای مانتو از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما قبل از انتخاب مانتو بنفش از هماهنگی و مطابقت این رنگ با رنگ پوست تان مطمئن شوید زیرا اگر رنگ مانتو با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد ممکن است استایل تان نا مطلوب به نظر برسد. مانتو بنفش تیره معمولا به همه پوست ها به جز پوست های خیلی سبزه و برنز می آید؛ ولی همیشه سعی کنید قبل از خرید مانتو آن را از همه جهات بررسی کنید.

مانتو بنفش یک انتخاب خاص و بی نظیر در جدول ست رنگ لباس زنانه است؛ به خصوص وقتی آن را به درستی با بقیه رنگ ها ست کنید. اگر قصد خرید شال یا خرید روسری برای مانتو بنفش تان دارید پیشنهاد می دهیم با انواع رنگ و استایل های زیبای این مانتو آشنا شوید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش و رنگ زرد! عجیب ولی دوست داشتنی

شاید این که از شال یا شلوار زرد برای مانتو بنفش استفاده کنید کمی عجیب به نظر برسد ولی جالب است بدانید این دو رنگ با تضاد زیادی که با هم دارند بهترین ترکیب های رنگی دنیای مد و فشن را می سازند. رنگ زرد سرشار از انرژی و هیجان است و رنگ بنفش هم همیشه نماد راز و رمز، سحر و جادو، اصالت و ثروت در نظر گرفته می شود و این دو رنگ در کنار هم نشانگر اصالت، ثروت و جریان زندگی هستند. پس اگر در لباس پوشیدن آدم شجاعی هستید برای پوشیدن ترکیب مانتو بنفش در کنار شال زرد لحظه ای شک نکنید زیرا یکی از بهترین استایل های تابستانی شما خواهد شد.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

استایل کاملا بنفش، مونوکروم جذاب

اگر رنگ بنفش یکی از رنگ های مورد عاقه شما است و از پوشیدن آن لذت می برید می توانید از سر تا پا بنفش بپوشید. مونو به معنای یک و کروماتیک به معنای رنگ است و به همین دلیل لباس پوشیدن تکرنگ را مونوکروم می‌ نامند اما نگران محدود شدن توسط یک رنگ در این سبک نباشید، در استایل مونوکروم از یک گروه رنگی استفاده می‌ شود یعنی می‌توانید از ته‌رنگ‌ ها، سایه‌ ها و درجات مختلف یک رنگ اصلی در ترکیب و هارمونی تکه‌ های مختلف استایل استفاده کنید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش و رنگ سبز؛ به زیبایی گل های بهاری

رنگ بنفش از انواع رنگ هایی است که ست کردن آن با سایر رنگ ها کمی دشوار است و شما می توانید این رنگ را با رنگ سفید و سیاه کنید ولی اگر می خواهید استایلی خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است مانتو بنفش خود را با یک شال سبز شارپ ست کنید و از ترکیب زیبای به وجد آمده لذت ببرید. در این استایل جذاب می توانید از اکسسوری های سبز نیز استفاده  کنید برای مثال کفش یا ساعت سبز گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش و رنگ سفید؛ زیبا و دخترانه

همان طور که می دانید رنگ سفید روشن ترین رنگ است و در واقع هر رنگی در کنار آن به کار برید جلوه آن رنگ بسیار بیشتر خواهد شد. در نتیجه اگر می خواهید لباس بنفش شما جلوه بیشتری پیدا کند پیشنهاد می شود که آن را با رنگ سفید ست نمایید و یا بهتر است از بنفش های تیره در کنار این رنگ استفاده کنید و از درخشش رنگ بنفش خود در استایلتان لذت ببرید. برای داشتن این استایل دخترانه و شیک بهتر است از اکسسوری های بنفش هم استفاده کنید زیرا جذابیت ظاهرتان را دوبرابر خواهند کرد.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها